Kuvaile jonkun kuvitteellisen hahmon ulkonäköä, yritetään arvata mistä hahmosta on kyse
Aloitan: Olen nuori intiaani-nainen, jolla on pitkä nimi.
Kommentit (54)
Olen mustavalkoinen jyrsijä, jolla on punaiset housut.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni on violetti intialainen, joka yritettiin (muistaakseni) syödä/polttaa (?)
Passepartout Matka maailman ympäri-animaatiosarjasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni on violetti intialainen, joka yritettiin (muistaakseni) syödä/polttaa (?)
Passepartout Matka maailman ympäri-animaatiosarjasta?
Äh, sehän olikin Phileas Foggin tyttökaveri
Olen vanha, parrakas, tukeva mies kassit pullollaan, sillä tulen vain kerran vuodessa.
Olen vihreäasuinen introvertti irtolainen, joka viitsii sanoa tuskin muuta kuin "jaa". Kaverini ovat valkoisia, pulleita ja isokuonoisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha, parrakas, tukeva mies kassit pullollaan, sillä tulen vain kerran vuodessa.
Joulupukki
Vierailija kirjoitti:
Olen vihreäasuinen introvertti irtolainen, joka viitsii sanoa tuskin muuta kuin "jaa". Kaverini ovat valkoisia, pulleita ja isokuonoisia.
Nuuskamuikkunen :)
Vierailija kirjoitti:
Tiko tai Tico Matka maailmanympäri-sarjasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Really? Tuo on se joka tästä tuli ekana mieleen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Really? Tuo on se joka tästä tuli ekana mieleen? :D
'
Mikki hiiri sitten? :D No hämää kun sillä on uusissa sarjiksissa valkoisia kauluspaitoja sun muita
Eiköhän nämä satupalstat pitäisi eriyttää aikaihmisten keskusteluista?
Seksikäs japanilainen nainen. Ahkera koulussa. Tsundere-tyttö. Kuittailee jatkuvasti otaku-henkiselle kaverilleen. Kaksonen. Pikkusisko on ujo.
Olen iso, harmaa, karvainen, omistan isot hampaat ja psykoottisen hymyn, lennän sateenvarjolla
Vierailija kirjoitti:
Seksikäs japanilainen nainen. Ahkera koulussa. Tsundere-tyttö. Kuittailee jatkuvasti otaku-henkiselle kaverilleen. Kaksonen. Pikkusisko on ujo.
Satsuki? Tosin kuvataan kyllä vasta tyttönä.
Voi hertsileijaa sentään! Minä vieläkin suorastaan vapisen järkytyksestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satsuki? Tosin kuvataan kyllä vasta tyttönä.
Ei, keep goin'. Valtavirtasempi.
Olen ylipainoinen niinkuin muutkin perheessäni. Silti valmistan jatkuvasti perheelleni rasvaisia pannukakkuja sekä isoäidin reseptillä valmistettuja sokerisia hilloja ja vaapukkamehuja. Keskivartalo lihavuuttani yritän peitellä essullani ja laukussani kannan aina mukana verenpainelääkkeitäni.
Minun hiukseni ovat kuin voikiehkura Valion voipaketissa.