Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole ikinä oppinut käyttämään tamponia

Vierailija
31.07.2014 |

Ja ikää on 40v. Muutamia kertoja kokeillut, mutta tuntuu epämukavalta.

Muita?

En siis ui kun on menkat. Viikonloppuna muu perhe menee rannalle, minä jään kotiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v, enkä minäkään osaa..... Ei ole  merkeillä mitään väliä, tai onko asetin vai ei, se jää aina jotenkin hankaamaan ja tuntuu epämukavalta.

Vierailija
2/5 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene sinne rannalle vaan istumaan ja nauttimaan kesästä? Ei se sentään kiellettyä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:49"]

Mikset mene sinne rannalle vaan istumaan ja nauttimaan kesästä? Ei se sentään kiellettyä ole.

[/quote] En ole ap mutta en todellakaan menisi rannalle paistumaan jos ei voi käydä edes vedessä vilvoittelemassa. 

Vierailija
4/5 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:49"]

[/quote] En ole ap mutta en todellakaan menisi rannalle paistumaan jos ei voi käydä edes vedessä vilvoittelemassa. 

[/quote]

Mä taas käyn usein ihan vaan istuskelemassa ja lukemassa kirjaa. Varjopaikankin löytää hyvin.

Vierailija
5/5 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tamponi pitää työntää tarpeeksi syvälle, niin se ei tunnu miltään. Itse käytän niitä missä ei ole asetinta. Jos ei luista, niin laita tamponin päähän hiukan liukuvoidetta tai apteekin perusvoidetta tms. ja sitten työnnät niin syvälle kuin sormella saa työnnettyä.