Viekö ssri-lääkitys miehen seksihalut?
Kommentit (45)
Käytin aikaisemmin ja vaikutus oli itselläni kyllä ainakin aika pieni. Paljon enemmän haluja veivät jatkuva masennus ja tekemättömyys, jota seurasi ahdistus. Myöhemmin olen seurustellut naisen kanssa, joka alkoi käyttää suhteen kuluessa SSRI-lääkkeitä ja hänellä vaikutus oli mielestäni selvempi: seksiä ehkä halusi, mutta siitä ei nauttinut samalla tavalla. Älä siis huoli jos olet mies, ota pilleri jos sellainen on määrätty.
En ole mies, mutta mulla vei täydellisesti. Helppohan se on lääkärin sitten sanoa, että haluttomuus johtuu luultavasti masennuksesta.
Syökö kenenkään muun mies ko. lääkkeitä?
Hei. Olen mies ja SSRI lääkkeet veivät halut :( Noin 3 viikkoa lääkkeen lopetuksesta palautuivat. T. Mies38v
Kyllä niillä voi olla vahva vaikutus seksuaalisuuteen. Multa ne eivät vieneet haluja, melkein päinvastoin, mutta kyvyn laueta ne veivät täydellisesti. Vaikka mitä olisi tehnyt, en pystynyt laukeamaan. Oli todella turhauttavaa elää orgasmittomana kuukausia.
Tämä on useimpien ssri-lääkkeiden ikävä sivuoire.
mikä on ssri lääke, kyselee tyhmä?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:40"]Kyllä niillä voi olla vahva vaikutus seksuaalisuuteen. Multa ne eivät vieneet haluja, melkein päinvastoin, mutta kyvyn laueta ne veivät täydellisesti. Vaikka mitä olisi tehnyt, en pystynyt laukeamaan. Oli todella turhauttavaa elää orgasmittomana kuukausia.
[/quote]
Mulla oli myös tämä sama ongelma eli edes itse masturboidessa en kyennyt tulemaan. Nro3
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:40"]Kyllä niillä voi olla vahva vaikutus seksuaalisuuteen. Multa ne eivät vieneet haluja, melkein päinvastoin, mutta kyvyn laueta ne veivät täydellisesti. Vaikka mitä olisi tehnyt, en pystynyt laukeamaan. Oli todella turhauttavaa elää orgasmittomana kuukausia.
[/quote]
Mulla oli myös tämä sama ongelma eli edes itse masturboidessa en kyennyt tulemaan. Nro3
Serotoniinin takaisinoton estäjä, masennus- ja ahdistuslääke. Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:44"]mikä on ssri lääke, kyselee tyhmä?
[/quote]
KVG
Onko olemassa masennus/ahdistuslääkettä joka EI veisi haluja? Tai lihottaisi...?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:49"]Onko olemassa masennus/ahdistuslääkettä joka EI veisi haluja? Tai lihottaisi...?
[/quote]
Onhan niitä, kokeilemalla se selviää. Itsellä nyt Voxra käytössä, ei mitään sivuvaikutuksia, ei vaikutusta libidoon. Tämän lääkkeen löysin kokeiltuani toistaakymmenettä valmistetta, trisyklisiä, MAO estt., SSRI, SNRI, NaSSa jne. Kannattaa kokeilla eri vaik.lääkeain.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:40"]Kyllä niillä voi olla vahva vaikutus seksuaalisuuteen. Multa ne eivät vieneet haluja, melkein päinvastoin, mutta kyvyn laueta ne veivät täydellisesti. Vaikka mitä olisi tehnyt, en pystynyt laukeamaan. Oli todella turhauttavaa elää orgasmittomana kuukausia.
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Vaikka olisi runkannut täysillä kolme tuntia putkeen, ei vain pystynyt tulemaan. Olihan se aluksi ihan hauskaakin seksin kannalta, kun kesti pitkään, mutta parin kerran jälkeen ilo seksistä meni kyllä molemmilla.
Vie halut myös naisella, samoin kyvyn orgasmiin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:40"]Kyllä niillä voi olla vahva vaikutus seksuaalisuuteen. Multa ne eivät vieneet haluja, melkein päinvastoin, mutta kyvyn laueta ne veivät täydellisesti. Vaikka mitä olisi tehnyt, en pystynyt laukeamaan. Oli todella turhauttavaa elää orgasmittomana kuukausia.
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Vaikka olisi runkannut täysillä kolme tuntia putkeen, ei vain pystynyt tulemaan. Olihan se aluksi ihan hauskaakin seksin kannalta, kun kesti pitkään, mutta parin kerran jälkeen ilo seksistä meni kyllä molemmilla.
[/quote]
Onneksi tästä asiasta meillä puhuttiin ja kumppanin kanssa myös todettiin että lääkkeestä johtuu. Molemmat kyllä säikähdettiin, mutta hyvä että keskustelupalstoillakin tästä puhutaan :) nro3
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:49"]
Onko olemassa masennus/ahdistuslääkettä joka EI veisi haluja? Tai lihottaisi...?
[/quote]
On, ainakin ahdistukseen. Eivät tosin välttämättä yhtä tehokkaita ahdistukseen kuin ssri-lääkkeet, mutta esim. buspironi sekä erilaiset beetasalpaajat.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 17:49"]
[/quote]
On, ainakin ahdistukseen. Eivät tosin välttämättä yhtä tehokkaita ahdistukseen kuin ssri-lääkkeet, mutta esim. buspironi sekä erilaiset beetasalpaajat.
[/quote]
beetasalpaaja kokeiltu, vei halut täysin :( t. Tuo kyselijä
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 18:55"]
Ihan varmasti voi viedä. Mä söin aiemmin Ketipinoria (ei SSRI-lääke) sekä Sertralinia. Ketipinor ei ole enää käytössä, tuo toinen on. Aloitettuani nuo lääkkeet kaikki sellaiset halut ja kyvyt katosivat. Pää on paremmassa kunnossa, pystyn kyllä töihin ja toimimaan suht normaalisti. Mutta seksiä ei tee mieli, ja jos sitä (naisena siis) harrastaa, niin voi kyllä harrastaa, mutta mitään orkkuja ei sitten kyllä enää tule.
[/quote]
Viimeisen kerran. mikä ihme tässä on niin vaikea ymmärtää?? Johan kirjoitin, että Ketipinor ei ole SSRI-lääke. Ja Sertralin on. Pointti oli vain se, että aiemmin käytin molempia, nyt vain sitä Sertralinia, joka on SSRI. Ja seksi ei tunnu miltään edelleenkään. Älkää jääkö jauhamaan tätä, vaan vastatkaa Ap:n kysymykseen.