Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti syntymäpäivälahjan

Vierailija
22.07.2021 |

On jo vuodrn jankannut että vanha puhelimeni on paska. Minähän sitä käytän, ja toimii mielestäni riittävän hyvin. Olen kieltäytynyt uuden puhelimen hankinnasta niin kauan kuin entinen toimii. Nyt toi synttärilahjaksi, vaikka en halunnut ja suutuin. Kerskakulutus on kestämätöntä. Saa palauttaa. Olenko kohtuuton? Eikä ole provo.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin ompunko toi vai alle satkun honorin? Vai peräti alle viidenkympin älyttömän perusnokialaisen? 

Vierailija
42/56 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä nyt ap:tä syyllistetään? Hän on selkeästi ilmoittanut, ettei halua eikä tarvitse uutta puhelinta, vanhakin on aivan hyvä. Siippa haluaa kuitenkin kävellä hänen mielipiteensä ylitse. Maailmassa olisi ehkä miljoona asiaa, jonka voisi antaa synttärilahjaksi, mutta mies haluaa antaa juuri sen, jota ap nimenomaan ei halua.

Minä en myöskään koe suurena hupina uusien laitteiden opettelua, vanhat luurit ynnä muut käytän mieluusti loppuun. Sekä välttelen turhanpäiväistä kulutusta, joten ymmärrän ap:tä oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nyt kuitenkin jätetä kodin tekniikasta ja laitteista päättäminen meille miehille.

Mitenhän me yksinelävät naiset saataisiin puhelimet, telkkarit ym. tekniset laitteet hankittua? Pimeässä istutaan, kun ei ole edes lampunvaihtajaa.

Vierailija
44/56 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin ostetaan kalliita puhelimia tai muita lahjoja vaikken ole niitä halunnut. Myöhemmin on sitten riitojen aikana yritetty muokata minusta kiittämätöntä. ”Olen sinulle ostanut kalliita puhelimia, eikä mitään kiitosta. ” Joskus jopa vaadittu palauttamaan. Olisin varovainen tällaisen miehen kanssa. Onko taipumusta narsismiin.

Vierailija
45/56 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja omin nimenomaan kieltänyt pugelnta ostamadta jo vuodrn ajan. Nyt ditten tuntuu että ei kuuntele yhtään mitä sanon.

???

Vierailija
46/56 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli käytössä Nokia 3310.Sitten poika osti minulle älypuhelimen.

On se hyvä että on älyä edes puhelimessa kun päässä sitä ei ole.

Vierailija
47/56 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin opetetaan mies olemaan antamatta lahjoja.

Tiedät sitten muutaman vuoden kuluttua, mikset saa ikinä lahjoja häneltä - ei tarvi tulla ihmettelemään tänne palstoille asti.

Miksi pitäisi saada lahjoja, ainakaan aineellisia, vielä vuonna 2021. Mikä muumio sinä olet ja onko ylikulutus ihan uusi termi?

Vierailija
48/56 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin vihoviimeinen lahjaostos jos ei toivonut. Puhelimet ja käyttäjät ovat erilaisia.

Vierailija
49/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin opetetaan mies olemaan antamatta lahjoja.

Tiedät sitten muutaman vuoden kuluttua, mikset saa ikinä lahjoja häneltä - ei tarvi tulla ihmettelemään tänne palstoille asti.

En halunnut mitään lahjaa ja mies oli hyvin perillä siitä. En edelleenkään ymmärrä miksi vanha puhelimeni on hänelle ongelma. Sanoo että rätisee puhelun aikana. Kumma juttu että kukaan muu ei ole vielä sanonut samaa.

Saahan sitä parisuhteensa noinkin pilattua.

Itse mietin, että miehesi halusi ilahduttaa sinua uudella puhelimella.

Olen itse joskus antanut exälle lahjan, josta sain vain sättimiset, että "miksi sä tällaista annat, ei mulle mitään tartte antaa kun en halua mitään!".

Tuota jää oikeasti lahjan antajana kamala tunne. Kun on ajatellut ilahduttavansa toista, mutta saakin haukut.

Oliko sun ex vuoden ajan kertonut ettei halua asiaa x. Sit sä ajattelet "ilahduttaa" ja ostaa sille just sen asian mitä se ei halua. Sit ex hermostuu että etkö ollenkaan kuuntele ja sinä rupeat marttyyriksi kun halusit vain "ilahduttaa"?

Jos et tiennyt ettei ex pitäisi lahjastaan niin sittenhän tilanne on eri kuin aplla.

Vierailija
50/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautatte puhelimen liikkeeseen. Itse onnistuin aikanaan yhden ison kimpun ruusuja tappamaan vuorokaudessa (vahingossa), oppi samantien, että ruoka on parempi lahja. En muutenkaan välitä lahjoista, osaan ostaa itse, mitä tarvitsen.

Vierailija
51/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinhan on henkilökohtainen ostos, joka valitaan merkin ja mallin ja värin mukaan ihan itse. Ei sitä kukaan muu voi valita toisen puolesta, ainakaan kysymättä mielipidettä.

Typerä mies. Pakota sinä sille seuraava autonsa sun maun mukaan.

Vierailija
52/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä joskus vielä löydät exäni kaltaisen miehen, joka ei koskaan antanut lahjoja jouluna tai syntymäpäivinä, koska ei kuulema vaan keksinyt mitään.

Tai minun exäni, jonka vein syntymäpäivänä ulkomaanmatkalle ja minä sain synttärilahjaksi "romanttisen" illallisen kotona.

Sitä varten minun piti itse käydä kaupassa hakemassa ainekset ja sain vielä siivota sen jumalattoman sotkun keittiöstä.

Toisaalta kalliiden ja tarpeettomien lahjojen ostaminen voi olla jotain outoa vallankäyttöäkin, kuten toisen exäni tapauksessa.

Vierailija
53/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku koru ois kiva.

Vierailija
54/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä varsinainen lahjan ostaja. Hankkii sen ainoan lahjan, josta ap on kieltäytynyt. Jos on puhelinmania, ostaisi sen uuden luurin itselleen.

Vierailija
55/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on täysin vuodrn, älkää siis ostako turhaa tavaraa!

Vierailija
56/56 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet ostako lahjoja naisille?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi