Tykkään hemmotella miestäni, miksi se ärsyttää muita naisia?
Olen huomannut, että muita naisia ärsyttää kovasti se, että teen asioita, joista mieheni tykkää. En lähde esim tyttöjen illoissa mukaan miesten haukkumiseen vaan kehun miestäni. Tuntuu, että minua pidetään jonkinlaisena petturina naisten joukossa ja vihjaillaan, että olisin jotenkin alistettu, mitä en todellakaan ole. Minusta on vain luontevaa, että näytän välittämiseni toiselle ja pidän suhteestamme huolta. Mies sitten vuorostaan osoittaa rakkautensa minua kohtaan omalla tavallaan.
Mistä tällainen ilkeily voi johtua? Minulla on ainoastaan yksi ystävä, jonka kanssa tällaisia juttuja voi jakaa ilman vinoiluja.
Kommentit (57)
Mäkin hemmottelen mielelläni sun miestä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hyvä parisuhde, jossa molemmat ovat tyytyväisiä ja saavat toteuttaa omia vahvuuksiaan. Monen naistutun mielestä jotenkin alistan kaikkia naisia, kun vien miehelle vapaapäivinä aamupalan ja kahvin sänkyyn ja pesen perheen pyykit. Mies kyllä hoitaa osuutensa kotitöistä tekemällä enemmän ruokaa siivoamalla. En tajua miksi kaikki kotityöt pitäisi jakaa tasan, että olisi tasa-arvoista. Mielestäni tasa-arvoisessa suhteessa molemmat tekevät kotitöitä omien vahvuuksien mukaan niin, että molemmat ovat tyytyväisiä. Lapsen ollessa pieni minä heräsin hänen kanssaan aina, koska olen aamuvirkku eikä se ollut minulle ongelma. Olisi ollut idioottimaista makoilla väkisin aamulla sängyssä, kun mies herää väkisin lapsen kanssa. Siitäkin kuitenkin tutut ja kaverit saivat ongelman aikaiseksi, että huono mies, kun ei koskaan nouse lapsen kanssa.
Ohis, mutta en ole ikinä ymmärtänyt tuota aamupalan sänkyyn viemistä. En minä ole ainakaan koskaan halunnut syödä aamupalaa sängyssä, en vaikka siinä olisi tarjotin pitämässä astiat ja kaikki paikoillaan. En myöskään halua mitään turhia muruja ja sotkuja sänkyyni, vaan on niin paljon mukavampaa ja helpompaa syödä ruuat pöydän ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Moni tykkää hemmotella myös lapsiaan ja omia vanhempiaan. Mutta siitäkään ei paljon puhuta.
Ei niin, koska siinä ei ole samanlaista statusta.
Varsinkaan omien vanhempien hemmottelussa. Ei ole tärkeää olla hyvä lapsi, mutta on tärkeää olla hyvä äiti ja ennen kaikkea hyvä vaimo.
Hyvä vaimo "hemmottelee", ei ole tiukkis (eli aseta rajoja) ja suhtautuu vapaamielisesti seksiin. Tätä julistetaan kaikille koska ajatellaan, että muut naiset eivät pidä seksistä ja ole ystävällisiä miehilleen ja näin yritetään nostaa sitä omaa statusta. En ole kuten muut vaimot vaan parempi, minua kadehditaan ja halutaan.
Voi miten syvän surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hyvä parisuhde, jossa molemmat ovat tyytyväisiä ja saavat toteuttaa omia vahvuuksiaan. Monen naistutun mielestä jotenkin alistan kaikkia naisia, kun vien miehelle vapaapäivinä aamupalan ja kahvin sänkyyn ja pesen perheen pyykit. Mies kyllä hoitaa osuutensa kotitöistä tekemällä enemmän ruokaa siivoamalla. En tajua miksi kaikki kotityöt pitäisi jakaa tasan, että olisi tasa-arvoista. Mielestäni tasa-arvoisessa suhteessa molemmat tekevät kotitöitä omien vahvuuksien mukaan niin, että molemmat ovat tyytyväisiä. Lapsen ollessa pieni minä heräsin hänen kanssaan aina, koska olen aamuvirkku eikä se ollut minulle ongelma. Olisi ollut idioottimaista makoilla väkisin aamulla sängyssä, kun mies herää väkisin lapsen kanssa. Siitäkin kuitenkin tutut ja kaverit saivat ongelman aikaiseksi, että huono mies, kun ei koskaan nouse lapsen kanssa.
Ohis, mutta en ole ikinä ymmärtänyt tuota aamupalan sänkyyn viemistä. En minä ole ainakaan koskaan halunnut syödä aamupalaa sängyssä, en vaikka siinä olisi tarjotin pitämässä astiat ja kaikki paikoillaan. En myöskään halua mitään turhia muruja ja sotkuja sänkyyni, vaan on niin paljon mukavampaa ja helpompaa syödä ruuat pöydän ääressä.
Samaa ajattelin. Ja minun pitää ainakin mennä herätessä vessaan, joten kun olen pystyssä,ä ja kädet pestynä, niin samalla sitä menee syömään ruokapöydän ääreenkin.
Meillä toisten hemmottelu on täysin luonnollinen osa arkipäivää ja teemme koko ajan pikku juttuja, joilla piristää kumppanin mieltä. Esim. nyt puolisoni on lasten kanssa ulkona ja olen ilman hänen pyytämistään laittanut ateriat kaikille valmiiksi kun he tulevat ulkoilemasta. Ei olisi tarvinnut, kukaan ei niin odottanut, mutta halusin piristää. Juuri tällaiset pienet arkiset asiat tekevät parisuhteelle hyvää.
En muista yhtäkään tyttöjen iltaa tai reissua, joissa olisi haukuttu miehiä. Ihan muut puheenaiheet on ollu. Töissäkään ei kukaan puhu yksityisasioistaan.
Täällä kuulemma hemmotellaan ilman minun lupaani.
Hemmo
Mielentervey songelmaiset ihmiset ajattelevat sinun olevan patriarkatian uhri.
Vierailija kirjoitti:
Meillä toisten hemmottelu on täysin luonnollinen osa arkipäivää ja teemme koko ajan pikku juttuja, joilla piristää kumppanin mieltä. Esim. nyt puolisoni on lasten kanssa ulkona ja olen ilman hänen pyytämistään laittanut ateriat kaikille valmiiksi kun he tulevat ulkoilemasta. Ei olisi tarvinnut, kukaan ei niin odottanut, mutta halusin piristää. Juuri tällaiset pienet arkiset asiat tekevät parisuhteelle hyvää.
Pienet arkiset asiat ovat normaaleja perheen asioita ainakin meidän perheessä.
Ihan siinä missä minä pistän perheeni pyykit koneeseen sekä kuivausrumpuun, niin teinille on ihan ok lajitella vaatteet ja tuoda ne omissa näteissä pinoissaan käyttäjänsä sängylle tai että käy hakemassa koulusta tullessaan kaupasta ilman pyyntöä kotiin tuoretta leipää. Tai miehelle on ihan normaalia, että hän pesee autoni samalla kuin omansa.
Kaikki tällaiset jutut ovat ihan arkisia mukavia helppoja juttuja, joista ei tarvitse pitää meteliä mihinkään suuntaan. Niin arki sujuu mukavasti, on helppo elää ja olla, sekä tuntea, että on arvostettu.
Koska he ovat kateellisia sinulle. Hekin haluaisivat miehen, jota voisivat hemmotella.
Miestä on ihana hemmotella. Aina jaksaa ihan pienistäkin ilahtua, kuten äsken, kun vein työhuoneeseensa muna-anjovisvoikkareita ja ison mukin vahvaa hyvää kahvia.
Kyllä, olen illanvietoissa valittanut jostain mieheni tekemistä tms. Sitä varten on ystäviä, että niille saa purkaa tunteita.
Kyse on ystävistä. He myös tuntevat minut ja toisin päin. He tietävät myös että se pieni valitus ei ole maailman loppu ja enemmän kyse on minusta kuin puolisostani.
Vierailija kirjoitti:
Ööö, esimerkiksi mitä erikoista siis teet? En minä ainakaan hauku miestäni ja yhdenkään ystävistäni en ole kuullut haukkuvan miestään. Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta ja jotkut ystävistäni ovat olleet parisuhteissansa sitäkin kauemmin ja ketään ei ärsytä.
Mikä nyt oli siis pointtisi ap?
Joo samaa ihmettelin. Tuohan on normaalia. Kannattaa vaihtaa kavereita,.
Tiedän mitä tarkoitat ap. Mulla on myös kavereita joilla on tapana haukkua ja vähätellä miehiään. En ymmärrä ollenkaan. Miksi ihmeessä sitten ovat niiden miestensä kanssa jos kerran ovat niin tyhmiä, saamattomia ja kaikin puolin kelvottomia. Mulle yksi kaveri jopa sanoi kerran kun en osallistunut tällaiseen ryhmähaukkumiseen että ”Miksi oot niin hiljainen?”. Totesin vaan että vaikea osallistua keskusteluun kun ei ole pahaa sanottavaa miehestäni. Sanoin vielä että ”siksihän mä sen kanssa oon ku se on mun mielestä ihana”. Olen myös ollut ”tyttöjen risteilyllä” jossa lopputulos oli se, että olin porukan ainoa joka en pettänyt omaa miestäni. Kamala reissu, en lähde ikinä enää. Taas olin vaan hiljaa kun jälkeen päin muut hehkuttivat miten oli ollut niin hauska reissu, ja että otetaan uudestaan joskus. Ottakoot. Minä en toista kertaa lähde. Onneksi on myös mulla joitain ihan normaalejakin kavereita.
Miten tuo otsikko ja hemmottelu liittyy siihen, ettei hauku miestä muille? Sekö on hemmottelua? 😅