Naisten vinkit miehille eivät nyt vaan toimi: Ole vaan oma ittesi, alenna rimaa, pidä huoli hygeniasta jne
Ihan naurettavia vinkkejä.
Kertokaa jotain joka oikeasti toimii.
Kommentit (1209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kuvittelee, että komea ulkonäkö on tärkein? No ei ole. Vaikka olisit miten komea, mutta tuppisuu mörökölli, ei flaksi käy. Hyvät sosiaaliset taidot ja edes siedettävä ulkonäkö, niin johan alkaa tapahtua.
Miehet eivät kuvittele että ulkonäkö on tärkein.
Se on tärkeä koska ilman ulkonäköä et pääse kertomaan muista asioista, kuten varallisuudesta ja henkisestä pääomasta (status)
Mikä helkkari estää lähtemästä Puolaan tms. maahan jossa naiset uskoo rahan voimaan? No se ettei sulla ole rahaa, ainoastaan ruma asenne.
Sä nyt tykkäät tukehtua yksittäiseen sanaa ja se on naisille tosi yleistä. Tuossa on kolme asiaa: ulkonäkö, raha, ja henkinen pääoma (status).
Miehellä pitää olla TARPEEKSI kaikkea.
Vaikka mies olisi runoilija (ei vielä julkaissut) mutta se näyttää tulipalouhrilta eikä sillä ole varaa tarjota sulle kahvia niin sori, henkinen pääoma ei nyt aivan riitä että se pääsisi juttuihin siellä baarissa tai muualla. Sitten kun naama on kunnossa ja pinkassa on tarpeeksi rahaa naisen haaveileman elintason ylläpitämiseksi niin alkaa tulla mahdollisuuksia.
Komea ja rikas perijä jolla on sukunimessään etuliite af tai von taas saa niitä mahdollisuuksia runsaasti ja koska vain.
Kyllä kyllä, yksi mahdollisuus riittää, mutta lotossakin on paremmat mahdollisuudet edes pikkuvoittoihin jos laitat joka viikko 100 000 riviä etkä vain sitä yhtä.
Arvaa mitä? Kaverilla on just tommonen varoissaan oleva mies, josta mä en syty, en sitten millään. Katsos kun meitä naisia on erilaisia. Se missä kaveri antaa anteeksi melkolailla kaikessa pelkän varallisuuden vuoksi voi joku toinen, esimerkiksi minä kieltäytyä moisesta.
Onpa lohduttavaa että toiselle naiselle kelpaa varoissa oleva mies ja toiselle erityisen komea mies.
Entäs ne muut miehet jotka eivät ole erityisen komeita eikä rikkaita?
He eivät kelpaa kenellekään. Johan tuon olette sataan kertaan itse todenneet, joten mitä epäselvää tässä vielä on?
Niinpä, me mammat ollaan täällä näistä tiedoista tiivistetty listoja ja voidaan tehdä vaikka kalvosulkeiset, on suositeltu listojen liimaamista jääkaapin oveen muistutkseksi ja vaikka mitä. Tiiviimmillään se on kaksi sanaa: raha, komeus. Ei me nyt enää selvempään esitystapaan pystytä.
Älä unohda sitä kolmatta eli status, jota kutsutte myös.. mikä se olikaan... niin joo, henkinen pääoma.
Saanko kysyä, miksi miehet tahtoo järjestään tapailla tarjoilua vailla olevia naisia ja sellaisia jotka odottaa varallisuutta?
Tahdommeko? Vai onko suurin osa naisista sellaisia?
Yksi annettu vinkki oli: pyydä syömään ja muista tarjota.
- Tee aloite, kun nainen kiinnostaa, mutta älä överinä vaan ihan perusehdotuksella ”lähtisitkö syömään” tms ja tarjoat
No kyllä saisi törpön vaikutelman miehestä, joka tulisi luokseni vaikka kaupassa ja kysyisi, että lähdetkö syömään kanssani, ja sitten ei maksaisi. Ei tarvitse mitään kallista olla, mutta periaatteita. Kyllä minä sitten seuraavalla kerralla tarjoaisin, tai ostaisin vaikka kaljan, jos juttu jatkuisi lounaan jälkeen.
Käsi ylös, keneltä on tultu kaupassa kysymään: "Lähdetkö syömään?"
Jos oletetaan, ettet ole kaupassa töissä.
Minulla on komea mies. Viimeksi eilen ihmettelin miten niin komean miehen sainkin. Kerroin joskus palstalla, että oma mies on komeampi mitä Brat Pitt, niin joku mies alkoi vaatia miehestäni kuvaa. Voi hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama neuvo:
- Harrasta liikuntaa, niin että kroppa on lihaksikas.
- Pukeudu riittävän muodikkaasti ja niin, että lihakset näkyvät edes osittain alta
- Ole riittävän itsevarma, mutta ystävällinen ja toiset huomioon ottava niin, että olet kiinnostunut keskustelukumppanistasi
- Tee aloite, kun nainen kiinnostaa, mutta älä överinä vaan ihan perusehdotuksella ”lähtisitkö syömään” tms ja tarjoatSiinä meni teoria ettei rahalla ole väliä
? Ei tuossa sanota rahasta mitään. Treenata voi ihan kotona tai pihalla ilman ihmeempiä välineitä ja ne riittävän muodikkaat, mutta hyvännäköiset vaatteet löytää vaikka käytettynä halvalla. Ja jos ehdottaa treffejä esim. Syömään, niin voihan tarjota itse tehdyt ruoat joko ihan omassa kotona tai viedä luontoon piknikille.
Jos päiväbudjetti on 4€ niin sillä ei naiselle ruokaa tarjota.
Pari sivua sitten mies halusi moottoripyörän ja nainen keittiörempan. Sitten tilille ilmeistyi miljoona, jonka turvin pari viettää puoli vuotta New Yorkissa ja toisen puolikkaan Lapissa. Nyt miehen päiväbudjetti onkin neljä euroa. Normaali ja tasaisuus on näissä erimerkeissä kaukana, kaikki on joko hirveän paljon tai hirveän vähän.
Sellaista se on rikkinäisellä mielellä
Te naisethan niitä ehdottomia lauseita heittelette.
Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Rahalla ei ole mitään merkitystä.
Eikö todella ole? Kummasti ollaan kertomassa että se sillan alla asuva ei ole keskiluokkaisen naisen kanssa samalla viivalla. Miksi ei olisi kun EI sillä varallisuudella ole MITÄÄN MERKITYSTÄ
Te miehet luette vain ne kommentit, joissa joku palstanoviisi yrittää hyvää hyvyyttään kertoa, että ulkonäöllä ja rahalla ei ole merkitystä. Ja tarkoittaa sitä. Toki hänellekin ulkonäöllä oli merkitystä sikäli, että hänkin rakastui mieheen, jota itse piti hyvännäköisenä, vaikka muiden mielestä ei varmasti klassisen komea ollutkaan. Ja normaali ihminen lähtee siitä oletuksesta, ettei kukaan odota hänen rakastuvan sillan alla asuvaan, vaikka hän ei etsisi varakasta kumppania.
Tätä te haluaisitte meidän naisten toistelevan ja samaan aikaan joka ikinen kerta, kun joku yrittää niin sanoa, te huudatte yhteen ääneen "VALHE!". Ellei nainen todistettavasti ole rakastunut sillan alla asuvaan kodittomaan, jonka kasvot on ryöstön yhteydessä viilletty, hän hakee komeaa ja rikasta statusmiestä. Ja jos hän on rakastunut edellä mainittuun, hän on yksittäistapaus jolla ei joka tapauksessa ole mitään merkitystä.
Alan olla aika vakuuttunut siitä, että vaikka osaksi kyse on puhtaasti trollaamisesta niin osaksi tämä on sitä, miten sen aiemmin jo "diagnosoin": te haluaisitte hillittömästi, että joku nainen pystyisi vakuuttamaan teidät siitä, että kelpaatte, vaikka ette ole komeita, rikkaita ettekä statuksekkaita. Se on se, mitä kaipaatte ja mitä näiltä keskusteluilta haette. Mutta samaan aikaan ette uskalla uskoa siihen vaan poljette jalkaa kuin pikkupojat ja itkette ja huudatte että naiset valehtelevat.
Kuten itse jo totesin, minä en aio teitä kohdella silkkihansikkain ja toivon, että muutkin naiset lakkaavat niin tekemästä. Annetaan ihan rauhassa teidän uskoa, että meillä on kaikilla kotona omat clooneyt, koska muunlaiset miehethän eivät pariudu. Eläkää vapaasti itse luomassanne vankilassa.
Hyvin sanottu. Uskon samaan, ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
No sitten ihan jokainen kumppania kaipaava mies voi etsiä itselleen parikymmentä vuotta vanhemman, asunnottoman alkoholistinaisen puolisokseen. Miehethän ei ole niin nirsoja mitä naiset.
Naisethan tässä akuuttelevat ettei rahalla, statuksella tai ulkonäöllä ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kuvittelee, että komea ulkonäkö on tärkein? No ei ole. Vaikka olisit miten komea, mutta tuppisuu mörökölli, ei flaksi käy. Hyvät sosiaaliset taidot ja edes siedettävä ulkonäkö, niin johan alkaa tapahtua.
Se on tärkeä koska ilman ulkonäköä et pääse kertomaan muista asioista, kuten varallisuudesta ja henkisestä pääomasta (status)
Mikä helkkari estää lähtemästä Puolaan tms. maahan jossa naiset uskoo rahan voimaan? No se ettei sulla ole rahaa, ainoastaan ruma asenne.
Sä nyt tykkäät tukehtua yksittäiseen sanaa ja se on naisille tosi yleistä. Tuossa on kolme asiaa: ulkonäkö, raha, ja henkinen pääoma (status).
Vaikka mies olisi runoilija (ei vielä julkaissut) mutta se näyttää tulipalouhrilta eikä sillä ole varaa tarjota sulle kahvia niin sori, henkinen pääoma ei nyt aivan riitä että se pääsisi juttuihin siellä baarissa tai muualla. Sitten kun naama on kunnossa ja pinkassa on tarpeeksi rahaa naisen haaveileman elintason ylläpitämiseksi niin alkaa tulla mahdollisuuksia.
Komea ja rikas perijä jolla on sukunimessään etuliite af tai von taas saa niitä mahdollisuuksia runsaasti ja koska vain.
Kyllä kyllä, yksi mahdollisuus riittää, mutta lotossakin on paremmat mahdollisuudet edes pikkuvoittoihin jos laitat joka viikko 100 000 riviä etkä vain sitä yhtä.
Arvaa mitä? Kaverilla on just tommonen varoissaan oleva mies, josta mä en syty, en sitten millään. Katsos kun meitä naisia on erilaisia. Se missä kaveri antaa anteeksi melkolailla kaikessa pelkän varallisuuden vuoksi voi joku toinen, esimerkiksi minä kieltäytyä moisesta.
Onpa lohduttavaa että toiselle naiselle kelpaa varoissa oleva mies ja toiselle erityisen komea mies.
He eivät kelpaa kenellekään. Johan tuon olette sataan kertaan itse todenneet, joten mitä epäselvää tässä vielä on?
Niinpä, me mammat ollaan täällä näistä tiedoista tiivistetty listoja ja voidaan tehdä vaikka kalvosulkeiset, on suositeltu listojen liimaamista jääkaapin oveen muistutkseksi ja vaikka mitä. Tiiviimmillään se on kaksi sanaa: raha, komeus. Ei me nyt enää selvempään esitystapaan pystytä.
Älä unohda sitä kolmatta eli status, jota kutsutte myös.. mikä se olikaan... niin joo, henkinen pääoma.
Saanko kysyä, miksi miehet tahtoo järjestään tapailla tarjoilua vailla olevia naisia ja sellaisia jotka odottaa varallisuutta?
Tahdommeko? Vai onko suurin osa naisista sellaisia?
Yksi annettu vinkki oli: pyydä syömään ja muista tarjota.
- Tee aloite, kun nainen kiinnostaa, mutta älä överinä vaan ihan perusehdotuksella ”lähtisitkö syömään” tms ja tarjoat
No kyllä saisi törpön vaikutelman miehestä, joka tulisi luokseni vaikka kaupassa ja kysyisi, että lähdetkö syömään kanssani, ja sitten ei maksaisi. Ei tarvitse mitään kallista olla, mutta periaatteita. Kyllä minä sitten seuraavalla kerralla tarjoaisin, tai ostaisin vaikka kaljan, jos juttu jatkuisi lounaan jälkeen.
Käsi ylös, keneltä on tultu kaupassa kysymään: "Lähdetkö syömään?"
Jos oletetaan, ettet ole kaupassa töissä.
Minulta ei ainakaan. Tosin ei ole tultu kysymään missään muuallakaan.
Mies, 46v
Vierailija kirjoitti:
Kuten itse jo totesin, minä en aio teitä kohdella silkkihansikkain ja toivon, että muutkin naiset lakkaavat niin tekemästä. Annetaan ihan rauhassa teidän uskoa, että meillä on kaikilla kotona omat clooneyt, koska muunlaiset miehethän eivät pariudu. Eläkää vapaasti itse luomassanne vankilassa.
Annetaan Laasasen lampaiden määkiä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama neuvo:
- Pukeudu riittävän muodikkaasti ja niin, että lihakset näkyvät edes osittain alta
- Ole riittävän itsevarma, mutta ystävällinen ja toiset huomioon ottava niin, että olet kiinnostunut keskustelukumppanistasi
- Tee aloite, kun nainen kiinnostaa, mutta älä överinä vaan ihan perusehdotuksella ”lähtisitkö syömään” tms ja tarjoatSiinä meni teoria ettei rahalla ole väliä
? Ei tuossa sanota rahasta mitään. Treenata voi ihan kotona tai pihalla ilman ihmeempiä välineitä ja ne riittävän muodikkaat, mutta hyvännäköiset vaatteet löytää vaikka käytettynä halvalla. Ja jos ehdottaa treffejä esim. Syömään, niin voihan tarjota itse tehdyt ruoat joko ihan omassa kotona tai viedä luontoon piknikille.
Jos päiväbudjetti on 4€ niin sillä ei naiselle ruokaa tarjota.
Pari sivua sitten mies halusi moottoripyörän ja nainen keittiörempan. Sitten tilille ilmeistyi miljoona, jonka turvin pari viettää puoli vuotta New Yorkissa ja toisen puolikkaan Lapissa. Nyt miehen päiväbudjetti onkin neljä euroa. Normaali ja tasaisuus on näissä erimerkeissä kaukana, kaikki on joko hirveän paljon tai hirveän vähän.
Sellaista se on rikkinäisellä mielellä
Te naisethan niitä ehdottomia lauseita heittelette.
Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Rahalla ei ole mitään merkitystä.
Eikö todella ole? Kummasti ollaan kertomassa että se sillan alla asuva ei ole keskiluokkaisen naisen kanssa samalla viivalla. Miksi ei olisi kun EI sillä varallisuudella ole MITÄÄN MERKITYSTÄ
Te miehet luette vain ne kommentit, joissa joku palstanoviisi yrittää hyvää hyvyyttään kertoa, että ulkonäöllä ja rahalla ei ole merkitystä. Ja tarkoittaa sitä. Toki hänellekin ulkonäöllä oli merkitystä sikäli, että hänkin rakastui mieheen, jota itse piti hyvännäköisenä, vaikka muiden mielestä ei varmasti klassisen komea ollutkaan. Ja normaali ihminen lähtee siitä oletuksesta, ettei kukaan odota hänen rakastuvan sillan alla asuvaan, vaikka hän ei etsisi varakasta kumppania.
Tätä te haluaisitte meidän naisten toistelevan ja samaan aikaan joka ikinen kerta, kun joku yrittää niin sanoa, te huudatte yhteen ääneen "VALHE!". Ellei nainen todistettavasti ole rakastunut sillan alla asuvaan kodittomaan, jonka kasvot on ryöstön yhteydessä viilletty, hän hakee komeaa ja rikasta statusmiestä. Ja jos hän on rakastunut edellä mainittuun, hän on yksittäistapaus jolla ei joka tapauksessa ole mitään merkitystä.
Alan olla aika vakuuttunut siitä, että vaikka osaksi kyse on puhtaasti trollaamisesta niin osaksi tämä on sitä, miten sen aiemmin jo "diagnosoin": te haluaisitte hillittömästi, että joku nainen pystyisi vakuuttamaan teidät siitä, että kelpaatte, vaikka ette ole komeita, rikkaita ettekä statuksekkaita. Se on se, mitä kaipaatte ja mitä näiltä keskusteluilta haette. Mutta samaan aikaan ette uskalla uskoa siihen vaan poljette jalkaa kuin pikkupojat ja itkette ja huudatte että naiset valehtelevat.
En ole missään vaiheessa tässä ketjussa väittänyt että miehen pitää olla "laatikkoleukainen kirurgilentäjä joka saa sun Clooneyn häpeämään ulkonäköään" tai mitään muitakaan palstavalheita joita lähinnä naiset toistavat kuin papukaijat koska joku jossain sanoi niin 2009.
Olen kertonut että näillä kolmella asialla on merkitystä, ja minut haukutaan siitä hyvästä.
Silkkihansikkaita tällä miesv ihapalstalla en ole nähnyt koskaan joten turhaan murehdit että sä otat ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No , näiden unelmanainen on, ja naisiksi lasketaan vain julkisuudesta tutut silikonipommit, jotka ovat tottuneet tuohon. Tavallinen nainen ei ole nainen ja ei tuommoista vaadi, mutta siitä huolimatta nämä miehet täällä tavallisille naisille valittaa näiden prinsessoiden nirppanokkaisuudesta. Miksi eivät valita niille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ihan jokainen kumppania kaipaava mies voi etsiä itselleen parikymmentä vuotta vanhemman, asunnottoman alkoholistinaisen puolisokseen. Miehethän ei ole niin nirsoja mitä naiset.
Naisethan tässä akuuttelevat ettei rahalla, statuksella tai ulkonäöllä ole mitään väliä.
Luet tarkoituksella vain ne kommentit, joissa nainen hyväntahtoisuuttaan yrittää kertoa olevansa parisuhteessa ihan tavallisen miehen kanssa. Sellaisessa parisuhteessa itsekin olen. Se ei tarkoita, ettei rahalla, statuksella tai ulkonäöllä olisi mitään väliä. En olisi parisuhteessa siltojen alla asuvan spugen kanssa.
Sen sijaan minulla on parisuhde tavallisen, ei rikkaan, ei korkeassa asemassa olevan miehen kanssa, joka ei todellakaan kelpaisi Dressmann-malliksi ja joka parhaillaan ilmeisesti katselee Ms Romanticaa. Kodissa, jonka kulut maksamme 50/50. Ja jossa ei ole yhtään hänen maksamaansa tuikkukuppia :-D
Vieläkään en ole kuullut, millaisten miesten kanssa palstamiesten äidit, tädit, siskot, serkut, kumminkaimat, opiskelukaverit, työkaverit, naapurit ja lähikaupan kassat ovat parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos et usko, niin sitten hankit rahaa- sillä saa myös statuksen, eikä ulkonäöllä ole sen jälkeen mitään väliä. Ai olet työtön, ja elät yhteiskunnan rahoilla? No mene töihin ja opiskele ammatti jossa on hyvät tulot? Ai ei huvita. No ole sitten ilman ja h i l j a a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovulaatiolaskuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhlaat aikaasi. Kaikki hänen tuntemansa naiset ovat parisuhteessa Von Jättestorhaka -nimisten kirurgilentäjien kanssa, joten täytyyhän sen olla totta, etteivät naiset muihin rakastu. Äiti, siskot, serkut, tädit, naapurit, opiskelukaverit, työkaverit, lähikaupan kassa... jokaisella on miehenä Af Tvåmeterlångkirurgpilot. Anna hänen pitää kiinni uskomuksestaan niin kaikki voittavat.
Lukiko siinä noin? Oikeasti?
Lerroin että miehillä joilla on kaikki kolme tukijalkaa kunnossa on paremmat mahdollisuudet "löytää rakkaus" kuin sellaisella jolla on vain yksi. Oli se yksi mikä tahansa.
Päätit vain alkaa haukkumaan minua koska saat siitä ilmeisesti jotian mielihyvää ja viestini osui.
Kerro, millaisten miesten kanssa tuntemasi naiset (äiti, tädit, serkut, siskot, naapurit, opiskelukaverit, työkaverit, lähikaupan kassa jne) ovat parisuhteessa. Kiitos.
Ne jotka ovat parisuhteessa ovat eri miesten kanssa.
Voin kertoa ettei kukaan ole parisuhteessa varattoman pultsarin kanssa jonka kasvot on viillelty ryöstön yhteydessä.
Tunnetko montakin varatonta pultsaria, jolla on kasvoissa viiltelyarpia?
Joskus yhdessä keskustelussa sanoin, että minulla ei ole mitään kriteereitä miehen ulkonäölle. Sain vastaukseksi, että kelpaako minulle kumppaniksi 120 cm pitkä albiino, joka istuu pyörätuolissa. Kysyin silloinkin, tunnetko tuollaisen miehen, mutta vastausta en saanut. Taidat olla sama tyyppi, kun keksit noita mielikuvituksellisia vaihtoehtoja.
En ole sama tyyppi, mutta sen voin kertoa että olen tavannut kodittomia ja alkoholisteja. Sekä miehiä että naisia. Se eletty elämä myös näkyy heidän naamassa.
Mielenkiintoista ettet usko kodittomien alkoholistien olemassaoloon.
Miksi et kelpuuttanut kumppaniksesi sitä koditonta alkoholistinaista? Vai pitääkö naisellakin olla TARPEEKSI kaikkea (ulkonäkö, raha, ja henkinen pääoma = status)?
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien miehet ovat antaneet naisille vallan kertoa millainen miehen tulisi olla? Itse olen sellainen kuin olen, oikea nainen kyllä löytyy sen myötä. Ja jos ei löydy, niin olen mieluummin yksin.
M25
Minunkin mieheni lempilausahdus sinun ikäisenäsi oli, että ”minä olen oma itseni enkä ala kenenkään takia muuttumaan”. Oletus ristiriitatilanteissa oli, että minä aina joustan ja muutun. No, edelleen olemme yhdessä, mikä kertonee, että mieskin aikanaan ymmärsi, että molempien pitää haluta ja osata sopeutua, mikäli yhdessä meinataan olla. Ellei olisi ymmärtänyt, tiemme olisivat eronneet jo aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä, luulen että sillä mieheillä joka on varoissaan oli enemmän vaihtoehtoja kuin taiteilijalla joka asuu kodittomana siltojen alla.
Sillan alla asuvalla kodittomalla on yleensä paljon muitakin ongelmia kuin rahan puute.
Minän oikein ymmärrä, miten pelkästään rahan perässä oleva olisi millään tavalla hyvä kumppani. Eihän se ole kiinnostunut mistään muusta kuin rahasta.
Harva nyt on kiinnostunut toisessa ihmisessä vain yhdestä asiasta ja kukaan ei ole vain yksi ominaisuutensa. Kyllä mä voin arvostaa miehessä sekä varallisuutta että kultaista sydäntä.
Niinhän tuolla kirjoitinkin että pitää olla tarpeeksi statusta, rahaa, ja ulkonäköä. Sitten taas tukehduitte yhteen ominaisuuteen ja nyt kerrot kuinka sinä ainakin...
Kyllä mulle pitää olla kymppi tietenkin noissa kaikissa.
Sehän on sinun valintasi, eikö? Toiselle taas riittää 6,6,9
Tässä yksi miesten suosima matriisi naisista:
Ihanko aikuiset miehet tuollaisia värkkäävät? Voi herranjumala sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama neuvo:
Normaalilla ihmisellä on halutessaan rahaa käyttää se pari kymppiä ruuan tarjoamiseen , ei vaadi miljonääriä.
Tämä tieto ilahduttaa kaikkia köyhiä yksinhuoltajia
Köyhät yhäritkö tuolla on hakemassa 10/10 muijia, mitkä tuppaa haluamaan tarjoiluita?
Siis vain 10/10 muijat haluaa että ne kutsutaan syömään ja mies tarjoaa? Tuossa vinkissä kyllä puhuttiin vain kiinnostavasta naisesta.
Senhän tietää millaisista kiinnostutaan eniten...
Kerro lisää?
Sä lienet se 5/10 joka ei tajua kuinka katkeruus näkyy naamasta ja luonteesta, aivan kuten miehilläkin.
Tosi kiva kun et käy kiinni henkilöön vaan keskustelet yleisellä tasolla, toisin kuin naiset... 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos et usko, niin sitten hankit rahaa- sillä saa myös statuksen, eikä ulkonäöllä ole sen jälkeen mitään väliä. Ai olet työtön, ja elät yhteiskunnan rahoilla? No mene töihin ja opiskele ammatti jossa on hyvät tulot? Ai ei huvita. No ole sitten ilman ja h i l j a a.
Jos en usko mitä?
Ettei sillä ole väliä vai että sillä on väliä?
Juuri toisissa viesteissä naiset kertoivat että sillä onkin väliä ja nyt sä kerrot ettei sillä ole?
Koittakaa mammat päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet siis vaativat naiselta rahaa, statusta ja ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovulaatiolaskuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhlaat aikaasi. Kaikki hänen tuntemansa naiset ovat parisuhteessa Von Jättestorhaka -nimisten kirurgilentäjien kanssa, joten täytyyhän sen olla totta, etteivät naiset muihin rakastu. Äiti, siskot, serkut, tädit, naapurit, opiskelukaverit, työkaverit, lähikaupan kassa... jokaisella on miehenä Af Tvåmeterlångkirurgpilot. Anna hänen pitää kiinni uskomuksestaan niin kaikki voittavat.
Lukiko siinä noin? Oikeasti?
Lerroin että miehillä joilla on kaikki kolme tukijalkaa kunnossa on paremmat mahdollisuudet "löytää rakkaus" kuin sellaisella jolla on vain yksi. Oli se yksi mikä tahansa.
Päätit vain alkaa haukkumaan minua koska saat siitä ilmeisesti jotian mielihyvää ja viestini osui.
Kerro, millaisten miesten kanssa tuntemasi naiset (äiti, tädit, serkut, siskot, naapurit, opiskelukaverit, työkaverit, lähikaupan kassa jne) ovat parisuhteessa. Kiitos.
Ne jotka ovat parisuhteessa ovat eri miesten kanssa.
Voin kertoa ettei kukaan ole parisuhteessa varattoman pultsarin kanssa jonka kasvot on viillelty ryöstön yhteydessä.
Tunnetko montakin varatonta pultsaria, jolla on kasvoissa viiltelyarpia?
Joskus yhdessä keskustelussa sanoin, että minulla ei ole mitään kriteereitä miehen ulkonäölle. Sain vastaukseksi, että kelpaako minulle kumppaniksi 120 cm pitkä albiino, joka istuu pyörätuolissa. Kysyin silloinkin, tunnetko tuollaisen miehen, mutta vastausta en saanut. Taidat olla sama tyyppi, kun keksit noita mielikuvituksellisia vaihtoehtoja.
En ole sama tyyppi, mutta sen voin kertoa että olen tavannut kodittomia ja alkoholisteja. Sekä miehiä että naisia. Se eletty elämä myös näkyy heidän naamassa.
Mielenkiintoista ettet usko kodittomien alkoholistien olemassaoloon.
Miksi et kelpuuttanut kumppaniksesi sitä koditonta alkoholistinaista? Vai pitääkö naisellakin olla TARPEEKSI kaikkea (ulkonäkö, raha, ja henkinen pääoma = status)?
Tietysti pitää, en ole muuta väittänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet siis vaativat naiselta rahaa, statusta ja ulkonäköä?
Tietysti noilla asioilla on merkitystä myös miehille. Painotus vaihtelee, aivan kuten naisillakin.
Se olisi paskapuhetta sanoa että naisen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, kenellekään.
Ja vaikka olen naimisissa niin kyllä naisen tuloilla on merkitystä. Jos tuo jättäytyy elämäntapatyöttömäksi niin se sais etsiä uuden kämpän itselleen. Sit taas jos mä tienaisin tuplat nykyiseen ja se olis helevetin kaunis nainen niin voisin harkita jos se haluaisi jäädä kotiäidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä, luulen että sillä mieheillä joka on varoissaan oli enemmän vaihtoehtoja kuin taiteilijalla joka asuu kodittomana siltojen alla.
Sillan alla asuvalla kodittomalla on yleensä paljon muitakin ongelmia kuin rahan puute.
Minän oikein ymmärrä, miten pelkästään rahan perässä oleva olisi millään tavalla hyvä kumppani. Eihän se ole kiinnostunut mistään muusta kuin rahasta.
Harva nyt on kiinnostunut toisessa ihmisessä vain yhdestä asiasta ja kukaan ei ole vain yksi ominaisuutensa. Kyllä mä voin arvostaa miehessä sekä varallisuutta että kultaista sydäntä.
Niinhän tuolla kirjoitinkin että pitää olla tarpeeksi statusta, rahaa, ja ulkonäköä. Sitten taas tukehduitte yhteen ominaisuuteen ja nyt kerrot kuinka sinä ainakin...
Kyllä mulle pitää olla kymppi tietenkin noissa kaikissa.
Sehän on sinun valintasi, eikö? Toiselle taas riittää 6,6,9
Tässä yksi miesten suosima matriisi naisista:
Ihanko aikuiset miehet tuollaisia värkkäävät? Voi herranjumala sentään.
Hyvää huumoria koska se on totta?