Onko 57-vuotias mies mielestäsi vanha?
Rehellisesti ja kaunistelematta. Ikä on vain numeroita ei ole nyt vastaus.
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Sopiva oman ikäiselleen kumppanille. Minulle tuntuu jo liian vanhalta, olen 43v.
Muuten ei vielä sillä tapaa vanha, kuin esim. 70-80 -vuotias on jo ihan rehellisesti sanoen vanha. Parhaassa tapauksessa kuusikymppinen mies on toimintakykyinen normaaliin elämään vielä pitkän aikaa, jos ei terveys pahasti reistaile. Ei kuitenkaan millään mittapuulla nuori enää.
Oletkos nähnyt videoita Ringo Starrista, juuri täyttänyt 81 vee? Jos et, niin haepa vaikka YouTubesta katsottavaksi. Siinä teille "rehellisesti vanha" kasikymppinen. :D
Ihmiset ovat yksilöitä, ei niitä kauheasti voi yhteengroupata iän(kään) perusteella. Tai voi, mutta siinä tekee paljon tyhmää.
Kyllä minulle kelpaa iän puolesta, koska olen saman ikäinen.
Suomalainen 57-vuotias mies on vanhus. Ihan sama mitä on tehnyt aiemmin, koska geenit.
Vanhus.
Vanhuuden esikoululainen.... eli lippis vaan edelleen väärin päin päähän ja baanalle!
Ja hei: nykyään jopa 65 on eri asia kuin vielä 1970-luvulla. Jatkettu nuoruus, jatkettu aikuisuus... nää on meidän aikamme luxusta, otetaan siitä ilosta kaikki irti. Mikäs sen hienompaa! Viikonlopppukin käsillä!
Kyselyn tulos näyttäisi olevan että joo eli ei.
Ei minulla ole mitään remppoja ja harrastan ja liikun kuten ennenkin. Olen myöskin työelämässä ja teen edelleen kahta työtä. Olen samoissa mitoissa kuin 23-vuotiaana. Ainoa asia on toki tuo omaisuuden karttuminen eli jos tekee töitä ja sijoittaa liikenevät rahat, niin jossain vaiheessa omaisuus kasvaa.
Voi ei, ei todellakaan.
Mielellään ottaisin opettamaan oikeasti nauttimaan hellyydestä.
Nainen 27
No, ei ole. Mies parhaassa iässään. Vaurautta ja vapautta kertynyt sopivasti.
N53
Peili.
Aja kuvasi how old net-ikäarvioijan läpi.
Veikkaan, että olet yli kuusikymppisen näköinen.
Siksi täällä kyselet.
Jos sinä näytät kuusvitoselta, sinä olet muille 65v!
Jos taas olet Mette Mannonen 47v muta näytät 38 v niin olet se.
Ja vartalonmallista: jos olet tasapaksu pötkylä, niin miespötkylä on setä ja naispötkylä täti jo 40-vuotiaana!
Jos olet rungoltasi sutjakka, taipuisa, pitkäraajainen, ei pötkylä, niin ei koskaan setiydy eikä tätiydy!
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole mitään remppoja ja harrastan ja liikun kuten ennenkin. Olen myöskin työelämässä ja teen edelleen kahta työtä. Olen samoissa mitoissa kuin 23-vuotiaana. Ainoa asia on toki tuo omaisuuden karttuminen eli jos tekee töitä ja sijoittaa liikenevät rahat, niin jossain vaiheessa omaisuus kasvaa.
Entä naama?
67 ?
Jos minä olen 60-kymppisenä vanha niin miksi minulle annetaan perk työpaikan vaikeimmat työt…ärrin murrin …antakaa mun jo levätä…olen jo vanha mies
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle kelpaa iän puolesta, koska olen saman ikäinen.
Ikis warning.
Olet sen ikäinen tasan, minkä ikäiseltä näytät.
Niinhän kaikissa uutisissakin, kun etsitään vaikka jotain rikollista, niin silminnäkijä antaa ikäarvion!
Veikkaan, että sinusta veikattaisiin jo sanalla vanhempi mies. Tuskin sinua viisikymppiseksi veikkailtaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vanha on, mikään ei pelaa. Vaikka miten yrittäs kuvitella muuta.
Tuon ikäinen olen ja jos et ole riihen seinästä repäistyn pirun näköinen niin tervetuloa käytettäväksi niin näet miten toimii.
Vierailija kirjoitti:
Peili.
Aja kuvasi how old net-ikäarvioijan läpi.
Veikkaan, että olet yli kuusikymppisen näköinen.
Siksi täällä kyselet.
Jos sinä näytät kuusvitoselta, sinä olet muille 65v!Jos taas olet Mette Mannonen 47v muta näytät 38 v niin olet se.
Ja vartalonmallista: jos olet tasapaksu pötkylä, niin miespötkylä on setä ja naispötkylä täti jo 40-vuotiaana!
Jos olet rungoltasi sutjakka, taipuisa, pitkäraajainen, ei pötkylä, niin ei koskaan setiydy eikä tätiydy!
Setäily ja täteily voi olla myös käytöksessä ja asenteessa. Tosin en ole ihan varma onko kyseessä kuitenkin melko neutraali termi.
57 vuotias mies ei ole vanha.
Täysillä edellleen mukana työelämässä.
Ei ole vanha muutoinkaan, etenkin jos on täysin hyvinvoiva ja terve mies.
Tuosta iästä kymmenen vuotta eteenpäin, niin voidaan sanoa, että on alkaa olla ikääntyvä mies.
Tämä on totuus tämän ajan tuon ikäsistä miehistä ja naisista.
57 vuotiaat töissä olevat elävät oman uransa parasta aikaa,
Kun isä oli tuon ikäinen olin minä 32 v.
Kyllä. Numerot ovat ikää, vaikka narsistinen yhteiskuntamme muuta yrittää meille suoltaa. Moni lähtee seitsemänkymppisenä ajasta ikuisuuteen, tosi moni alkaa tuossa kohtaa jo sairastella niitä viimeisiä sairauksia. Ja miksipä ei, yli puoli vuosisataa elettyä elämää; jokainen joutaa tuossa kohtaa jo paremmille sienimaastoille.
Vierailija kirjoitti:
Olet sen ikäinen tasan, minkä ikäiseltä näytät.
Niinhän kaikissa uutisissakin, kun etsitään vaikka jotain rikollista, niin silminnäkijä antaa ikäarvion!
Veikkaan, että sinusta veikattaisiin jo sanalla vanhempi mies. Tuskin sinua viisikymppiseksi veikkailtaisiin.
57 vuoitiaat toimistusjohtajat, lääkärit, kirurgit, asianajajat ovat työelmänsä huipulla, samoin kun muutkin täysin terveet työelämässä olevat.
Sairaat ja työhönsä tympääntyneet ja kyllästyneet ovat asia erikseen.
Ei missään nimessä nuori enää. Jos rouvansa ikä 50v tai siitä ylöspäin niin kaikki kunnossa. Jos nuorempi niin sitten olisin huolissaan. Molemmista.