Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi taloyhtiön hallitukseen kuuluvat luulevat olevansa muiden yläpuolella?
31.07.2014 |
Tämä yleinen ilmiö siis kummastuttaa ja ärsyttää suuresti.
Hallituksen jäsenillä on aina jotain urputtamista muiden tekemisistä, mutta itse saavat itseoikeudellaan
tehdä mitä lystää. He ovat kuin omistaisivat koko talon ja muut ovat vain heidän talutusnuorassa olevia alamaisiaaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No itsehän te/me ne sinne valitaan! Ylimieliset vaihtoon seuraavassa yhtiökokouksessa! Eikä kannata valita hallitukseen tyyppejä, jotka eivät itse asu yhtiössä.