N. 20-vuotiaat naiset, joilla 10 vuotta vanhempi mies:
mies haluaa sinusta itselleen vain ohjailtavan ja kokemattoman pikkutytön. Aikuisena tajuat, että mies oli sairas.
Kommentit (12)
Et ole tainnut saada munaa ainakaan kymmeneen vuoteen.
Nojaa, en nyt sanoisi sillä parikymppiset on jo hyvin aikuisia
Palstalaiset haukkuvat Ikistä, vaikka oikeasti edustavat samaa linjaa hänen kanssaan. Tuossa todiste.
Tjaa, kaipa se olis 15v aikana tullut huomattua jos noin olisi
Meillä on kyllä ihan oikea parisuhde keskusteluineen, riitoineen ja kompromisseineen. Paljon sairaampi oli mun edellinen suhde 20-vuotiaan miehen kanssa: sitä sai passata kuin lasta eikä asioista saanut puhua niiden oikeilla nimillä.
T 23 v nainen + 34 v mies
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:59"]Meillä on kyllä ihan oikea parisuhde keskusteluineen, riitoineen ja kompromisseineen. Paljon sairaampi oli mun edellinen suhde 20-vuotiaan miehen kanssa: sitä sai passata kuin lasta eikä asioista saanut puhua niiden oikeilla nimillä.
T 23 v nainen + 34 v mies
[/quote]
Ihana kuulla! Mulla sama kokemus nuoremmasta miehestä. Ex-poikaystävä oli kuin isokokoinen vauva. Nyt olen tasaisessa ja hyvässä suhteessa. Ei se ikä, vaan ihminen.
T. Minä 24v. + mies 35 v.
Olin 20 kun aloin seurustella 35-vuotiaan mieheni kanssa. En ole vielä nyt 10 vuotta myöhemminkään tajunnut hänen olevan sairas tai ohjailevan minua. Yksi ihminen on syyttänyt minun ohjailevan miestäni liikaa, mutta kaikki muut näkevät suhteemme kuten minäkin - tasa-arvoisena.
Höpöhöpö. 10 vuoden ikäero noilla ikäluvuilla ei ole ero eikä mikään. 3-kymppiset miehet ovat vielä ihan kakaroita itse, täysin sopusuhta pari siis. Olen siis oikeasti tätä mieltä vaikka oma mieheni on minua vain vuoden vanhempi. Vanhemmillani oli kuitenkin 20 vuotta ikäeroa, ja aikuisena (keski-ikäisenä) olen tajunnut miten paljon tasa-arvoisempi ikäero se oli kuin oman liittoni ikäero.
Niin varmaan joo... :D