Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymyksiä koronarokotteesta kieltäytyville

Vierailija
23.07.2021 |

Oletteko te, jotka aiotte jättää koronarokotteen ottamatta miettineet sitä, että tulette joka tapauksessa sairastamaan sen koronan jossain vaiheessa, sitä ei voi enää välttää. Jos ette halua rokotteen vierasainetta kehoonne, tarjoatte sen saman kehon tälle koronavirukselle. Jos ette halua tutkimatonta rokotetta kehoonne, tulette saamaan samalla tavalla pitkäaikaisvaikutuksiltaan tutkimatonta koronavirusta kehoonne. Se virus tulee teille joko heikennettynä rokotteen kautta, tai ihan toimintakykyisenä ja lopputulema on arvoitus. Mutta varmasti sen saatte.

Jos isovanhempamme olisivat olleet yhtä epäileväisiä "Do Your Own Research"-oppineita, olisi meitä vähemmän mm. polion, kurkkumädän ja tuhkarokon seurauksena. Myös niistä vammautuneita olisi enemmän ja kulkutaudit jylläisivät edelleen. Sinun lapsesi voisi kuolla johonkin näistä taudeista ja voisit vaan katsella vieressä voimattomana. Kehitysmaissa ihmiset ymmärtävät tämän ja kävelevät kymmeniä kilometrejä saamaan rokotuksia itselleen ja lapsilleen, ovat kiitollisia niistä.

Ja se, että haluatte ensin nähdä, miten jo rokotetut voivat ja päättää sitten hankitteko rokotteen itse. Miksi koette olevanne jotenkin muita arvokkaampia ja laitatte meidät muut testaamaan teille rokotteen valmiiksi?

Miksi koette olevanne vuosia lääketiedettä ja virologiaa opiskelleita ihmisiä viisaampia? Miten juuri te ymmärrätte näitä asioita paremmin ja syvemmin kuin he, ihan internetin syövereistä löytämienne "asiantuntijoiden" tuottaman "tiedon" kautta? Jos tämä olisi kansainvälinen salaliitto, mihin sillä tähdättäisiin? Jos tarkoituksena olisi vähentää väestömäärää hedelmättömyyden tuottamisella, olisiko se lopulta niin kamala asia, ihmisiä kun on liikaa ja jokainen syntyvä lapsi saisi olla tarkkaan harkittu ja hankkimalla hankittu.

Syöt pikaruokaa, suklaata (kääreessä alumiinia), otat tatuointeja, tekoripsiä, meikkaat, syöt eineksiä, käytät muoviastioita.. Nämä kaikki, mutta yksi rokote pelottaa? Rokoteannos on niin pieni, ettei siinä tule mikrosirua mukana, se ei myöskään ala muokata sinun DNA:tasi. Ehkä tämä on nyt luonnon tapa hankkiutua kulkutautimyönteisistä eroon ja vahvistaa populaatiota?

Näihin haluaisin rehellisen vastauksen.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletteko te, jotka aiotte jättää koronarokotteen ottamatta miettineet sitä, että tulette joka tapauksessa sairastamaan sen koronan jossain vaiheessa, sitä ei voi enää välttää."

Tartunnan saaneiden rokottamattominen riski menehtyä on 0.2 prosenttia.

"COVID19 ei ole olemassa; taudilla on 99.8 % selviytymistaso – ei pahempi kuin kiusallinen flunssa."

http://israelupdate.achlak.net/torstai-22-07-2021/

Vierailija
22/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse turhaa rokotetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kirjoittaminen taisi olla osa sitä prosessia, jolla helpotat rokotteen ottamisen aiheuttamaa kognitiivista dissonanssia omassa elämässäsi. Tämä on ymmärrettävää; sen on tarkoituskin mietityttää.

Sen sijaan, että selaat päivät pitkät rokotemyönteistä propagandaa voisit käyttää aikaasi myös siihen, että oikeasti tutustuisit aiheeseen.

Vierailija
24/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koronarokotte on myrkkyä

Vierailija
25/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvoilla vitamiineilla ja laadukkaalla ravinnolla saa paremman suojan koronaa vastaan kuin piikillä. Varsinkaan kun emme ihan tarkkaan vieläkään tiedä mikä se korona on, ja koronatestikään ei joidenkin tutkijoiden mielestä edes luotettavasti kerro onko ihmisellä edes korona vaikka testi olisi positiivinen.

Vierailija
26/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alkuperäistä kirjoittajaa vituttaa se, ettei hän itse tajunnut odottamisenkin olevan vaihtoehto. Nyt kun huomaat, että viisaammat eivät pidä rokotteen kanssa mitään kiirettä -se on alkanut kalvaa sinua. Rokotetta ei sinun elimistöstään pois saa. Minulle se voidaan vielä pistää vaikka vuoden päästä, jos tarve vaatii. Get over it.

Vierailija
27/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ottanut rokotetta, luultavasti otan sitten kun tarvitsen rokotustodistusta johonkin reissuun. Tauti on jo ollut ja olisi jäänyt huomaamatta, ellei lähipiirissä olisi ollut selvemmin oireilevia. Luultavasti kuuluin siihen 80% aikuisväestöstä jolla oli vastustuskykyä aiemmin sairastetuista muista viruksista. Olen keski-ikäinen ja perusterve.

Vierailija
28/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole rokotekriittinen, ja tutkimustieto tukee sitä faktaa että ne toimivat 70-80%:sti vakavien tautimuotojen estämisessä.

Rokotetta en ota siksi koska vituttaa elää tällä aivovammaisten ihmisten kansoittamalla planeetalla. Jos kuolen covidiin niin otan asian avosylein vastaan. Jos muutama muu ihminen kuolee tai sairastuu siinä ohella niin en pane pahakseni.

Heiii! Sul on mun luanto!

Olen myös sinut sen kanssa, että voin sairastua koronaan (ehkä jo olenkin, kauan sitten), ja jopa kuolla siihen. Kumpi tahansa sopii mulle!

En edes haluaisi jatkaa enää elämää täällä, kun kaikki asiat ovat muuttuneet aivan kummallisiksi. Jos olisin jäänyt sinne, missä asuin vielä vuosi sitten eläisin ankarien rajoitusten orjuudessa ja sanktioiden varjossa. Tämä muutos on siis tapahtunut alle vuodessa! Ehkä Suomi seuraa samaa polkua, silloin olen vakuuttunut siitä, että näin oli tarkoitettu ja aikani on täysi.

(Samoin niiden kaikkien muiden aika on täysi, eli muiden kohtalo ei riipu minusta, vaan tämä on ylempää ohjettu juttu.

Rokotetut ovat mielestään suojassa, siksi en jaksa ymmärtää, miksi he vaahtoavat toisten rokottamattomuudesta! Rokotettu on myös kantaja ja tartunnanlevittäjä. Oikeasti minun rokottamattomana pitäisi suhtautua hyvin kriittisesti kaikkeen kanssakäymiseen rokotettujen kanssa - ei päinvastoin!

Asun yksin, elämäni on hyvin omaehtoista, en käy ihmisten suosimissa "menopaikoissa", lähestulkoon vain kaupassa yms. En ole niitä ehdoin tahdoin tartunnan saajia saati levittäjiä. En edes matkustele enää, kun vihdoin palasin tänne. Minulla ei ole mitään kiinnostusta sellaisiin asioihin, mitä aiemmatja suunnitellut rajoitukset koskevat.

Jos minua arvostelette, haukutte aivan väärää puuta.

Piste.

Vierailija
29/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvoilla vitamiineilla ja laadukkaalla ravinnolla saa paremman suojan koronaa vastaan kuin piikillä. Varsinkaan kun emme ihan tarkkaan vieläkään tiedä mikä se korona on, ja koronatestikään ei joidenkin tutkijoiden mielestä edes luotettavasti kerro onko ihmisellä edes korona vaikka testi olisi positiivinen.

Koronatesti kertoo, että ihmisellä on kehossa kyseisen viruksen perimää eli vähintään virusten osia. Testi ei varsinaisesti kerro sitä mistä hänen mahdolliset oireensa johtuvat, joskin todennäköisyys sille että ainakin tyypilliset oireet johtuvat juuri koronaviruksesta on tietysti aika suuri.

Vierailija
30/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä ottanut rokotetta, luultavasti otan sitten kun tarvitsen rokotustodistusta johonkin reissuun. Tauti on jo ollut ja olisi jäänyt huomaamatta, ellei lähipiirissä olisi ollut selvemmin oireilevia. Luultavasti kuuluin siihen 80% aikuisväestöstä jolla oli vastustuskykyä aiemmin sairastetuista muista viruksista. Olen keski-ikäinen ja perusterve.

Useimmissa ellei kaikissa maissa, joissaon koronapassi käytössä, sairastettu tauti on aivan yhtä hyväksytty perustevapaalle liikkumiselle kuin kaksi rokotusta.

Eivätkö rokotetut tajua, että rokotteen antama suoja on vain muutamia kuukausia, ehkä puoli vuotta! Oireisena sairastettu tauti voi hyvin antaa pidemmän suojan.

Pfizer haluaisi jo rokotuttaa ihmiset kolmanteen kertaan, että "suoja" pitenisi edes hiukan.

Aivan turha mollata rokottamattomia. Itse odotan vasta-ainetestien saapumista kuluttajakauppaan. Piti tulla jo kesäkuussa, mutta S-ryhmällä oli kuulemma ongelmia tavaran toimittajan kanssa.

Vierailija
31/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota rokote eikä korona, vaan se mihin tätä maailmaa viedään tuon rokotteen ja rajoitusten varjolla. Ihmisten jakamiseen eri kasteihin, eripuran luomiseen jne.

Voisin ottaa rokotteen, mutta tuollaista kehitystä täytyy vastustaa.

Vierailija
32/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo 80% on tempaistu?

Worldometerin taulukon mukaan Suomessa tartunnan saaneista audin sairasti 98% lieväoireisena.

Vierailija
33/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noihin kysymyksiin voi oikein vastata kun ne on aseteltu melko asenteellisesti, niin että kaikki rokotteesta kieltäytyjät pelkäisivät jotain mikrosirua tai eivät arvostaisi lääkäreitä ja tutkijoita tai heidän ammattitaitoaan.

Mä en ota rokotetta, koska en halua olla osallisena testaamassa sitä. Siinä on käytetty kokonaan uutta teknologiaa, enkä uskalla ottaa riskiä. Mä haluan nähdä mitä 5 vuoden päästä useamman piikin saaneille kuuluu ja kuinka he esim. lisääntyvät, vieläkö onnistuu luomusti.

Sitäpaitsi polionkin epäillään johtuvan ddt:stä ja sen sairastelu loppui sitä mukaan kun ddt:n käyttö väheni. Kehitysmaissa polioo esiintyy, mutta siellä käytetään yhä ddt:ä myös.

Vierailija
34/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Nohynek, Salminen, Rämet ottaneet itse rokotuksen, kun noin puoltavat mediassa 🤔

Vierailija
35/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti aloituksessaan: ” Se virus tulee teille joko heikennettynä rokotteen kautta, tai ihan toimintakykyisenä ja lopputulema on arvoitus.”

Suhtaudut ylimielisesti ” Do your own research” -porukkaan, kuten heitä kutsut, mutta voisit sinäkin siellä omassa erinomaisuudessasi tutustua näiden nyt annettavien koronarokotteiden toimintamekanismin alkeisiin. EU ei ole antanut myyntilupaa yhdellekään koronarokotteelle, joka sisältäisi heikennettyä taudinaiheuttajaa. Ainakin yksi tällainen perinteinen rokote on kehitteillä, mutta sellaista ei vielä toistaiseksi ole käytössä missään.

Koronarokote on joko mRna- tai DNA-rokote. Heikennetyn taudinaiheuttajan sijaan ihmiseen todellakin injektoidaan pienen pieni koodipätkä viruksen sisältämää perimää.

Pidän koronaan ja rokotteisiin liittyvää disinformaation levittämistä todellisena ongelmana ja siksi myös rokotemyönteisten olisi hyvä tarkistaa esittämiensä väitteiden paikkaanpitävyys, jotta he eivät sortuisi samaan kuin mistä vastapuolta syyttävät.

Vierailija
36/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en syö pikaruokaa enkä suklaata eikä minulla ole tatuointejak tai ripsienpidennyksiä enkä myöskään meikkaa. Ikävää, että sinä olet ap tuollaisesta roskataustasta kotoisin ja oletat, että kaikki muutkin ovat.

Tuntemattomia pitkäaikaisvaikutuksia omaavaa rokotetta en tule ottamaan.

Otat mieluummin tuntemattomia pitkäaikaisvaikutuksia omaavan sairauden :D

Vierailija
37/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletteko te, jotka aiotte jättää koronarokotteen ottamatta miettineet sitä, että tulette joka tapauksessa sairastamaan sen koronan jossain vaiheessa, sitä ei voi enää välttää."

- Olen jo sairastanut. Ei siinä ollut mitään pelättävää tai vältettävää.

"Jos isovanhempamme olisivat olleet yhtä epäileväisiä "Do Your Own Research"-oppineita, olisi meitä vähemmän mm. polion, kurkkumädän ja tuhkarokon seurauksena. Myös niistä vammautuneita olisi enemmän ja kulkutaudit jylläisivät edelleen. Sinun lapsesi voisi kuolla johonkin näistä taudeista ja voisit vaan katsella vieressä voimattomana."

- Olisi erittäin toivottava asia, ihmisiä kun on planeetalla aivan liikaa. Tarvittaisiin tauteja harventamaan. Lapsia en toki ole hankkinut enkä hanki, täysinn edesvastuutonta tehdä niitä ylikansoitetulle planeetalle.

"Syöt pikaruokaa, suklaata (kääreessä alumiinia), otat tatuointeja, tekoripsiä, meikkaat, syöt eineksiä, käytät muoviastioita.. Nämä kaikki, mutta yksi rokote pelottaa?"

- Ei pelota, en epäile rokotteen olevan iso riski terveydelle. En vaan kannata tällaisten tautien torjuntaa vaan ihmiskunnan harventamista kaikin mahdollisin keinoin.

Vierailija
38/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota rokote eikä korona, vaan se mihin tätä maailmaa viedään tuon rokotteen ja rajoitusten varjolla. Ihmisten jakamiseen eri kasteihin, eripuran luomiseen jne.

Voisin ottaa rokotteen, mutta tuollaista kehitystä täytyy vastustaa.

Jos haluat ajatella, että tässä on eriarvoistamisesta kyse, niin syytä koronaa. Se eriarvoistaa, rajoitukset tai rokotteet ei.

Vierailija
39/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vältellä ihmiskontakteja mahdollisimman paljon, en käy töissä enkä kaupoissa. Minulta on juuri loppunut syöpähoidot ja haluan tietää, miten rokotteet vaikuttaa muihin vasta-ainehoitoja juuri saaneisiin, ennen kuin syöksyn sitä ottamaan.

Vierailija
40/95 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä niillä vastauksilla teet?