Varma eroko?
Hei!
Nonii.. Nyt saa antaa vapaata mielipidettä!
Miehen kanssa on elelty pari vuotta ns. Suvantovaiheessa. Rakkautta selkeästi on vielä, mutta miehen välillä jopa sairaalloinen mustasukkaisuus on edäännyttänyt meitä. Lisäksi minun parempi palkkainen työ, minun kämppä ja minun lapsi on saanut miehen itsetunnon vuosien aikana laskemaan. Suunnitelmissa toki oli nyt myydä tämä asunto ja ostaa yhteinen..
Mutta nyt, mies on ollut viimeiset kuukaudet täysin kylmä, tunteeton jne. Koen, että itse on yrittänyt kovasti saada tätä hommaa vielä raiteilleen.. Mutta sillä ei mitään vaikutusta ole ollut.
Päätettiin sitten yhdessä, että nyt on aikalisän paikka. Mies enimmäkseen itse tätä haluaa. Eli on nyt hommannut itselleen yksiön. Muutto pois täältä n. kk kuluttua.. Yhdessä päätettiin, mutta kuitenkin enemmän hänen ehdoillaan. Hän haluaa olla yksin..
Jostain syystä tämän erilleenmuutto päätöksen jälkeen, hellyyttä, seksiä ja läheisyyttä on jälleen ollutkin... Ja saakeli että tämä saa nyt pään sekaisin.
Päätettiin sitten että molemmilla on avaimet toistensa asuntoon..
Mutta...
Muutamat jutut nyt häiritsee..
- "Kylään ei saa tulla ilmoittamatta",
- puhelimessa on yhtäkkiä tekstiviesteille "lukitus" päällä. En siis lue tietysti hänen viestejään, mutta näin hänen sitä käyttävän, ja voinen väittää että aiemmin viiden vuoden aikana mitään tällaista ei kännykässä ole ollut.
- vanha todella hyvä naispuolinen ystävä on jälleen tullut kuvioihin. "Ei todellakaan ole mitään, lähinnä sisko"
- puhelin on enimmäkseen äänettömällä
Ja tästä jatkot meidän kohdalla on nyt niin, että tässä nyt vielä avoliiton jälkeen seurustellaan, ja ilman muita ihmisiä. Tämä siis hänen pyynnöstä. Katsotaan sitten tuleeko tästä enää mitään vai ei..
Eli niinkuin tämä kuulostaa, sekopäistä on... Kannattaako edes oikeasti yrittää vai pelaako mies kaksilla korteilla.
Toki, rakastan vielä häntä kovasti... Mutta onneksi myös itseäni..
Kommentit (12)
Kuulostaa tutulta. Pitää sinut varalla. Tuo hempeilyvaihe on tuttu sekin. Kun ahdistukselle tulee loppu, puoliso alkaa vaikuttaa mukavammalta. Been there, seen that.
No sillä on toinenkin, mut haluu varuilta pitää sutkin. Jos haluat säilyttää itsekunnioituksesi, älä jatka hempeilyjä ja anna miehen kämpän avain miehelle. Pysy erilläsi.
No nythän mies on onnellinen kun on vapaa mutta kun ei ole parempaa tekemistä niin kelpaat seuraksi ja hätävarapilluksi.
Tuskin kannattaa tämän miehen varaan enää paljoa laskea ja häneen rakkautta tuhlata.
Toki voit pitää hänet "tuttuna ja turvallisena panona" ja ystävänä jos vain pää ja sydän kestää.
Tuo puhelimen lukitus ja äänettömyys kyllä kielivät että jotain muuta on menossa, jos alkanut yhtäkkiä. Aika varma merkki on, been there done that.
Kuten moni jo sanoikin, petailee vain sinua hätävaraksi.
Eli ei mitään avaimia toisten asuntoihin vaan potku persuuksille.
Olet varalla, mihelläsi on joku toinen.
Vaikuttaa siltä,että on toinen nainen kuvioissa.Pahoittelen tilannettasi :(
ja teillä naisilla on oikeus miehenne puhelimiin, koska ........... ?
vastauksia kiitos.
Juu, ei oikeutta miehien kännyköihin. Ei munkaan miehellä ole oikeutta minun.. Mutta sattuinpa vaan nyt huomaamaan..
Joo, mulle yksiselitteisesti mies on sanonu, että tässä voi käydä vielä hyvin tai huonosti. Ja syy miksi haluaa pois on se että miettii oman päänsä selväksi (miksi kotona olo ahdistaa) ja ettei muita naisia olisi kuviossa. Ja oon kyllä hänelle suoraan sanonut senkin, että missään löyhässä hirressä en suostu roikkumaan. Että jos suunnitteilla/katsannossa on jo joku muu niin sitten rehellisesti siitä ilmoitus ja tästä loppui tämä.
Oon kuitenkin kohtuullisen kaunis ja menestyvä nainen ja ehkä niitä "tulijoita" olisi itselläkin.. Periaatteet on vaan niin suuret, että jos oikeesti vielä päätetään yhdessä olla erilleen muuton jälkeen, niin minusta ei ole niillä kaksilla korteilla pelaamaan.
-ap-
Ero saattaa tulla. Miehelläs voi hyvin olla joku toinen ?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 15:47"]Kuulostaa tutulta. Pitää sinut varalla. Tuo hempeilyvaihe on tuttu sekin. Kun ahdistukselle tulee loppu, puoliso alkaa vaikuttaa mukavammalta. Been there, seen that.
[/quote]
Oliko tälle tarinalle vielä jatkoakin? Ihan utelias kun olen?
-ap-
Mies ei saa tarpeeksi anaaliseksiä. Siksi tämä tilanne.