Kuinka moni täällä suunnittelee pikkujouluja?
Kuinka monta suunnitteluporukkaan kuuluu ja mikä on budjetti?
Millaiselle porukalle suunnittelet ja monelle henkilölle?
Milloin varasit paikan? Millainen paikka?
Milloin teet tarjoiluhankinnat? Joko ruoka-/tarjoilulista on valmis?
Kommentit (20)
Taas tämmönen kysely mihin ap ei itse viitti vastata myös aloituksessaan...
Nyyttärimeiningillä mennään, varmaan joku kuutisen henkilöä kutsutaan miehen kanssa. Meidän kotona pidetään. Koristeet on jo omasta takaa, vuosia sitten ostetut.
Jos mä vastaan heti millaisia itse suunnittelen niin keskustelu kääntyy väärään suuntaan. Aletaan arvostelemaan ja neuvomaan mua ja itse asia eli mitä SINÄ teet unohtuu.
ap.
ps: kerron kyllä omatkin suunnitelmat kunhan se ei ole pääaihe.
Olen ollut järjestämässä noin 100 hengen firman pikkujouluja muutama vuosi sitten (juuri ennen koronaa), osallistujia oli varmaan yli 60. Suunnittelutiimiimme kuului 5 henkilöä. Paikan varaus tapahtui heti kesälomien jälkeen. Tarkkoja hintoja en muista, mutta budjetissa pysyttiin.
ap.
Pikkujoulut, katoava kansan perinne.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä enemmän nykyään vietellään alkoholittomia pikkujouluja perheen ja lähipiirin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani ko sana on kielletty. Jos jotain järjestetään niitä kutsutaan kehityspäiviksi. Edellisellä viikolla oli kysely osallistumisesta ja tehtiin päätös ettei järjestetä, kun osallistujia olisi ollut niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani ko sana on kielletty. Jos jotain järjestetään niitä kutsutaan kehityspäiviksi. Edellisellä viikolla oli kysely osallistumisesta ja tehtiin päätös ettei järjestetä, kun osallistujia olisi ollut niin vähän.
Ei ole varmaan kanssa yli 10 vuoteen puhuttu pikkujouluista vaan juurikin koulutus- tai kehityspäivästä. Ja mitään ilmaisen viinan bileitä ei järjestetä vaan mennään esim jonnekin virastotaloon pitämään parin tunnin koulutus ja sitten on lounas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikönpäällikkö päätti meillä myös, että omalla ajalla saatte järjestää, mutta työnantaja ei ota kantaa asiaan millään tavalla. Kyllästyi siihen säätämiseen vaikka oli valittu pari joka järjestää ja silti muut sääti siinä ympärillä.
Suunnittelen itselleni pikkujoulua. Tilaan maksullisen opiskelija tytön kotiini yöksi.
Voin toimia pikkujoulun pukkina jos joku nainen haluaa. On muuten tuhma pukki ja tuollaiset juhlijat tiedetään mitä ne haluaa jos ne haluaa.
Suunnittelen, millä verukkeella tällä kertaa skippaan firman pikkujoulut. Joku sukulainenkaan ei voi "kuolla" ihan joka vuosi juuri siihen aikaan.
Tänä vuonna saattaa olla vatsataudin vuoro.
Ja kyllä - minun odotetaan osallituvan, ainakin alkuiltaan, koska pitää firman ohjeistuksen mukaan olla luomassa yhteishenkilä tiimien yli (vastaan yhdestä tulosyksiköstä).
Ei nyt mitkään pikkujoulut,mutta olen lähdössä työkaverin kanssa ulos ennen joulua.
Tänä vuonna mä suunnittelen taloyhtiön pikkujouluja muutaman muun kanssa, Arvioimme että noin 15 - 20 henkilöä tulee. Paikkaa ei tarvitse varata sen kummemmin kun tässä talossa on kerhohuone. Hankinnat tehdään varmaan edellisenä päivänä ja menee 10 euroa per osallistuja.
ap
Kerro toki itse ensin, ap.