Kuppikoko 70D, onko isot rinnat?
Kommentit (105)
Isot tai pienet imettimet, kyllä niistä yleensä maitoa vauvalle tulee. Ja jos ei riittävästi, kaupasta saa lisää.
Mies
Ei. Minulla on juuri tuo koko eikä rintani ole todellakaan isot :D mahtuvat omaankin suht pieneen käteen ja miehen käteen menevät kuin pienet mandariinit.
Oikein mitattuna?? :D Mitä hittoa se tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:07"]Ei. Minulla on juuri tuo koko eikä rintani ole todellakaan isot :D mahtuvat omaankin suht pieneen käteen ja miehen käteen menevät kuin pienet mandariinit.
[/quote]
Tuo sitten b-kuppi
Olen pieni ja siro ja mulla tuo kuppikoko ja on nämä isot kyllä. Eivät mahdu miehen kouraan...Triumphin liivejä käytän.
Olen pieni ja siro ja mulla tuo kuppikoko ja on nämä isot kyllä. Eivät mahdu miehen kouraan...Triumphin liivejä käytän.
Itselläni on 65D ja ovat kyllä pienet.
Mulla päällä tällä hetkellä 70DD enkä koe isoiksi. Mut ei nää kyllä hyvällä tahdollakaan omaan kämmeneen mahdu, kahteen ehkä :D
Jos jonkun pahvin mielestä 70D on pieni, niin mikä hitto 70B on? Sisäänpäin kääntynyt??? Olen 160/48 ja 70D ja mulla on helvetin isot tissit! Lääkärit ihmettelee, tutut ja tuntemattomat kyselee onko silikonit jne.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 20:14"]
Jos jonkun pahvin mielestä 70D on pieni, niin mikä hitto 70B on? Sisäänpäin kääntynyt??? Olen 160/48 ja 70D ja mulla on helvetin isot tissit! Lääkärit ihmettelee, tutut ja tuntemattomat kyselee onko silikonit jne.
[/quote]
No tuolla painolla kyllä varmaan onkin ihmettelyn aihe. Ite oon 163/54 ja sama kuppikoko, eikä tää mitään ihmettelyä aiheuta :D Onhan ne nyt keskivertoa isommat, mutta aivan normaalit rinnat.
No kaipa se riippuu kehosta, itselläni ovat isot kehooni suhteutettuna. Outoa jos joku ei niitä isoina pidä, koko ajan saa miettiä millaisia paitoja voi pitää, ettei näytä liian tyrkyltä. :/
Mulla on 75D ja minusta nämä on sellaiset keskikokoiset
On. D-kuppi loihtii heti mielikuvan isoista tykeistä.
Mä olen 164/55 ja 70-75 D ja isot on. Kyllästymiseen asti kuullut päivittelyjä ja ihmettelyjä onko silkkarit vai ei. D -kuppi on iso.
Mulla tuo koko eikä rintani ole kyllä millään tavalla isot. Rinnakkaiskokojahan ovat mm. 70D, 75C, 80B.
Minä olen 173/62 ja minulla tuo koko, 70D, eikä rintojani kukaan ole koskaan isoiksi kehunut. Roikkuvat nahkaläpät, jotka sentään saavat jotain muotoa kun ovat kupeissa. :)