Mieheni työkiireet muuttuikin juomiseksi ja pleikaksi.. ja nukkuu klo 15 asti
Olenko outo jos mieheni sanoo että on työkiireitä ja stressiä töistä. Vastaan että ok! Hoidan koiran ja lapset, kaupassa käynnit, pyykit jne (tulimme samana päivänä reissusta). Mies meni tekemään töitään. Aamulla kun heräsin ihmettelin juotua viinipulloa.. näin että mieheni on ollut whatsapissa 03.34 ja pleikka humisi kuumissaan. En sanonut mitään ja mies heräsi klo 15.00. Mua vituttaa. Olenko outo?!
Kommentit (21)
Jos se tapasi asiakkaita pleikan välityksellä?
Noin sitä usein itsellekin käy kun stressi on kova. Täytyy vähän rentoutua juomalla ja pelaamalla. Ei se mikään ongelma ole, kunhan ei jokapäiväistä ole.
Miksi olen outo? Siksi että alkoholin käyttö ei saa haitata, nukkuminen klo 15 asti ei saa haitata. Eli pitäisi pitää kotiasiat rullaamassa ja antaa miehen elää omaa elämäänsä?
Pleikka humisi kuumissaan 😂😂😂😂. Paras kyyläys ikinä.
Hänen rahansa sinulle kuitenkin kelpaa, joten älä valita.
Mun on ainakin pakko välillä nollata ja tätä ei mieheni ymmärrä. Esim lomalla saatan toisinaan tarvita sen että nukun kokonaisen päivän tai vain lököilen sängyssä.mikä nyt kenenkin stressiä helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olen outo? Siksi että alkoholin käyttö ei saa haitata, nukkuminen klo 15 asti ei saa haitata. Eli pitäisi pitää kotiasiat rullaamassa ja antaa miehen elää omaa elämäänsä?
Täältä palstalta saa aika yksipuolisen kuvan parisuhteesta. Kyllä tuo on ok jos ei koko aikaa tee noin. On myös voinut yöllä laittaa kaverilleen viestiä pelatessa.
Mitkä rahat?
Vierailija kirjoitti:
Hänen rahansa sinulle kuitenkin kelpaa, joten älä valita.
Vierailija kirjoitti:
Pleikka humisi kuumissaan 😂😂😂😂. Paras kyyläys ikinä.
Repesin! 😂
Nyt lähden kauppaan ostamaan olutta.
Janottaa🤗
Miehellä voi olla ikäkriisi, jolloin elämän realiteetit unohtuu ja käytös taantuu teinin tasolle.
Olen ennenkin huomannut olevani erilainen kuin suurin osa täällä. Yleensä kun kysyn jotain mistä minulle on tullut huono mieli, saan kuulla olevani kyylä tai jotain muuta.
Minulle tulee huono mieli siitä että olen mielelläni miehelleni avuksi kun hänellä on kiireitä tms. Koen tulleeni ylikävellyksi kun kiiree ei olekaan niin tärkeä että voi juoda, valvoa ja nukkua seuraavan päivän. Kyse ei ole siitä ettei mieheni saa elää omaa elämäänsä. Kyse meillä on usein siitä että annan enemmän kuin saan ja sitten petyn. Kai sitten olen yliherkkä tai jotain. En ole ikinä pitänytcalkoholinkäytöstäkään humalatarkoituksessa. Täällä moni ei sitäkään tunnu ymmärtävän.
Tai sitten hän ei koskaan kasvanut aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä voi olla ikäkriisi, jolloin elämän realiteetit unohtuu ja käytös taantuu teinin tasolle.
Miksi sanoi, että oli työkiireitä, kun halusi vaan relata. Tietty rentoutuminen on sallittua. Ja sitten vuorollaan hoitaa lapset ja koiran, että puoliso saa myös rentoutua parhaaksi katsomallaan tavalla.
Hankala yhtälö. Kumpikin vanhempi olisi ehkä loman tarpeessa, kun kesäkin on, hyvä nukkua jos väsyttää (miestä). Alkoholinlipitys ei oikein toimi, kun lapset haistavat yön alkoholin ja siistiäkin saisi olla (kuolaako mies sohvan). Sähkölaitteet pitäisi miehen aina sammuttaa ettei tule tulipaloa, vaikka kaikille sattuu vahinkoja. Toisaalta kaipaisit mieheltä varmaan kotihommissa apua ja lastenhoidossa tms. Mies taas painaa töissä, sinulla ei palkka juokse. Pitäisikö sinunkin ottaa omaa lomaa. Kääk ei tuohon osaa sanoa mitään, ehkä teillä on eri toiveet suhteessa miten se menee.
Ansaitsen enemmän kuin mieheni.. olen siis työssäkäyvä itsekin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hankala yhtälö. Kumpikin vanhempi olisi ehkä loman tarpeessa, kun kesäkin on, hyvä nukkua jos väsyttää (miestä). Alkoholinlipitys ei oikein toimi, kun lapset haistavat yön alkoholin ja siistiäkin saisi olla (kuolaako mies sohvan). Sähkölaitteet pitäisi miehen aina sammuttaa ettei tule tulipaloa, vaikka kaikille sattuu vahinkoja. Toisaalta kaipaisit mieheltä varmaan kotihommissa apua ja lastenhoidossa tms. Mies taas painaa töissä, sinulla ei palkka juokse. Pitäisikö sinunkin ottaa omaa lomaa. Kääk ei tuohon osaa sanoa mitään, ehkä teillä on eri toiveet suhteessa miten se menee.
Mies on löytänyt elämän tarkoituksen, nyt hän katselee kanssani maailmaa valaistumisen ylimmältä portaalta.
Olet. Anna miehen elää äläkä kyttää