uskotko, että kuoleman jälkeen asiat selviää?
Olen joskus pohtinut, että mahtaakohan ihminen saada selville kaikki ns. arvoitukset yms. mitä elävänä ei saa selville. Äh en osaa selittää..
Mutta siis siihen tyyliin, että esim. kun olen kuollut niin saan selville, että mitä Raisa Räisäselle oikeasti tapahtui. Tai että onko elvis sittenkin vielä elossa =D yms. seikkoja
Kommentit (4)
En pelkää omaa kuolemaani, mutta läheisteni kyllä. Lohdutonta ajatella, että joku rakas on kuoltuaan täydellisen poissa, lakannut olemasta yhtään missään.
kaikki mitä elämässä voi tehdä pitää tehdä nyt sillä kuolemassa ei voi enää tehdä mitään. Jos kuolema ois hyvä asia ei Jeesuskaan ois kuolleita herättänyt, vaan hän ois sanonut että nyt tällä ihmisellä on hyvä olla, mutta ei hän niin sanonut.
Minulle on merkitystä sillä kuka kuolee ja kuka ei.'
Mutta tosiaan ihminen lakkaa olemasta. Tajusin sen loppuun asti vasta vähän aikaa sitten ja se oli todella vapauttavaa!!! Aikaisemmin olin hassua kyllä jotenkin kuvitellut, että kun kuolen ja huomaan ettei olekaan jumlalaa ja taivasta, kellun sitten vaan jossain olemattomuudessa ja mua vituttaa täältä ikuisuuteen. Sitten vaan yhtäkkiä ymmärsin että kaikki todellakin lakkaa ja on totaalisen poissa niinkuin mitään ei olisi ollutkaan koskaan.