Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi Cheekkiä haukutaan/ketä menestyjää sitten arvostetaan?

Vierailija
01.08.2014 |

Luin juuri Ilta Sanomien sivuilta, että Cheek julkaisee vielä yhden uuden biisin ennen taukoa ja siellä kommenttiosuudessa oli tosi paljon haukkumista artistia kohtaan. Kuinka hyvin pitää ihmisen menestyä Suomessa, ennenkuin ihmiset arvostaa? 

En  ole mikään fani, mutta Cheekillä on joitain hyviä biisejä mielestäni, kaikki ei kolahda, mutta kyllähän noi kaksi stadionkeikkaa kertoo jo jotain suosiosta.

Kuka suomalainen julkkis sitten olisi sen ihailun arvoinen ja mitä pitää tehdä, että todella ihmiset arvostaa uraa?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä hyviä biisejä.

Vierailija
2/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopettaisi olemasta niin pirun omahyväinen kultalusikkapoju, niin voisi saada arvostusta. Mutta epäilen, että ei tuolle hepulle onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:58"]

Kuka suomalainen julkkis sitten olisi sen ihailun arvoinen ja mitä pitää tehdä, että todella ihmiset arvostaa uraa?

[/quote]

No ei kukaan julkkis. Muusikot erikseen.

Ja Jos olet muusikkoa olevinasi niin tekemällä itse musiikkia jolla on oikeasti taiteellista painoarvoa.

se että on jossain tositöllössä nyyhkiny pari kyyneltä ja myy mammoille muutaman stadikan sen takia perseen pökkimis ja itsekehu ralleilla niin ei sillä arvoa tule.. mainetta ehkä ja rahaa tyhmiltä mutta arvostusta kulttuurin syvistä riveistä.. Ei koskaan.

Vierailija
4/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hectoria tai Dave Lindholmia arvostan. Heidän rinnallaan Cheek on onneton räpeltäjä ja melusaasteen tuottaja.

Vierailija
5/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkis/muusikko, tarkoitin tässä samaa asiaa. Mutta jos niille mammoille sen pari stadikkaa myy täyteen muutamassa tunnissa, niin jossainhan on pitänyt onnistua. Käsittääkseni se itsekehu liityy juuri tähän musiikkityyliin.

Onko joku muu suomessa saanut samanlaista hypetystä aikaan? Itse en tiedä, mutta ehkä joku teistä osaa vastata.

-ap.

Vierailija
6/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:09"]

Onko joku muu suomessa saanut samanlaista hypetystä aikaan? Itse en tiedä, mutta ehkä joku teistä osaa vastata.

-ap.

[/quote]

Neumann.

Vierailija
7/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:09"]

-ap.

[/quote]

Neumann.

[/quote]

Okei. Ehkä olen sitten vaan sen verran nuorempi, ettei edes Neumann käynyt mielessä tätä aloitusta tehdessäni. Neumannin tiedän vaan tästä Vain Elämää ohjelmasta, sen enempää en hänen urastaan tiedä.

-ap

Vierailija
8/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti hyvin nuori. :D

Vierailija
9/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nuorelle neidolle(?) vähän esimerkkiä Neumannista ja hänen faneistaan silloin joskus. :D

Pitää vielä huomauttaa, että minä en koskaan ollut sen paremmin Dingo- kuin Neumaan-fanikaan. Olin aivan liian vanha sekoamaan tuollaiseen tyyliin silloin, olinhan jo parikymppinen. Tykkäsin vähän enempi maskuliinisista miehistä - ja raumalaisena en voinut tietenkään porilaisia sietää noin yleisesti ottaen muutenkaan. :D

Vierailija
10/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 25 vuotta nuori :). Ja tiedän kyllä Dingon biisejä, ei vaan ole koskaan itseäni kiinnostanut ne. 

Enkä siis sen kummemmin Cheekin biiseistäkään välitä, ihmettelen vaan tätä hirveää haukkumista mitä näin sen mainitsemani uutisen alla. Itselläni on vaan sellainen mielikuva, että Cheek olisi jotenkin tosi suosittu ja menestynyt.

Vierailija
11/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestynyt voi olla, mutta suosioon herra Poski on aivan liian täynnä itseään eivätkä meriititkään niin kovin kummoisia vielä toistaiseksi ole. Suomalaiset arvostavat tiettyä nöyryyttä taiteilevalta kansanosalta: "olen kovin kiitollinen, että levyjäni/maalauksiani/runojani ostetaan/elokuviani katsotaan, enkä ikinä unohda, mistä olen tullut ja miten tämän suuren onnen olenkaan sattunut itselleni saamaan".

Vierailija
12/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sen musiikki on paskaa. Paskaa! En ole tavannut yhtään fiksua joka sitä kuuntelee. En voi uskoa, että cheekin fanitkaan kuuntelee niin aivopieru musiikkia. Tykkää vaan kun kaverikin tykkää ja kun on niin komea.

Vierailija
13/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN todellakaan pidä Cheekistä pätkääkään enkä myöskään Dingosta tai sen keulahiusneumannista aikoinaan:). Mutta hattua nostan, että bisnestä osaa Cheek tehdä. Takoa, kun rauta on kuuma. Ihan sama mulle ja varmaan hänelle, mitä mammat ajattelee. Kansa käy keikoilla ja kassaan kilahtaa kivat fyffet. Toivottavasti on fiksumpi kun Neumann tossa rahan käytössä/sijoittamisessa, jotta jää jotain sukan varteenkin.

Vierailija
14/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:59"]

EN todellakaan pidä Cheekistä pätkääkään enkä myöskään Dingosta tai sen keulahiusneumannista aikoinaan:). Mutta hattua nostan, että bisnestä osaa Cheek tehdä. Takoa, kun rauta on kuuma. Ihan sama mulle ja varmaan hänelle, mitä mammat ajattelee. Kansa käy keikoilla ja kassaan kilahtaa kivat fyffet. Toivottavasti on fiksumpi kun Neumann tossa rahan käytössä/sijoittamisessa, jotta jää jotain sukan varteenkin.

[/quote]

Komppaan. Yäks koko äijä, mutta ei ole kukaan maailman tähtikään myynyt stadikaa täyteen KAKSI kertaa, joten respect.

Vierailija
15/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 01:59"]

[/quote]

Komppaan. Yäks koko äijä, mutta ei ole kukaan maailman tähtikään myynyt stadikaa täyteen KAKSI kertaa, joten respect.

[/quote]

ääääääääääh... Kaikki tuokin vaan muistuttaa miten alas mennään yhdessä ja lujaa..

Vierailija
16/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä katkeria ja kateellisia vanhoja? bitchejä, Poski posseineen kiittää... Kertokaa nyt ne teitin arvostamat artistit. 

Vierailija
17/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 02:01"]

[/quote]

[/quote]

Eikö se poppamies Herzog ole siellä Stadikalla huseerannut jo monta päivää? Ihmiset käyvät siellä vapaasta tahdostaan vielä maksamassa saamastaan avusta/viihteestä suuriakin summia. Naapuri kertoi laittaneensa kokonaiset 500€ menemään perheensä puolesta.

Vierailija
18/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 02:11"]

Onpas täällä katkeria ja kateellisia vanhoja? bitchejä, Poski posseineen kiittää... Kertokaa nyt ne teitin arvostamat artistit. 

[/quote]

Katkeria ja kateellisia? No, ei todellakaan. :D

Vierailija
19/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon 21v Nainen ja en vaan siedä cheekkiä. En voi käsittää, miten on menestynyt. En nosta hattua vaikka myi stadikat täyteen. Näkee liikaa ihmiskunnan typeryys ilmiöitä..

Vierailija
20/57 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 02:01"]

[/quote]

[/quote]

Eikö se poppamies Herzog ole siellä Stadikalla huseerannut jo monta päivää? Ihmiset käyvät siellä vapaasta tahdostaan vielä maksamassa saamastaan avusta/viihteestä suuriakin summia. Naapuri kertoi laittaneensa kokonaiset 500€ menemään perheensä puolesta.

[/quote]

Ja se tapahtuma oli täysi floppi. Vaikka sitä rahaa jotkut hörhöt lahjoitti, niin kävijämäärä jäi tosi alhaiseksi.