Tukholmaan crocsit jalassa?
Kommentit (67)
Mä en ole yhtään varma onko ruotsalaiset niinkään kiinnostuneita arvioimaan suomalaisturistien junttia pukeutumista Tukholmassa. Ainakaan ruotsalaiset kaverit eivät koskaan ole siitä puhuneet ja jos otan tuon suomalaisten tunnistamisen katukuvasta aiheeksi niin väittävät tunnistavansa lähinnä vain puheesta. Vaatetuksesta väittävät etteivät ole kiinnittäneet huomioa.
Suomalaiset ja ruotsinsuomalaiset tutut taas tuntuvat tekevän tosta numeroa. "Kato nyt totakin perhettä tuolla, noitten on ihan pakko olla suomalaisia! Kukaan muu ei pukeudu noin!"
Laitan tunikat legginsit ja converset!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ilma n muuta
Muut on navetassa!
Tukholma täynnä mukulakivikatuja ja pitää lompottaa kilometrikaupalla, kunnon kävelykengät.
a) Odota siinä. Älä liiku minnekään.
b) Olen lukenut koko viestiketjun. Etsin ja löysin hulvattomat viestisi, missä tunnuit ärsyyntyvän suunnattomasti. Sinä taas et löytänyt nähtävästi kaikkia minun viestejä koska luulet minun tietävän vain perusmallit.
c) Kuten sinäkin tuolla kiihkomielisellä asenteellä.
d) Et sinäkään. Mutta reppanan ilmeisesti tunnet. Katsooko peilistäsi sellainen?
e) Omistan. Nämä:Crocs Crocbandit. Ostin ne kun olin raskaana. Käytin niitä vain kotipihalla kuten teen edelleen.
f) Ja sinä lukutaidoton, joka ei keskustelussa ymmärrä, että siinä on tuomittu nämä "klassikko" mallit. Ei uudempia ballerina, sandaali ym. malleja
g) Lopeta ajoissa, ettet vaikuta apinankiihkoiselta. Minä teen sen nyt tällä viestillä.
h) Olen varma, että haluat sanoa viimeisen sanan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 13:38"]
A) opettele lainaamaan
b) opettele lukemaan, minä kyllä olen lukenut koko viestiketjun, sinä näemmä et
c) todistit olevasi junteista juntein jo monta viestiä sitten :D
d) et ilmeisesti tunne sanan juntti merkitystä
e) et taida omistaa crocseja, koska niiden hurja muutaman kympin hinta on sinulle liikaa
f) olet ahdasmielinen, joka ei osaa selailla nettiä ja katsoa montako erilaista mallia crocseilla on, vaan luule teetä on olemassa vain se perusmalli, ja kun sait tietää täällä muista malleista, takerruit uskoosi crocseista, etkä suostu näkemään muuta
[/quote]
Oho. ;)