Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat: Seksiboikotti 1.8.-31.8.2014

Vierailija
31.07.2014 |

Kukaan ei anna pimperoa miehelleen! Laitetaan ne joukkovoimalla kuriin, ojennukseen ja nöyräksi parisuhteessa näin kesälomien jälkeen!

Ja vaikka Sinulla ei juuri nyt olisi mitään syytä/ongelmia tähän - se hetki tulee jokatapauksessa vastaan sinullakin eli valmiiksi lähdet jo mukaan tukemaan kanssa Sisaria! Kaikki mukaan.

EI PIMPEROA MIEHILLE 1.8.-31.8.2014!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan - pitäisikö mun olla puutteessa kokonainen kuukausi. Miksi ihmeessä? Aion nauttia sekä miehestäni että rakastetustani:)

Vierailija
22/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tehdään taas monia yksinhuoltajia kun laitetaan jalat ristiin. Tuollaisia ehdottavat sekopäät kuuluisi pakkohoitoon. Jokainen harrastaa seksiä sen verran kuin hyvältä tuntuu eikä jonkun idiootin päähäpistoselibaatin mukaan. Jos mun emäntä laittaa jalat ristiin niin 1.9. mennessä on sitten tavaroiden kadottava kämpästä. Simple as that :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruetkaa vaan MAMMAT pihtaamaan lisää niin vien taas jonkun varatun miehen itselleni. Mahtavia olleet panemaan ne varatut miehet jotka ei oo kotona hetkeen vaimolta saanu. 

Vierailija
24/42 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistuisi ainakaan minulta, eikä ole mitään syytäkään. Haluan ja saan säännöllisesti munaa. Kuulostaa kamalalta tuollainen julistus. Aivan kuin parin seksielämä olisi vain naisen vallassa ja päätettävissä. Ei ihmetytä yhtään suuri avioerojen määrä, jos naiset on tuollaisia jyriä.

Vierailija
25/42 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on toiminut jo kauan aikaa.

Vierailija
26/42 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:20"]

Voisin lähtee tähän, sen verran alko tänään vituttaa toi äijä... surullista vaan, että tiedän jo nyt etten itse jaksa olla kuukautta ilman.

[/quote]

Ehkä kannattaisi koettaa ratkaista ongelmatt ennemmin. Koska ei ne tuolla pihtaamisella ainakaan helpotu.

Vierailija
27/42 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:32"]Kukaan ei anna pimperoa miehelleen! Laitetaan ne joukkovoimalla kuriin, ojennukseen ja nöyräksi parisuhteessa näin kesälomien jälkeen!

Ja vaikka Sinulla ei juuri nyt olisi mitään syytä/ongelmia tähän - se hetki tulee jokatapauksessa vastaan sinullakin eli valmiiksi lähdet jo mukaan tukemaan kanssa Sisaria! Kaikki mukaan.

EI PIMPEROA MIEHILLE 1.8.-31.8.2014!

[/quote]

Hahhah, ihan sama minulle. Jos nainen pihtaa, vedän käteen tai käyn nussimassa kavereitani poikien saunaillassa. Pillu on hieno asia, mutta ei siihen elämä kaadu, jos sitä ilman joutuu olemaan.

[/quote]

mulla ja mieskavereilla on myös yhteinen sopimus ;)  siinähän mammat kärvistelee, minä kyrvistelen.

-heteromies?- =D

[/quote]

Joo, en minä muuten miehistä välitä, mutta kaveriporukalla joskus saunan ja muutaman oluen päätteeksi saatetaan hoidella toisemme jollain tavalla. Mitä olen jutellut, sika monella ukkomiehellä on tällainen "ei kerrota vaimolle" -tyyppinen ajoittainen homostelusopimus. Kyllä se pillunpuutteen ainakin vähäksi aikaa korvaisi, jos kaikki maailman naiset päättäisivät alkaa pihdata.

[/quote]

Heheh, täällä on sama meininki. :)

Saunailloissa rentoudutaan kunnolla. Ei siellä useimmiten varsinaisesti panna. Mutta kyllä jokainen halukas saa suuta, joskus useammankin kerran.

Ei sillä, vaimo kyllä antaa lähes päivittäin, mutta välillä on kiva käydä hoitamassa hommat niinku miehet haluaa.

-Hetero M27

Vierailija
28/42 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:32"]

Kukaan ei anna pimperoa miehelleen! Laitetaan ne joukkovoimalla kuriin, ojennukseen ja nöyräksi parisuhteessa näin kesälomien jälkeen!

[/quote]

Ei ihme että suomalaiset miehet hakkaa läskilahnavalaitaan. Kattokaa ämmät peilistä miksi.

Vierailija
29/42 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset, miten on sujunut ensimmäinen päivä?

Minä en lupautunut mukaan boikottiin ja niimpä annoin rakkaalle miehelleni jo aamutuimaan.

Vierailija
30/42 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vielä aamulla ajattelin, että nyt se pässi saa olla ilman, mut sitte se laitto sormet takaapäin jalkojen väliin ja alko hieroa. Ei siinä voinu enää sitten muuta kuin levittää jalat, kun alko niin tekeen kutaa pimsassa. On tääkin, kun ihminen on niin munan sen munan perään.

Vierailija
31/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni asiassa on, että naisten on vaikeampi olla ilman seksiä miehiin verrattuna.. Taitaa tämäkin tempaus kaatua ihan omaan mahdottomuuteensa, mutta hei naiset, tsemppiä kuitenkin yrityksellenne :)

Vierailija
32/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää lakko niin vituralleen meni kuin ikinä. Viikon oli luuku kiinni, mut sit alko rikkurit tunteen ukon viereen. Itsekin jo melkein itkin lopulta, kun teki niin munaa mieli eikä siinä sit enää kauan mennyt, kun kiimassani tuuppasin ukon kumoon ja kaivoin munan housuista, imin kovaksi ja hyppäsin päälle ratsastamaan. Kyllä ihminen niin heikko on.

Vierailija
33/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tunnu missään, kun ei oo saanut Heinäkuussakaan, mitäs yksi kk tekisis, kun varmistaa saannin toisilta tahoilta.

Vierailija
34/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan seksiä, rakastelua aviomieheni kanssa niin paljon, että en aio olla mikään narttu, joka pihtaa. Pidä miehesi tyytyväisenä ja hän tekee kaikkensa pitääkseen sinut  tyytyväisenä. Mä tiedän, että kun miehen pitää tyytyväisenä, niin muualle ei tarvitse lähteä "kerjuulle" ;) pihdatkaa vaan!! Kyllä ne miehet keinonsa keksii tyydyttää itsensä, hah. Onnellinen mies on parhaimmillaan, kun ei lähdetä leikkimään pihtaria. Jos miestä ei seksi kiinnosta, niin etsikää syy siihen hyvät naiset. Kun suhde voi hyvin, niin eiköhän nautita sen hyvistä "eduista". Ps naiset... hyvä mies kostuttaa naisen hyvin, jos teet saman myös miehellesi. Ah, seksi on vain ihana asia! 

Vierailija
35/42 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, eipä juuri vaikuta. Oman eukon pillu ei ole kiinnostanut vuosiin. Tähän seksiboikottiiin osallistuneita naisia tuskin kukaan panisi edes rahasta.

Vierailija
36/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin käyttäminen parisuhteessa kauppatavarana ja kiristyksen välineenä edes kerran kertoo henkilöstä, jonka kanssa samanlaisia tilanteita tulee jatkossakin. Jos tuollaista aiotte harrastaa niin toivottavasti teette sen mahdollisimman alkuvaiheessa suhdetta. Näin parisuhteen toinen osapuoli ei tuhlaa kanssanne aikaansa ja ero tapahtuu ennenkuin yhteistä tulevaisuutta on alettu rakentaa.

Seksuaalisen vallan käyttäminen ei paranna parisuhdetta.

Vierailija
37/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti on kuin kirjoittamani. Juuri näin: seksiä ei pidä käyttää vallan välineenä, jos haluaa toimivan ja reilun parisuhteen.

Vierailija
38/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko feministi?. Tiedän tapauksia joissa kodeissa miehen pitää palvoa naista. Esimerkiksi, siivota, tiskata,pestä pyykit jne. Minähän en tuollaiseen alkaisi, jeesaan kyllä kotitöissä mutta on väärin jos eukko katsoo telkkua kun mies ahertaa.

En puolusta kaikkia miehiä, olen kuullut monelta mieheltä että nainen kuulluu olla hellan ja nyrkin välissä. Se ei ole oikein, joten maalaisjärkeä molemmille osapuolille m 48

Vierailija
39/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:34"]

Huoh. Meillä on ollut seksiä viimeksi toukokuussa, kerran tai kaksi.

[/quote]

Meillä huhtikuussa =(

[/quote]

Siinäpä sitten lopputulos, seksin käyttö vallanvälineenä on varmaan suuri perimäinen syy eroihin.   Näennäisinä syinä voidaan pitää seurauksia, kuten vieraissa käynti. Tai vain seksittömässä liitossa kituminen kyllästyttää ja päättää lähteä uusille teille.

Vierailija
40/42 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-akka pihtasi pitkään, kun oli niin raskasta töissä ja oli muka masentunut.Viimeinen kerta kun seksiä harrastettiin niin se oli kuin säälistä tai velvollisuudesta.

Lopulta syy haluttomuuteenkin paljastui toiseksi suhteeksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan