Huvittava juttu erään terveysaseman odotushuoneessa :)
Olin siis odottamassa pääsyä lääkärille parin muun kanssa. Sitten hoitaja kutsui seuraavaa asiakastaan: "Niin sulla oli niitä luomia mitä halusit näyttää". Oli siis ilmeisesti unohtanut asiakkaan nimen. Mietin vain että kamala jos kaikkia kutsuttaisiin tuolla tavalla. Tyyliin "Hei sinä, jolla oli se kuppa, saat tulla" tai "Sulla oli niitä erektio-ongelmia". Oli niin kamala päivä ja olin ihan loppuväsynyt, mutta (tai ehkä juuri siksi) tuo jaksoi naurattaa.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 10:35"]
Kaveri kävi hakemassa kissalleen apteekista lääkettä. Farmaseutti siellä huutelemaan, että tässä olisi rouvalle tämä KIIMANESTOLÄÄKE.
Kaveri sai hiukan erikoisia katseita.
[/quote]
Samoin käynyt mulle apteekissa eläinlääkkeitä ostaessa.
Heh, kiva :D
Sieltä nurkasta voi se visvasyylätapaus tulla, ja missä olikaan teiniraskauspotilas?
Vaihdevuosinen rouva, olkaa hyvä....
Onko joku noista terveysasemien työntekijöistä palkattu sillä perusteella että hän on virkaan oikeasti sopivin? Vai ovatko kaikki jonkun kunnallisvirkamiehen lähisukulaisia?
Missä se kuppatautinen viipyy? Heti tänne, lääkäri odottaa!
Ainakin olisin potilaana tehnyt valituksen. Vaivani ei kuulu muille.
Voi hyvänen aika.... Onko tämä totta?
On totta. No onneksi sattui noinkin harmiton vaiva.. :) Ajattelin, että hoitaja oli vähän väsynyt tai jotain.
Voihan jollakin luomiaan lääkärille näyttämään tulleella olla vaikka ihosyöpä, eli ei välttämättä mikään harmiton vaiva. Olen itsekin joskus pelännyt sitä, joten saattaisin kääntyä katsomaan tuollaista potilasta ajatellen, että onkohan saamassa huonoja uutisia.
Missä tapahtui? Kaupunki ja toimipiste.
En usko että olisi kuuluttanut jos olisi ollut kuppa tms. Kai niilläkin joku pelisilmä on. Vaikka eihän toikaan nyt ihan täysin korrekti tapa ollut. :)
Omalla kohdallani hoitaja huikkasi käytävällä kaikkien kuullen: ai niin, sulle oli oli se herpesresepti. Kyseessä oli siis huuliherpes, mutta mikä kuva mahtoi jäädä muille jonottajille.
Niin ja kyllä sitä voisi mennä sen nimen vielä tarkistamaan jos unohtaa.. mutta kyllä tuo vähän minuakin naurattaa :D sh itsekkin
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 01:17"]
Asiatonta ja laitonta toimintaa
[/quote]
Jep.
Mä olen terveyskeskuslääkäri ja kerran meiltä kaatu tietokoneohjelma, jossa siis ajanvaraus ja potilastietojärjestelmä. Olin vaan kattonut, että seuraavalle ajalle tulee joku mulle aiemmin tuntematon mielenterveysasioissa ja sitä seuraavaksi joku polvea näyttämään. Nimet ei jääneet mieleen ja naamat mulle vieraita. Siinä sitten mietin, että miten mä kutsun vastaanotolle...
Päädyin sit siihen että kerroin oven ulkopuolella että meillä on nyt tietojärjestelmä nurin enkä tiedä kenen aika oli seuraavana, kenellä oli ajanvaraus klo 10.15? (onneksi ei ollut samalle ajalle silläkertaa montaa potilasta)
Ei ne terkkarissa ehdi noin pitkiä huuteluja. Kyllä siellä pikemminkin kuulisi: Kuppa seuraava. Meillä on labrassa numerolaput, ei tartte nimillä huudella. Olen monesti miettinyt, miksei lääkäriinkin voisi olla. Näyttöruutu kuten pankissa tai apteekissa vielä, niin hälyssäkin huomaisi vuoronsa tulleen. Ja intimiteettisuoja säilyisi.
Lähiapteekissa on myös kiva, kun se farmaseutti siinä kovaan ääneen rupeaa selittämään siitä lääkkeestä tauti + käyttö mukaanlukien. Samalla siinä takana parin metrin päässä istuu rivi paikallisia juorumummoja odottamassa omaa lääkettään :)
Itselläni ei migreenilääkettä kummempaa ole onneksi koko lähiölle selitetty, mutta voisihan se olla jotain: "Tätä salvaa sitten sivellään sinne alapään ihottumaan 3 kertaa päivässä..."
Kaveri kävi hakemassa kissalleen apteekista lääkettä. Farmaseutti siellä huutelemaan, että tässä olisi rouvalle tämä KIIMANESTOLÄÄKE.
Kaveri sai hiukan erikoisia katseita.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 02:11"]
Missä tapahtui? Kaupunki ja toimipiste.
[/quote]
Buuu...!!! älä pilaa meidän iloa vakavuudellasi
Huoh. Hauska ja melko harmiton juttu ja siitä taas ollaan repimässä pelihousuja. Joo, olisi pitänyt kutsua nimellä mutta kuinka te oikeasti jaksatte valittaa joka asiasta? Pilaatte hauskat ketjut aina valittamalla.. "mä vaan puolustan oikeuksiani!!!11" no joo just nii
Hyi hitto! Varsinkin pienillä paikkakunnilla tuo on todella "vaarallista" kun kaikki tuntevat toisensa jotain kautta.