Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkään hemmotella miestäni, miksi se ärsyttää muita naisia?

Vierailija
23.07.2021 |

Olen huomannut, että muita naisia ärsyttää kovasti se, että teen asioita, joista mieheni tykkää. En lähde esim tyttöjen illoissa mukaan miesten haukkumiseen vaan kehun miestäni. Tuntuu, että minua pidetään jonkinlaisena petturina naisten joukossa ja vihjaillaan, että olisin jotenkin alistettu, mitä en todellakaan ole. Minusta on vain luontevaa, että näytän välittämiseni toiselle ja pidän suhteestamme huolta. Mies sitten vuorostaan osoittaa rakkautensa minua kohtaan omalla tavallaan.
Mistä tällainen ilkeily voi johtua? Minulla on ainoastaan yksi ystävä, jonka kanssa tällaisia juttuja voi jakaa ilman vinoiluja.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies, joka nimittää av:ta miesvihapalstaksi ja fantasioi, miten "tyttöjenilloissa" haukutaan miehiä.

Ikävä kyllä tällaisiakin porukoita on. Aina yhtä hämmentävää, jos tällaiseen osuu mukaan. Tulee vaivaantunut olo eikä voi olla miettimättä miksi nämä ihmiset ovat miestensä kanssa.

Vierailija
22/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aina jos mies saa jotain on se joidenkin mielestä automaattisesti naiselta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on hyvä parisuhde, jossa molemmat ovat tyytyväisiä ja saavat toteuttaa omia vahvuuksiaan. Monen naistutun mielestä jotenkin alistan kaikkia naisia, kun vien miehelle vapaapäivinä aamupalan ja kahvin sänkyyn ja pesen perheen pyykit. Mies kyllä hoitaa osuutensa kotitöistä tekemällä enemmän ruokaa siivoamalla. En tajua miksi kaikki kotityöt pitäisi jakaa tasan, että olisi tasa-arvoista. Mielestäni tasa-arvoisessa suhteessa molemmat tekevät kotitöitä omien vahvuuksien mukaan niin, että molemmat ovat tyytyväisiä. Lapsen ollessa pieni minä heräsin hänen kanssaan aina, koska olen aamuvirkku eikä se ollut minulle ongelma. Olisi ollut idioottimaista makoilla väkisin aamulla sängyssä, kun mies herää väkisin lapsen kanssa. Siitäkin kuitenkin tutut ja kaverit saivat ongelman aikaiseksi, että huono mies, kun ei koskaan nouse lapsen kanssa.

No vaihda kavereita herranjestas! Mitä sitä sellaisissa roikkumaan jos kerran tulee vaan paha mieli puolin ja toisin.

Toivottavasti kuitenkaan juttu ei nyt mennyt niin että joku kertoi vaikeasta kotitilanteestaan kun on tullut miehen kanssa erimielisyyttä heräämisvuoroista, ja sinä siihen päälle julistamaan oman suhteen ihanaa tilaa ja kuinka sua ei ollenkaan haittaa herätä joka aamu kello viis kun rakastat lasta niin paljon. Noitakin naisia löytyy… ^

Ei siinä kyllä ole rakkauden määrän kanssa mitään tekemistä, jos nyt vaan sattuu olemaan aamuvirkku.

Toisaalta en kyllä ymmärrä miten paskoissa parisuhteissa ihmiset elävät, jos pikkulapsivuosia ei pyritä viettämään niin, että elämä olisi jotakuinkin siedettävää kaikille.

Okei. Et taida olla kauhean taitava sosiaalisesti jos et ymmärtänyt. Pointtihan oli se että jos joku nyt siellä tyttöjen illassa avautuu, niin pahinta mitä voi tehdä on hieroa omaa onnea toisen naamaan tai tuomita toinen. Ja ei, sun ei tarvitse alkaa haukkua omaa miestä. Riittää että osoitat myötätuntoa vaikkapa olemalla hiljaa.

Muutenkin tunnut aika tylysti ylenkatsomaan toisten suhteita ja haasteita. “Miten paskoissa parisuhteissa ihmiset oikein elää”. Eli parisuhde on automaattisesti paska jos siinä joskus tulee ristiriitoja tai valvova vauva väsyttää?

Yleensä, jos tuntuu että koko kaveripiiri on itseä vastaan ja eri mieltä, niin useimmiten se syy löytyy kyllä sieltä peilistä eikä KAIKISTA MUISTA.

Vierailija
24/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on osittain aivan oikeassa. Omien miesten mollaaminen on erittäin yleistä naisporukoissa. Itse en osallistu ja pidän sitä vastenmielisenä. Tiedän myös, ettei mieheni haukkuisi minua kavereilleen. Täälläkin moni veti heti herneen nenään, kun kalikka kalahti. Palstalla suosituimmat ketjut käsittelevät sitä, miten se oma mies on ihan "saapas", ei tee koskaan mitään, on passiivis-agressiivinen. Täällä ei todellakaan kehuta sitä omaa kultaa. Useimmiten mies nähdään vihollisena, jota vastaan taistellaan raha-asioissa, kotitöissä ja ihan kaikessa. Sitten ollaan niin "vahvoja" ja itsenäisiä, vaikka se on vain merkki siitä naisten loputtomasta kontrollin tarpeesta. Lopulta tulee ero, koska se mies oli niin kamala ja saamaton, mutta onneksi molemmilla oli omat rahat, koska pitäähän naisen jo alussa siihen tulevaan eroon varautua.

Vierailija
25/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naisystäväni kertoi tällaisista naistenilloista, joissa heitetään ronskia läppää heidän miehistään, existä ja nyksistä. Tässähän on vain tarkoitus nostaa omaa egoa ja huonoa itsetuntoa. Veikkaan, että jutut on vahvasti väritettyjä.

Vierailija
26/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oman puolison haukkuminen  on itsensä mollammista. Tyhmähän sitä on js toinen on täys pska ja jatkat vaan olemista sen kans =D kyllä siinä väkisin tulee mileen, että miks oot sen kanssa, jos kerran et pidä koko tyypistä. Parisuhteen kuuluu olla sellainen, että toista ei haukuta, Pitäsi olla itsestäänselvää. Kaikissa on vikoja mutta asiat puhutaan puokisonkanssa, eikä juost ahaukkumassa sitä ympäriinsä. Sit erotaan. 

Vierailija
27/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on hyvä parisuhde, jossa molemmat ovat tyytyväisiä ja saavat toteuttaa omia vahvuuksiaan. Monen naistutun mielestä jotenkin alistan kaikkia naisia, kun vien miehelle vapaapäivinä aamupalan ja kahvin sänkyyn ja pesen perheen pyykit. Mies kyllä hoitaa osuutensa kotitöistä tekemällä enemmän ruokaa siivoamalla. En tajua miksi kaikki kotityöt pitäisi jakaa tasan, että olisi tasa-arvoista. Mielestäni tasa-arvoisessa suhteessa molemmat tekevät kotitöitä omien vahvuuksien mukaan niin, että molemmat ovat tyytyväisiä. Lapsen ollessa pieni minä heräsin hänen kanssaan aina, koska olen aamuvirkku eikä se ollut minulle ongelma. Olisi ollut idioottimaista makoilla väkisin aamulla sängyssä, kun mies herää väkisin lapsen kanssa. Siitäkin kuitenkin tutut ja kaverit saivat ongelman aikaiseksi, että huono mies, kun ei koskaan nouse lapsen kanssa.

Ihan peruskauraa. Parisuhteessa välitetään toisesta ja halutaan toiselle hyvää. Et ole uniikki lumihiutale, mutta kannattaa tarkistaa ystäväpiiri, jos siellä on tapana haukkua muita ja jopa omaa puolisoa. 

Vierailija
28/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan peruskauraa. Parisuhteessa välitetään toisesta ja halutaan toiselle hyvää. Et ole uniikki lumihiutale, mutta kannattaa tarkistaa ystäväpiiri, jos siellä on tapana haukkua muita ja jopa omaa puolisoa. 

No en ole, enkä ole niin väittänytkään. Viesteissäni olen puhunut tutuista ja kavereista. Niistä on vielä pitkä matka ystäviin. Illanvietoissa ja muissa on usein muitakin kuin ne omat oikeat ystävät.

Vierailija
29/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaihda kavereita herranjestas! Mitä sitä sellaisissa roikkumaan jos kerran tulee vaan paha mieli puolin ja toisin.

Toivottavasti kuitenkaan juttu ei nyt mennyt niin että joku kertoi vaikeasta kotitilanteestaan kun on tullut miehen kanssa erimielisyyttä heräämisvuoroista, ja sinä siihen päälle julistamaan oman suhteen ihanaa tilaa ja kuinka sua ei ollenkaan haittaa herätä joka aamu kello viis kun rakastat lasta niin paljon. Noitakin naisia löytyy… ^

Ei siinä kyllä ole rakkauden määrän kanssa mitään tekemistä, jos nyt vaan sattuu olemaan aamuvirkku.

Toisaalta en kyllä ymmärrä miten paskoissa parisuhteissa ihmiset elävät, jos pikkulapsivuosia ei pyritä viettämään niin, että elämä olisi jotakuinkin siedettävää kaikille.

Okei. Et taida olla kauhean taitava sosiaalisesti jos et ymmärtänyt. Pointtihan oli se että jos joku nyt siellä tyttöjen illassa avautuu, niin pahinta mitä voi tehdä on hieroa omaa onnea toisen naamaan tai tuomita toinen. Ja ei, sun ei tarvitse alkaa haukkua omaa miestä. Riittää että osoitat myötätuntoa vaikkapa olemalla hiljaa.

Muutenkin tunnut aika tylysti ylenkatsomaan toisten suhteita ja haasteita. “Miten paskoissa parisuhteissa ihmiset oikein elää”. Eli parisuhde on automaattisesti paska jos siinä joskus tulee ristiriitoja tai valvova vauva väsyttää?

Yleensä, jos tuntuu että koko kaveripiiri on itseä vastaan ja eri mieltä, niin useimmiten se syy löytyy kyllä sieltä peilistä eikä KAIKISTA MUISTA.

Sä olet nyt kyllä ihan itse keksinyt tuon, että tyttöjen illassa joku on avautunut siitä, että mies ei herää ja minä olen sitten kehuskellut. En ole sanonut mitään tällaista.

Muutenkin tunnut lukevan ihan omiasi rivien välistä. Onko tämä jotenkin herkkä aihe sinulle, kun pitää tuolla tavaralla alkaa raivoamaan?

Vierailija
30/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva valvottaa ja tulee riitoja: normaalia. Mutta jos tilanne kärjistyy siihen, että omaa miestä pitää arvostella ja haukkua muille, mennään kyllä tietyn rajan yli eikä parisuhde vaikuta mitenkään hyvältä.

Vierailija
31/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisuus, epävarmuus itsestä ja "voi kun mies sinua nyt alistaa hemmottelemaan" ja täydellinen kykenemättömyys toisten ihmisten ilosta nauttimiseen.

Veikkaan, että ap:n jutut ovat ihan ite keksittyjä ja hänellä ei ole mitään kavereita edes. En minä ainakaan juttele ystävieni kanssa miehestäni ja meidän parisuhteesta tai tavasta olla yhdessä. Meillä on ihan muut jutut.

Minä taas olen kuullut näitä juttuja. Muistan hyvin erään työkaverin. Hän ei muuta tehnyt kuin haukkunut miestään ja toinen työkaveri komppasi satsella. Myös palstalla on paljon omia miehiään arvostelevia naisia. Samoin tuossa ketjussa, jossa kysyttiin millaisia naisia inhoatte, joku kirjoitti, että hän inhosi näitä ”mun mieheni, puhuvia naisia ja miestään hemmottelua naisia ja sille oli annettu vaikka kuinka monta yläpeukkua. Joten on sekä miestään haukkuvia naisia nähty, kuten näitä joita ärsyttää sitä miestä hemmottelevat naiset.

Ei se ole ne ystävät, jotka ehkä sinua haukkuvat, jos kerrot hemmottelevat tai passaavasi miestäsi, vaan ne ystävien ystävät. Heiltä se ”totuus” tulee parhaiten esille. Heillä kun ei ole tarvetta teeskennellä, jotta ystävyys säilyy. Toisinaan myös miehen kaveripiirin naisystävät ja puolisot saattavat arvostella. Ihan joku pikku asia, kuten se, että sanoo silittävänsä miehensä paidat voi herättää pahaa ärsyyntymistä.

Monelle parisuhde pitää olla kahden kämppiksen liitto, jossa on ns. benefits.

Vierailija
32/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mies ärsyttää ja kiva purkaa sitä ystävien kanssa, ei haittaa jos mies tekee samaa. Joskus taas on kiva jakaa niitä ihania hetkiä, toivottavasti mieskin joskus. Yleensä kyllä ystävien kanssa puhutaan ihan muista asioista.

Vierailija
33/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten hemmottelu ei taida kuulua nykynaisen elämään. Ainakin täällä haukutaan miehiä urakalla.

Ja naisiako ei sitten haukuta? Kummasti se ainaunohtuu.

Vierailija
34/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hemmo! Vie roskat!"

"Hemmo! Hae kaupasta siideriä!"

"Hemmo! Imuroi lattiat!"

Vierailija
35/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on osittain aivan oikeassa. Omien miesten mollaaminen on erittäin yleistä naisporukoissa. Itse en osallistu ja pidän sitä vastenmielisenä. Tiedän myös, ettei mieheni haukkuisi minua kavereilleen. Täälläkin moni veti heti herneen nenään, kun kalikka kalahti. Palstalla suosituimmat ketjut käsittelevät sitä, miten se oma mies on ihan "saapas", ei tee koskaan mitään, on passiivis-agressiivinen. Täällä ei todellakaan kehuta sitä omaa kultaa. Useimmiten mies nähdään vihollisena, jota vastaan taistellaan raha-asioissa, kotitöissä ja ihan kaikessa. Sitten ollaan niin "vahvoja" ja itsenäisiä, vaikka se on vain merkki siitä naisten loputtomasta kontrollin tarpeesta. Lopulta tulee ero, koska se mies oli niin kamala ja saamaton, mutta onneksi molemmilla oli omat rahat, koska pitäähän naisen jo alussa siihen tulevaan eroon varautua.

Ero tulee siis siitä syystä, että oma mies on kamala ja saamaton. Aika loogista. Ne taas, joiden mies ei sellainen ole, eivät eroa. 

Vierailija
36/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti: moniako luulisit kiinnostavan ketjun, jossa kerrotaan, että meillä oli jälleen kiva päivä puolison kanssa? Tämä on keskustelupalsta ja keskustelupalstalta haetaan yleensä vertaistukea, neuvoja ongelmiin. Siksi tänne kirjoitetaan silloin, kun ei ole hyvä päivä. Ei se ole miesvihaa, ei se ole edes vihaa sitä omaa miestä kohtaan vaan sillä hetkellä vain keittää yli ja haluaa kuulla, onko muilla kokemusta samasta. Olen itse tänne joskus paukuttanut avauksen kuunneltuani kolmatta tuntia mieheni aamiaisen mussutusta ja sitä, kuinka hän suorastaan ähkii syödessään, kun on jo täynnä mutta silti pitää syödä lisää. Ja välillä puhuu ruoka suussa, kun ensin haukkaa leivästä kolme kertaa niin että suu tulee ihan täyteen, sitten alkaa pureskella ja samaan aikaan kokeekin tarpeelliseksi sanoa jotain.

Ei se ole miesvihaa, että sillä hetkellä tuntuu, että räjähtää jos ei saa jollekin purkautua asiasta. 90 % yhdessäoloajastamme on ihan muuta, se on sitä aikaa josta ei ole mitään tarvetta kirjoittaa koska mikään ei ärsytä vaan on kivaa, rakastavaa, hauskaa yhdessäoloa. Enkä minä ole eroamassa miehestäni sen takia, että hänen ruokailunsa saa välillä minut näkemään punaista. Nykyisin en enää syö aamiaista hänen kanssaan ja ongelma on sillä ratkaistu.

Vierailija
37/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellisuus, epävarmuus itsestä ja "voi kun mies sinua nyt alistaa hemmottelemaan" ja täydellinen kykenemättömyys toisten ihmisten ilosta nauttimiseen.

Veikkaan, että ap:n jutut ovat ihan ite keksittyjä ja hänellä ei ole mitään kavereita edes. En minä ainakaan juttele ystävieni kanssa miehestäni ja meidän parisuhteesta tai tavasta olla yhdessä. Meillä on ihan muut jutut.

Minä taas olen kuullut näitä juttuja. Muistan hyvin erään työkaverin. Hän ei muuta tehnyt kuin haukkunut miestään ja toinen työkaveri komppasi satsella. Myös palstalla on paljon omia miehiään arvostelevia naisia. Samoin tuossa ketjussa, jossa kysyttiin millaisia naisia inhoatte, joku kirjoitti, että hän inhosi näitä ”mun mieheni, puhuvia naisia ja miestään hemmottelua naisia ja sille oli annettu vaikka kuinka monta yläpeukkua. Joten on sekä miestään haukkuvia naisia nähty, kuten näitä joita ärsyttää sitä miestä hemmottelevat naiset.

Ei se ole ne ystävät, jotka ehkä sinua haukkuvat, jos kerrot hemmottelevat tai passaavasi miestäsi, vaan ne ystävien ystävät. Heiltä se ”totuus” tulee parhaiten esille. Heillä kun ei ole tarvetta teeskennellä, jotta ystävyys säilyy. Toisinaan myös miehen kaveripiirin naisystävät ja puolisot saattavat arvostella. Ihan joku pikku asia, kuten se, että sanoo silittävänsä miehensä paidat voi herättää pahaa ärsyyntymistä.

Monelle parisuhde pitää olla kahden kämppiksen liitto, jossa on ns. benefits.

Taitaa ärsyttää lähinnä se, että joku kokee tarpeelliseksi yleensäkään kertoa muille silittävänsä miehensä paidat. Perheissä se, joka sattuu silitysraudan ääreen (usein vaimo) silittää kyllä yleensä kaikkien perheenjäsenten vaatteet samalla, kun kerran hommaan on ryhtynyt. Se on itsestään selvää, mutta jos sillä asialla rupeaa retostelemaan ja esittämään niiiiiin paljon parempaa vaimoa kuin kaikki muut, kyllä se nostattaa kulmakarvoja, kuten mikä tahansa elvistely. 

Vierailija
38/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tykkää hemmotella myös lapsiaan ja omia vanhempiaan. Mutta siitäkään ei paljon puhuta.

Vierailija
39/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten hemmottelu ei taida kuulua nykynaisen elämään. Ainakin täällä haukutaan miehiä urakalla.

Mä hemmottelen mielelläni miestä.

Vierailija
40/57 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla omituisia kavereita. Mun naisporukassa ei mollata miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän