Minkäs nimen tytölle voi antaa että kelpaa av-mammoille?
Mikä nimi ei ole wt, ei vanhanaikainen, ei liian tylsä, ei liian yleinen eikä liian erikoinen, ei väkisin väännetty eikä keksitty eikä ulkomaalainen joka ei sovi suomalaiseen sukunimeen? Ei myöskään saa olla liian hajuton ja mauton. Olen aivan pihalla miten nyt nimeäisin tyttölapseni! Ehdotuksia otetaan vastaan, nimenomaan laittakaa niitä nimiä joita ETTE hauku. Sukunimi -nen päätteinen tavisnimi.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:48"]
Anna
[/quote]
Ei sovi kriteereihin "ei liian yleinen eikä tylsä" ;)
Tuleeko jollekin oikeesti yllätyksenä, että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja mielipiteitä? Jos nämä ilmenee kaiken lisäksi keskustelupalstalla , niin ei kai se ole mikään ihme. Voin kertoa, että erilaisia näkemyksiä on ollut aikana ennen av:ta ja tulee myös olemaan joka paikassa missä vaan on ihmisiä.. Ei tämä av ole suinkaan ainoa paikka ja pahuuden pesä.
Ja Anna on ihan hyvä!
Kaikkia ei voi miellyttää, joten ei sellaista nimeä löydy. Ehkä sellainen voisi olla, joka täyttää yhden noista ehdoista (kaikkien mielestä)
Huvittaa se, miten kaikki nimet täällä haukutaan. Ihan vissiin periaatteesta...
Mikä tahansa selkeä perinteinen suomalainen tai sen kuuloinen nimi. Ei mitään väkisin väännettyjä oudokkeita kuten vaikka Pihla, Isla, Luca, Ridge,
Sanna, Anna, Laura, Aleksi, Markus, Timo nyt vaikka esimerkkeinä.
Onko liian tylsää antaa nimeksi Jonna? Mitäs av-mammat sanoo tähän? Joku -nna loppuinen olisi mielestäni aika monta palstan kriteeriä täyttävä :) -ap
Jonna on nätti nimi :) Nimiä, joita itse voisin antaa: Niina, Miia, Noora, Maria, Jenni, Liisa, Iida ja Sanni.
Paras aloitus täällä. Oikein hymyilyttää. :D Ap on nokkela suustaan.
"Anna haukuttu! Seuraava nimi :D" Ihana...
Sini, Johanna, Tuulia, Kaisa, Riikka.
Jonnaa ei oo vielä haukuttu, mä odottelen :D -ap
Kerrataanko vielä wt-nimiä niin ettei niihin sorru vahingossa?