Miehen kanssa ei mitään muuta yhteistä
kuin hyvä seksi ja lapset. Parikymmentä vuotta oltu yhdessä.
Nyt pikkulapsiajan tuntuu, että tarvitsisi jotain muutakin.
Vai onko tuo seksi sellainen asia, jota kannattaa arvostaa (se on siis todella hyvää, mutta silti olen sortunut pettämään sen muun perässä, vaikka eipä muutkaan miehet muuta tarjoa, ja seksi on ollut heidän kanssaan huonompaa).
Kommentit (19)
Munanhimo on naisella kyltymätön.
t. nainen
Ei sitten satu olemaan henkistä yhteyttä ?
Entä ne yhteiset tatskat? Eikö ne yhdistä? Entä amistausta? Kai sekin yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menitte yhteen aikoinaan ?
Heti ensi hetkestä ollut fyysinen halu toista kohtaan. Ja ehkä aiemmin oli jotain yhteistä henkisellä puolellakin mutta se on kadonnut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti ensi hetkestä ollut fyysinen halu toista kohtaan. Ja ehkä aiemmin oli jotain yhteistä henkisellä puolellakin mutta se on kadonnut.
Ap
Kunnon weetee
Pettäjän kanssa ei ole sitten enää mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kunnon weetee
On myös sijoitukset, ym. omaisuus yhteistä mutta ne saisi varmaan setvittyä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kunnon weetee
On myös sijoitukset, ym. omaisuus yhteistä mutta ne saisi varmaan setvittyä.
Ap
Ne saa myytyä, ellei toinen niitä lunasta.
Mitä oikeastaan etsit koska haluat erota ?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. On vain sellainen tyhjyys ja tunnottomuus.
Ap
Eihän miehillä ja naisilla oo koskaan ollut muuta yhteistä kuin se että voidaan lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kiitos kun kysyit. Samoin te muutkin fiksut kommentoijat.
Ap
Tämän takia suosittelen miettimään tarkkaan millaisen ihmisen kanssa menee yhteen.
En ole koskaan ymmärtänyt miten jotkut parit ovat päätyneet yhteen saati pysyneet yhdessä kun mitään yhteistä ei ole. Miten pelkkä ihastuminen toisilla johtaa avioliittoon ja perheen perustamiseen asti kun omissani suhteissani olen aina huomannut viimeistään parin kuukauden päästä että tätä juttua ei kannattele mikään muu kuin se alun vetovoima joka tulee katoamaan. Ja se katoaa juuri siksi että mitään muuta yhdistävää ei ole.
Olen myös huomannut aika usein että miehet väittävät ettei tarvitse olla yhteistä, mutta käytännössä he kyllästyvät ihan yhtä lailla.
No kun se fyysinen vetovoima ei ole kadonnut. Sitten totta kai lopettaisin liiton, jos ei olisi sitä. Kun tuntuu, että toivoa vielä olisi. Yleensähän tuo menee kai toisin päin ja muututaan kavereiksi.
Ap
hanki vaikka oma harrastus. mihin tarvitset napanuoraa?
Meillä lopahti mun puolesta se vetovoimakin. Ehkä sun pitää nyt ajatella, että olette friends with benefits?
*pikkulapsiajan jälkeen