Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parosmia eli haju- ja makuaistin häiriö

Vierailija
23.07.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008143959.html

Jenna, 26, kertoo pitkän koronan rajuista oireista – hammas­tahnakin maistuu pilaantuneelta lihalta
Pelkkä vesi maistuu Jennan suussa eltaantuneelta maidolta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu?

Koronavirus vaurioittaa hajuhermoa, jota pitkin se voi edetä hermostoon ja aivoihin.

Vierailija
22/23 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en voi uskoa silmiäni tätä lukiessani. Naiset keksii erilaisia koronan oireita? Ihan oikeasti. Parosmia on ihan lääkäreiden tuntema hajuaistin häiriö ja olemassa oleva asia. Itse sairastin tuota monta kuukautta koronan jälkeen ja painoa putosi reilusti. Psyyke oli kovilla kun käy vessassa ja ei tiedä miten päin olisi, kun omat hajut pistää oksentamaan. Ja kaikki eläinperäinen mm. haisi täysin tälle samalle. Kokeilkaa te syödä ja paskoa samaa hajua ja kommentoikaa sitten asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin tilastodataa kuinka suuri osa nuorten ihmisten long covid ongelmista on nuorten naisten raportoimia.

Jos ei vielä ole valmis hakemaan uniikkiutta seksuaalihörhöilyllä niin ainahan sitä voi hakea eriskummallisilla long covid oireilla.

Mä olen viisikymppinen mies, sairastin Koronan huhtikuussa, makuaisti alkaa palailla vasta nyt mutta en edelleenkään haista mitään.

En hae uniikkiutta mutta ihan työn puolesta (sommelier) oli tärkeää saada aistit normaaleiksi, puhumattakaan siitä kuinka ankeaa elämä ilman näitä aisteja on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan