Kelpaan vain pitkiin parisuhteisiin, en seksiseuraksi. Mitä tekisit?
Mitä ominaisuuksia pitäisi kehittää, että minusta kiinnostuisivat muutkin naiset kuin sellaiset, jotka viehättyvät vakaudestani ja rauhallisuudestani ja haluavat kanssani vakiintuneen pitkän parisuhteen? Kyllä sellaisetkin voivat olla antoisia, mutta kaipaisin eniten sitä, että saisin asua yksin ja olla jonkun ihanan naisen viikonloppurakastaja. Pitäisikö alkaa jotenkin enemmän mulkuksi tai pukeutua tietyllä tavalla, että saisi karistettua "kunnollisen miehen" auran ympäriltään?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Entä seurustelu ilman yhteenmuuttoa? Tai ns. yhteen kumppaniin sitoutunut tapailusuhde. Ainakin monet yh:t etsivät juuri sen tyyppistä suhdetta, jossa tapaillaan silloin kun lapset ovat esimerkiksi isällään. Harva haluaa alkaa lapsiarkeaan sekoittamaan omilla miessuhteillaan, mutta seksiä ja kumppanuutta moni heistä kuitenkin kaipaa.
Muista tehdä mahdollisimman pian selväksi se, ettet ole kiinnostunut yhteen muutosta ja kihloista sekä avioliitosta. Samoilla linjoilla on moni ns. toisella kierroksella oleva nainen.
Tämä voisi toimia. Siinä tapauksessa pitäisi kyllä varmaan ikähaarukkaa nostaa jonkin verran. Omassa kaveripiirissäni juuri kellään ei ole vielä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Opettele naimaan.
Tule opettamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä seurustelu ilman yhteenmuuttoa? Tai ns. yhteen kumppaniin sitoutunut tapailusuhde. Ainakin monet yh:t etsivät juuri sen tyyppistä suhdetta, jossa tapaillaan silloin kun lapset ovat esimerkiksi isällään. Harva haluaa alkaa lapsiarkeaan sekoittamaan omilla miessuhteillaan, mutta seksiä ja kumppanuutta moni heistä kuitenkin kaipaa.
Muista tehdä mahdollisimman pian selväksi se, ettet ole kiinnostunut yhteen muutosta ja kihloista sekä avioliitosta. Samoilla linjoilla on moni ns. toisella kierroksella oleva nainen.
Samoilla linjoilla voi olla myös ekalla kierroksella oleva nainen, ei kaikki halua yhteen muuttaa, vaikka mentäisiin naimisiinkin.
Totta, mutta tämä on kyllä valitettavan harvinaista ainakin alle 30-vuotiaiden kohdalla. Moni parikymppinen elää vielä sitä valmiin käsikirjoituksen vaihetta, jossa pyritään pitkään yhdessäasumissuhteeseen, koska niin nyt kuuluu tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma, olen kyllä nainen. Miehet tuppaavat ripustautumaan vaikka kuinka heti alusta sanon, että etsin vain satunnaista seuraa enkä vakavaa suhdetta. Olen saanut käsityksen, että miesten enemmistö etsii vakkarisuhdetta.
En tosiaan aio muuttaa yhteen kenenkään kanssa, saati rajoittaa seksielämääni yhteen ukkoon. He vain eivät halua sitä hyväksyä.
Ongelmasi onkin tässä loppuosassa: ”
En tosiaan aio muuttaa yhteen kenenkään kanssa, saati rajoittaa seksielämääni yhteen ukkoon. He vain eivät halua sitä hyväksyä.”
Eivät miehetkään välttämättä halua todellakaan pitkää suhdetta kanssasi mutta tottahan sinun pitäisi silti luulla niin koska mies ei kestä ajatusta että ei omistaisi sinua seksuaalisesti ts. ettet harrastaisi seksiä muidenkin kanssa (niinkuin nämä miehet itse harrastavat vaikka kuinka koittavat esittää hakevansa pitkäaikaista parisuhdetta).
Vierailija kirjoitti:
Lainaa siltä rahaa, siitä ne tykkää, jää suhteet lyhyeksi.
Tämä. Heittäydy hankalaksi ja köyhäksi. Pyydä rahaa ja ole muka holtiton. Lähtee naiset äkkiä karkuun. Maksat ensimmäiset treffit ja seuraavien kohdalla sanot, että ei ole rahaa voitko lainata?
En osaa neuvoa, koska itselläni on sama ongelma naisena. Olen koko elämäni seurustellut ja ollut eri pituisissa (pitkissä) suhteissa, mutta mikään kevyt ei onnistu. Enkä edes löydä ikinä baarista ketään, vaikka olen niinä lyhyinä vapaina aikoina yrittänyt. Kaikki mieheni ovat olleet ensin kavereina ja sitten jäävät kuin takiainen roikkumaan. Tiedän sen katseen kun he "heräävät" ja näkevät minut, mutta baarissa saan olla aina yksin. Tai siis kavereiden kans, mutta miestä en saa. En tiedä sitten olenko jotenkin ruma vai muuta kun en kelpaa kuin pitkiin suhteisiin.
Miten miehen tulisi menetellä saadakseen FWB-suhteen? Jos olette sellaiselle avoin, mitä kautta ja miten tätä aihetta voisi lähestyä? Oletteko esimerkiksi Tinderissä, ja antaisitteko tykkäyksen kiinnostavalle profiilille, jossa sanotaan suoraan, että tällainen on haussa? Mitä ilmaisuja kannattaa käyttää tai välttää?
Vierailija kirjoitti:
Miten miehen tulisi menetellä saadakseen FWB-suhteen? Jos olette sellaiselle avoin, mitä kautta ja miten tätä aihetta voisi lähestyä? Oletteko esimerkiksi Tinderissä, ja antaisitteko tykkäyksen kiinnostavalle profiilille, jossa sanotaan suoraan, että tällainen on haussa? Mitä ilmaisuja kannattaa käyttää tai välttää?
Olen elämäni aikana ollut kahdessa sellaisessa suhteessa, joita voisi kutsua fwb-suhteiksi, tai ehkä kolmessa, jos yksi lyhyehkökin lasketaan. Kaikki ennen Tinder-aikaa. Ei niissä suinkaan ollut ajatuksena, että nytpä etsin FWB:n (eikä sellaista termiäkään silloin ollut) vaan löytyi kiva seksikumppani, jonka kanssa oli muutenkin hauskaa yhdessä mutta ei pienintäkään kiinnostusta muuhun kuin hauskanpitoon (eivät olleet ns. aviomiesmatskua), joten yhden yön sijaan tavattiinkin uudestaan ja välillä tapailtiin ihan muissakin kuin seksin merkeissä. Etenkin yksi näistä miehistä tykkäsi uskoutua minulle ihastuksistaan ja sitten me puimme hänen rakkauselämänsä ongelmia :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastainen ongelma siis kuin useimmilla naisilla. Seksiin kyllä kelpaisin mutta en parisuhteeseen.
Itsekin olen kyllä tämän pitävän enemmän paikkansa. Että moni kelpaa panoon, ja lyhytkestoisiin suhteisiin, mutta ei sen pidempiin. Eiköhän yleisempi ongelma ole tämä.
Eka lauseeseen tuli virhe. Siis itse uskon edellä kirjoittaneen olevan oikeassa ja että se pitää paikkansa.
Moni etsii nykyisin vain pikapanoja ja lyhytkestoisia suhteita.
Useimmat etsivät kuitenkin pitkää parisuhdetta ja kumppania, jonka kanssa asua yhdessä ja hankkia lapsia. Jopa Tinderissä on tutkitusti enemmän pitkää parisuhdetta etsiviä kuin satunnaista seksiseuraa etsiviä. Ja siellä on sentään valtava miesenemmistö.
(Kumpaakin em. ryhmää enemmän Tinderissä on saman tutkimuksen mukaan sellaisia, jotka eivät etsi mitään eivätkä aiokaan tavata ketään. Tämän kyllä huomaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen elämäni aikana ollut kahdessa sellaisessa suhteessa, joita voisi kutsua fwb-suhteiksi, tai ehkä kolmessa, jos yksi lyhyehkökin lasketaan. Kaikki ennen Tinder-aikaa. Ei niissä suinkaan ollut ajatuksena, että nytpä etsin FWB:n (eikä sellaista termiäkään silloin ollut) vaan löytyi kiva seksikumppani, jonka kanssa oli muutenkin hauskaa yhdessä mutta ei pienintäkään kiinnostusta muuhun kuin hauskanpitoon (eivät olleet ns. aviomiesmatskua), joten yhden yön sijaan tavattiinkin uudestaan ja välillä tapailtiin ihan muissakin kuin seksin merkeissä. Etenkin yksi näistä miehistä tykkäsi uskoutua minulle ihastuksistaan ja sitten me puimme hänen rakkauselämänsä ongelmia :-D
Miten nuo seksikumppanit löytyivät? Minulla on ollut aina vaikeuksia löytää edes yhden illan juttuja.
Kerro, ettet halua lapsia. Vapaaehtoisesti lapsettomat yleensä vain n*ivat sinne tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo seksikumppanit löytyivät? Minulla on ollut aina vaikeuksia löytää edes yhden illan juttuja.
Menemällä baariin. Ja ihan vinkkinä, ettei kannata sen paremmin itse juoda itseään humalaan kuin varsinkaan valita sellaista seuralaista, joka on näkyvästi humalassa.
Miten nämä naiset löytää?