Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaan vain pitkiin parisuhteisiin, en seksiseuraksi. Mitä tekisit?

Vierailija
23.07.2021 |

Mitä ominaisuuksia pitäisi kehittää, että minusta kiinnostuisivat muutkin naiset kuin sellaiset, jotka viehättyvät vakaudestani ja rauhallisuudestani ja haluavat kanssani vakiintuneen pitkän parisuhteen? Kyllä sellaisetkin voivat olla antoisia, mutta kaipaisin eniten sitä, että saisin asua yksin ja olla jonkun ihanan naisen viikonloppurakastaja. Pitäisikö alkaa jotenkin enemmän mulkuksi tai pukeutua tietyllä tavalla, että saisi karistettua "kunnollisen miehen" auran ympäriltään?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele BDSM-seksin salat kunnolla ja markkinoi itseäni luotettavana dommina. Monet alistuvat naiset etsivät nimenomaan juuri rauhallista ja luotettavaa miestä seksisuhteeseen. Mitä pervommasta seksistä nainen on kiinnostunut, sitä huonommin pokailu ja pelimieskikat pätee.

Tämä on itse asiassa neuvo, jonka olen antanut yhdelle miespuoliselle ystävälleni, joka oli vähän samassa tilanteessa. Halusi FWB-järjestelyn mutta löysi vain parisuhteita.

Vierailija
2/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkuksi ei kannata ryhtyä. Naiset haluaa munaa ei mulkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastainen ongelma siis kuin useimmilla naisilla. Seksiin kyllä kelpaisin mutta en parisuhteeseen.

Vierailija
4/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele BDSM-seksin salat kunnolla ja markkinoi itseäni luotettavana dommina. Monet alistuvat naiset etsivät nimenomaan juuri rauhallista ja luotettavaa miestä seksisuhteeseen. Mitä pervommasta seksistä nainen on kiinnostunut, sitä huonommin pokailu ja pelimieskikat pätee.

Tämä on itse asiassa neuvo, jonka olen antanut yhdelle miespuoliselle ystävälleni, joka oli vähän samassa tilanteessa. Halusi FWB-järjestelyn mutta löysi vain parisuhteita.

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Vierailija
5/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että noilla ominaisuuksilla moni aloittaisi fwb suhteen.

Vierailija
7/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, olen kyllä nainen. Miehet tuppaavat ripustautumaan vaikka kuinka heti alusta sanon, että etsin vain satunnaista seuraa enkä vakavaa suhdetta. Olen saanut käsityksen, että miesten enemmistö etsii vakkarisuhdetta.

En tosiaan aio muuttaa yhteen kenenkään kanssa, saati rajoittaa seksielämääni yhteen ukkoon. He vain eivät halua sitä hyväksyä.

Vierailija
8/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tietenkin olla, että haen väärästä paikasta tai väärällä tavalla. Miten tällaiset yleensä aloitetaan?

Vierailija
9/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kovaäänisempi ja kehitä huumorintaju, jossa esiintyy sopivissa tilanteissa roiseja vitsejä. Pukeudu värikkäämmin, älä vaikuta harmaalta.

Vierailija
10/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä en suosittele kenellekään. Nytkin pitäisi lopettaa 5 vuotta jatkunut panosuhde ja kaduttaa, että olen tuhlannut naisen aikaa niin paljon. Hän on ollut koko ajan ihastunut minuun ja olen sanonut alusta lähtien, että me emme tule koskaan seurustelemaan. Nyt olen aikuistunut ja tajuan, että tämä on sairas säätö ja minun on pakko vapauttaa hänet tästä vankilasta, koska hän ei selvästikään itse pysty pakenemaan.

Vierailija
11/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä en suosittele kenellekään. Nytkin pitäisi lopettaa 5 vuotta jatkunut panosuhde ja kaduttaa, että olen tuhlannut naisen aikaa niin paljon. Hän on ollut koko ajan ihastunut minuun ja olen sanonut alusta lähtien, että me emme tule koskaan seurustelemaan. Nyt olen aikuistunut ja tajuan, että tämä on sairas säätö ja minun on pakko vapauttaa hänet tästä vankilasta, koska hän ei selvästikään itse pysty pakenemaan.

Elämä on paljon helpompaa, kun antaa muiden aikuisten ottaa itse vastuu omasta tunne-elämästään.

Minä olen myös roikkunut kiinni ihmisessä, joka ei vastannut tunteisiini. Se oli oma päätökseni, enkä kadu mitään.

Vierailija
12/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kovaäänisempi ja kehitä huumorintaju, jossa esiintyy sopivissa tilanteissa roiseja vitsejä. Pukeudu värikkäämmin, älä vaikuta harmaalta.

Heh. Harmaa on kirjaimellisesti yleisin vaatteiden väri. Käytännöllinen ja sopii kaiken kanssa. Täytyy varmaan laittaa lei kaulaan.

Vierailija
13/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä seurustelu ilman yhteenmuuttoa? Tai ns. yhteen kumppaniin sitoutunut tapailusuhde. Ainakin monet yh:t etsivät juuri sen tyyppistä suhdetta, jossa tapaillaan silloin kun lapset ovat esimerkiksi isällään. Harva haluaa alkaa lapsiarkeaan sekoittamaan omilla miessuhteillaan, mutta seksiä ja kumppanuutta moni heistä kuitenkin kaipaa.

Muista tehdä mahdollisimman pian selväksi se, ettet ole kiinnostunut yhteen muutosta ja kihloista sekä avioliitosta. Samoilla linjoilla on moni ns. toisella kierroksella oleva nainen.

Vierailija
14/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma ja olen nainen. Aina olen vain yhden illan seuraa etsinyt, aina ne miehet on halunneet jatkaa ja ne on jotenkin sitten ajautuneet seurusteluksi ja parisuhteiksi. Olen aromantikko enkä oikeasti haluaisi mitään tunnepohjaisia suhteita, vain sitä seksiä.

Vierailija
15/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kiinnostunut seksistä miehen kanssa, joka heittää roiseja vitsejä, ja minulla on ollut sentään paljon yhden yön juttuja ja lyhytaikaisia hoitoja. Se mikä niitä miehiä on yhdistänyt on ollut tietysti ok ulkonäkö mutta ennen kaikkea kanssakäymisen helppous ja rentous. On ollut hauskaa.

Vierailija
16/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa siltä rahaa, siitä ne tykkää, jää suhteet lyhyeksi.

Vierailija
17/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele naimaan.

Vierailija
18/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä seurustelu ilman yhteenmuuttoa? Tai ns. yhteen kumppaniin sitoutunut tapailusuhde. Ainakin monet yh:t etsivät juuri sen tyyppistä suhdetta, jossa tapaillaan silloin kun lapset ovat esimerkiksi isällään. Harva haluaa alkaa lapsiarkeaan sekoittamaan omilla miessuhteillaan, mutta seksiä ja kumppanuutta moni heistä kuitenkin kaipaa.

Muista tehdä mahdollisimman pian selväksi se, ettet ole kiinnostunut yhteen muutosta ja kihloista sekä avioliitosta. Samoilla linjoilla on moni ns. toisella kierroksella oleva nainen.

Samoilla linjoilla voi olla myös ekalla kierroksella oleva nainen, ei kaikki halua yhteen muuttaa, vaikka mentäisiin naimisiinkin.

Vierailija
19/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastainen ongelma siis kuin useimmilla naisilla. Seksiin kyllä kelpaisin mutta en parisuhteeseen.

Itsekin olen kyllä tämän pitävän enemmän paikkansa. Että moni kelpaa panoon, ja lyhytkestoisiin suhteisiin, mutta ei sen pidempiin. Eiköhän yleisempi ongelma ole tämä.

Vierailija
20/35 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen kyllä tämän pitävän enemmän paikkansa. Että moni kelpaa panoon, ja lyhytkestoisiin suhteisiin, mutta ei sen pidempiin. Eiköhän yleisempi ongelma ole tämä.

Eka lauseeseen tuli virhe. Siis itse uskon edellä kirjoittaneen olevan oikeassa ja että se pitää paikkansa.

Moni etsii nykyisin vain pikapanoja ja lyhytkestoisia suhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä