Tukholmaan crocsit jalassa?
Kommentit (67)
Mene vaan, itsekin olen ollut Pariisissa ja Roomassakin crocseilla. Illalla syömäänkin mennessä oli crocsit jalassa, mutta mustat avokkaat, joista ei suoraan näe että ovat crocsit. Vain juntit on sitä mieltä, että ne on nolot :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:21"]
Voi reppanaa sulle tuli väärä lainaus. Eikö harmita kun kuittailusi menikin väärään osoitteeseen ja reppanasti väärin.
[/quote]
Ei harmita. Toisin kuin sinua jota noin kovasti närästää se, että sinun osoitettiin olevan väärässä. Sinä reppana kovasti koitit keulia kahden päivän vierailulla ja luulit sen tehneen sinusta asiantuntijan, haha :D Kannattaisi jatkossa ottaa asioista selvää ettei nolaa itseään niin kuin sinä koko ajan teet.
Ja btw, oma vastaus kirjoitetaan sen lainauksen alapuolelle eikä yläpuolelle. Ei ole näemmä kukaan sitäkään sinulle reppanalle opettanut eikä oma logiikkasi edes sen vertaa sinua auta :(
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:34"]
Aivan varmasti. Eivätkö Crocsit ilmestyneet katukuvaan 10 vuotta sitten vaihtoehtoisesti olleet käyttöasteensa huipulla? Varmasti oletkin vuosina 2004-2007 nähnyt lukuisia crocseja ruotsalaisilla. Mutta tänä päivänä niitä et näe.
[/quote]
Kyllä niitä näkee edelleenkin. Se, että sinä et ole niitä nähnyt ei tarkoita sitä etteikö niitä näkisi ja käytettäisi edelleen. Kannattaisi olla pidempään katselemassa kuin se 2 päivää.
Vain juntti ei lue viestiketjua mitä kommentoidaan. Etenkään kun viestiketju on näin lyhyt. Muut kuin perinteisen näköiset crocsit on ok. Se eka malli on ehdoton no, no.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:00"]
Mene vaan, itsekin olen ollut Pariisissa ja Roomassakin crocseilla. Illalla syömäänkin mennessä oli crocsit jalassa, mutta mustat avokkaat, joista ei suoraan näe että ovat crocsit. Vain juntit on sitä mieltä, että ne on nolot :)
[/quote]
Oletko varma, ettei kyseessä ollut se suomalainen turisti?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:29"]
Kyllä niitä näkee edelleenkin. Se, että sinä et ole niitä nähnyt ei tarkoita sitä etteikö niitä näkisi ja käytettäisi edelleen. Kannattaisi olla pidempään katselemassa kuin se 2 päivää.
[/quote]
Aivan varmasti. Eivätkö Crocsit ilmestyneet katukuvaan 10 vuotta sitten vaihtoehtoisesti olleet käyttöasteensa huipulla? Varmasti oletkin vuosina 2004-2007 nähnyt lukuisia crocseja ruotsalaisilla. Mutta tänä päivänä niitä et näe.
[/quote]
[/quote]
Crocsilla on Tukholmassa ihan oma myymälänsä, lisäksi crocseja myydään lähes 90 kaupassa Tukholmassa ja naapurikunnissa. Tuskin niillä olisi omaa kauppaa ja noin montaa jälleenmyyjää jos niitä ei kukaan Tukholmassa käyttäisi kuten tuo ignorantti koittaa väittää.
Voi sinua reppana. Kiitos kun kerroit. Kerro se tämän ketjun muillekin vastaajille.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:26"]
Ja btw, oma vastaus kirjoitetaan sen lainauksen alapuolelle eikä yläpuolelle. Ei ole näemmä kukaan sitäkään sinulle reppanalle opettanut eikä oma logiikkasi edes sen vertaa sinua auta :(
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:34"]
Oletko varma, ettei kyseessä ollut se suomalainen turisti?
[/quote]
Olen kyllä.
Mitähän seuravaaksi keksit yrittäessäsi todistaa ettei Tukholmassa käytetä crocseja?
Onnea on, ettei sinua tilanne närästä tai vastaukset tee sinusta noloa. Mutta oikein hyvä. Takes one to know one.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:26"]
Ei harmita. Toisin kuin sinua jota noin kovasti närästää se, että sinun osoitettiin olevan väärässä. Sinä reppana kovasti koitit keulia kahden päivän vierailulla ja luulit sen tehneen sinusta asiantuntijan, haha :D Kannattaisi jatkossa ottaa asioista selvää ettei nolaa itseään niin kuin sinä koko ajan teet.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:36"]
Voi sinua reppana. Kiitos kun kerroit. Kerro se tämän ketjun muillekin vastaajille.
[/quote]
Tässä ketjussa ei kukaan muu tee lainauksia noin perseelleen kuin sinä. Voi voi reppanaa kun ottaa koville. Eikö sun verbaalisuutesi riitä keksimään ihan omia juttuja kun pitää alkaa hokea muiden käyttämiä sanoja? Kuten nyt tuo reppana.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:39"]
Onnea on, ettei sinua tilanne närästä tai vastaukset tee sinusta noloa. Mutta oikein hyvä. Takes one to know one.
[/quote]
Ei närästä eikä tee. Tätä on oikein huvittavaa seurata kun noin apinan raivolla haluat itseäsi nolata koko ajan :D Jatka vaan, oikein viihdyttävää.
Että olet itse aivan yhtä reppana, koska jaksat jauhaa tätä sontaa tässä ketjussa aina vaan.
Over and out!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:38"]
Olen kyllä.
Mitähän seuravaaksi keksit yrittäessäsi todistaa ettei Tukholmassa käytetä crocseja?
[/quote]
Laita vaan toi asukokonaisuus, jos haluat kuuluttaa koko Tukholmalle, että moro mä oon juntti Suomesta! Tukholmassa en koko kesänä nähnyt crocseja kaupungilla kuin suomalaisilla turisteilla ja muutamalla kerjäläisellä. Sitä paitsi crocsit on ehkä huonoimmat jalalle, jos aiot kaupungilla kävellä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:35"]
[/quote]
[/quote]
Crocsilla on Tukholmassa ihan oma myymälänsä, lisäksi crocseja myydään lähes 90 kaupassa Tukholmassa ja naapurikunnissa. Tuskin niillä olisi omaa kauppaa ja noin montaa jälleenmyyjää jos niitä ei kukaan Tukholmassa käyttäisi kuten tuo ignorantti koittaa väittää.
[/quote]
Olipa "yllättävää" ettei ignoranttu kommentoinut faktaa.
Psst... Tuo ei riitä. Täytyy näemmä olla 10 vuotta.
t. sivustaseuraaja
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:47"]
Laita vaan toi asukokonaisuus, jos haluat kuuluttaa koko Tukholmalle, että moro mä oon juntti Suomesta! Tukholmassa en koko kesänä nähnyt crocseja kaupungilla kuin suomalaisilla turisteilla ja muutamalla kerjäläisellä. Sitä paitsi crocsit on ehkä huonoimmat jalalle, jos aiot kaupungilla kävellä.
[/quote]
Mitä vittua mua kiinnostaa mitä muut ajattelee? Ihan sama vaikka oon nolo juntti turisti wt? Mulla on rahaa ja komea mies. Ei mun tarvi esitää mitään tukholmalaista!!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:48"]
Tunikan ja legginsit laitan päälle mut ne kengät?!? Eikö oikeesti crocsit käy?
[/quote]
provohan tämä on, mutta jätä ne leggarit ja tunika myös pois. Miksi et laita mekkoa, hametta ja nättiä paitaa tms. Miksi pitää pukea leggarit ja crocsit.
Mä olen asunut Tukholmassa kohta 15v enkä ole jaksanut katsella millaisia kenkiä ihmisillä on kaupungilla. Yleisesti vaatetusta löytyy varmasti niin laidasta laitaan että saa tosissaan satsata pystyäkseen säväyttämään junttimaisuudellaan.
Mä laittaisin ne kengät mitkä hyviltä tuntuu ja millä yleensä liikun kaupungilla. Crocsit on mulla olleet vaan työkenkinä välillä ja sellaisina kotikenkinä millä voin kävästä pikaisesti pihalla.
Kaupungille laitan sellaiset kengät mitkä musta tuntuu kivoilta ja sopii vaatteisiin. Tänä kesänä käytössä kahdet eccon sandaalit, kahdet sirommat sandalit mekon kanssa käytettäviksi, converset ja balleriinat. Niistä voin laittaa kaupungille mitkä vaan. Lenkkarit toimii vain juoksu- ja lenkkikenkinä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:33"]
Vain juntti ei lue viestiketjua mitä kommentoidaan. Etenkään kun viestiketju on näin lyhyt. Muut kuin perinteisen näköiset crocsit on ok. Se eka malli on ehdoton no, no.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 11:00"]
[/quote]
[/quote]
A) opettele lainaamaan
b) opettele lukemaan, minä kyllä olen lukenut koko viestiketjun, sinä näemmä et
c) todistit olevasi junteista juntein jo monta viestiä sitten :D
d) et ilmeisesti tunne sanan juntti merkitystä
e) et taida omistaa crocseja, koska niiden hurja muutaman kympin hinta on sinulle liikaa
f) olet ahdasmielinen, joka ei osaa selailla nettiä ja katsoa montako erilaista mallia crocseilla on, vaan luule teetä on olemassa vain se perusmalli, ja kun sait tietää täällä muista malleista, takerruit uskoosi crocseista, etkä suostu näkemään muuta
Jos mietit ja kyselet täällä voiko crocseilla mennä, olet silloin itsekin epävarma niiden sovilaisuudesta. Tämä on taas merkki siitä, että perinteisillä crocseilla ei enää oikein kehtaa ja itsekin tiedät sen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:48"]
Tunikan ja legginsit laitan päälle mut ne kengät?!? Eikö oikeesti crocsit käy?
[/quote] No ei käy! Eikö sulla ole sandaaleja tai ballerinoja?
[/quote]