Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tulee mieleen 31-vuotiaasta miehestä, jolla 20-vuotias tyttöystävä?

Vierailija
31.07.2014 |

Kyseessä vakava suhde.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen aviomieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö näitä aina kysellä? No itsellä tulee mieleen että mies on jotenkin vajaasti aikuistunut ja tarvii heikomman ja kokemattoman, ohjailtavan naisen.

Vierailija
4/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:47"]

Pitääkö näitä aina kysellä? No itsellä tulee mieleen että mies on jotenkin vajaasti aikuistunut ja tarvii heikomman ja kokemattoman, ohjailtavan naisen.

[/quote]

Tai sitten nainen on ikäistään kypsempi ja aikuistunut varhemmin :)

Vierailija
5/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijäää!!!

Vittu äijä o pukki! uh uh uh uh *nyrkkitervehdys*

Vierailija
6/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en usko että ne naisetkaan niin pahasti aikuistuu ja kypsyy että 11 vyoden ikäero kirittäis kiinni. Mitä itse tunnen parikymppisiä naisia niin ei ne kyllä kovin kypsiä ole. Mutta varmastikin miehiä viehättää juuri se.

Vierailija
7/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kas siinäpä viriili nuorimies, mahtaa tyttö saada hyvät kyydit makkarissa."

Vierailija
8/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten vaikka joku ei olekaan kypsä ikäisekseen? onkos se jotenkin av-mamman henk.koht. murhe? Vai lähtikö mies nuoremman matkaan?

Vierailija
9/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:55"]

No mä en usko että ne naisetkaan niin pahasti aikuistuu ja kypsyy että 11 vyoden ikäero kirittäis kiinni. Mitä itse tunnen parikymppisiä naisia niin ei ne kyllä kovin kypsiä ole. Mutta varmastikin miehiä viehättää juuri se.

[/quote]

Sinäpä et tunnekaan kaikkia parikymppisiä naisia :) Joukkoon mahtuu niin tyhjäpäitä kuin fiksuja ja itsenäisiäkin nuoria naisia, jotka tietävät mitä haluavat.

Vierailija
10/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mun murhe mutta sen vuoksi ajattelen että mieskään ei voi kovin kypsä olla tai vaihtoehtoisesti tahtoo tahallaan kypsymättömän naisen koska sellaista on helpompi käyttää.

Vierailija
12/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:55"]

[/quote]

Sinäpä et tunnekaan kaikkia parikymppisiä naisia :) Joukkoon mahtuu niin tyhjäpäitä kuin fiksuja ja itsenäisiäkin nuoria naisia, jotka tietävät mitä haluavat.

[/quote]

En tunnekaan ja tottakai voi parikymppinen olla fiksu. 10-vuotiaskin voi olla fiksu.

Vierailija
13/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:57"]

Ja mitä sitten vaikka joku ei olekaan kypsä ikäisekseen? onkos se jotenkin av-mamman henk.koht. murhe? Vai lähtikö mies nuoremman matkaan?

[/quote]

No täällä kysyttiin mitä tulee mieleen tuollaisesta ikäerosta, niin eikö siihen saa vastata?

Kyllä minullakin, jos ihan rehellisiä ollaan, tulee ensimmäisenä mieleen >10 vuoden ikäerosta se, että mies jotenkin "vajaasti aikuistunut" niin kuin nro3 sanoi.

Vierailija
14/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellistä...Mitä sun mielestä pitäisi tulla mieleen? Tylsää...

Vierailija
15/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se ikäero joidenkin mieltä rassaa ja kaihertaa :D

Vierailija
16/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen,  että mies on lapsellinen ja hieman jälkeenjäänyt.

Vierailija
17/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa tuossa mistään miehen 'kypsymättömyydestä' on kyse.

Esim. minusta vanhat naiset ovat jotenkin isoja ja siksi pelottavia. Nuoret vaikuttavat pienemmiltä vaikka ovat jo tietysti pituudeltaan lopullisessa kuosissaan. Tuntuu, että naisten luusto ikäänkuin levenee tai jotain vanhemmiten! Voiko olla totta? 

Tämän vuoksi ainakin itse suosin nuorempaa mahdollisuuksien mukaan. 

Vierailija
18/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ja itsenäisetkään harvoin omaavat samaa elämänkokemusta kuin vaikkapa viisi vuotta vanhemmat naiset.

Tällaisissa tilanteissa ajattelen, että

1) mies on ns. dominoiva isähahmo nuorelle naiselle, jolla on ollut joko niin turvaton isäsuhde, että etsii korvaavaa tai päinvastoin ollut niin tiivis isäsuhde, että luonnollinen irrottautuminen on jäänyt vajaaksi ja miehestä on haettu isälle korvike.

2) mies on jäänyt kiinni nuoruuteen, ei ole pystynyt kasvamaan ja on ainakin henkisesti ikäisiään kypsymättömämpi.

Nainen voi olla kypsä ja fiksu mutta hän ei pysty hankkimaan itselleen tuossa vaiheessa yhdistäviä ja tasavertaistavia kokemuksia ja taloudellista itsenäisyyttä mitenkään muuten kuin kokemalla ongelmallisen lapsuuden/nuoruuden ja se taas kertoo siitä, että  on käsittelemättömiä asioita eikä välttämättä ole lainkaan fiksua tarrautua isähahmoon. Jos on joutunut kokemaan paljon ja taistelemaan selviytymisensä eteen, on varmsti turvallista antautua kokonaan hoivattavaksi ja huollettavaksi mutta pitkällä tähtäimellä tässäkin on kyse riippuvuussuhteesta.

Vierailija
19/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli 32v kun tavattiin, minä 22v. Yhdessä ollaan oltu 15v ja juhlitaan talvella 10v hääpäivää. Sitä ei olla kauheasti jaksettu miettiä että pitäisikö tässä olla vielä kypsempi johonkin nähden ;)

Vierailija
20/22 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:06"]

Tokkopa tuossa mistään miehen 'kypsymättömyydestä' on kyse.

Esim. minusta vanhat naiset ovat jotenkin isoja ja siksi pelottavia. Nuoret vaikuttavat pienemmiltä vaikka ovat jo tietysti pituudeltaan lopullisessa kuosissaan. Tuntuu, että naisten luusto ikäänkuin levenee tai jotain vanhemmiten! Voiko olla totta? 

Tämän vuoksi ainakin itse suosin nuorempaa mahdollisuuksien mukaan. 

[/quote] 

Minkä ikäinen olet? Tuosta vastauksesta päätellen maksimissaan 22. Ja senkin ikäiseksi aika lapsellinen. Kouluja et ainakaan ole paljoa tainnut käydä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän