Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ilkeintä mitä olet toiselle tehnyt?

Vierailija
30.07.2014 |

Minä sanoin kaverille suoraan, että sen mies on idiootti ja kusipää. Sanoin myös että heidän pitäisi erota kun mies on niin tyhmä, ettei sen seuraa kestä ollenkaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun sanoit suoraan. Uteliaisuudesta kysyn miksi mies on sinusta niin tyhmä ja idiootti?

Vierailija
2/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalini on yleensä korkea ja haluan tehdä asiat oikein. Tapasin elämäni miehen joka oli varattu. Tein kaikkeni että mies kiinnostuisi minusta ja niin kävikin. Nyt olemme naimisissa. Se oli kuitenkin aika ilkeää viekoitella toisen poikaystävä, mutta toisaalta olen tyytyväinen että luotin vaistooni että hän on se oikea. Oltu yhdessä 11 vuotta nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin. :/

Vierailija
4/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 23:14"]Moraalini on yleensä korkea ja haluan tehdä asiat oikein. Tapasin elämäni miehen joka oli varattu. Tein kaikkeni että mies kiinnostuisi minusta ja niin kävikin. Nyt olemme naimisissa. Se oli kuitenkin aika ilkeää viekoitella toisen poikaystävä, mutta toisaalta olen tyytyväinen että luotin vaistooni että hän on se oikea. Oltu yhdessä 11 vuotta nyt.

[/quote]

joskus väärilläkin teoilla on hyvät seuraukset

Vierailija
5/5 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en kannata kostamista, kenellekkään. Noh, olin silloisen avomieheni kanssa ollut yhdessä hieman yli 2 vuotta. Narsisti joka alisti, hakkasi, kiristi ja petti USEIDEN eri naisien kanssa. Suhteemme loppuvaiheilla alkoi diilaamaan huumeita, mm. työpaikallaan. Eron jälkeen marssin poliisin puheille ja kyseinen herra sai potkut töistänsä.

Ehkä ilkeää, mutta pieni ilkeä omahyväinen tunne kyllä kutkutteli sisällä - ja kutkuttaa vieläkin. :) Traumat ovat kuitenkin isot eivätkä ihan pian lähde pois. Mielestäni oli ihan oikeutettua ja kuitenkin, kuka haluaisi omalle työpaikalleen huumediilerin?? Ei hirveän turvallinen työympäristö...

Voinpahan ainakin miettiä - siitäs sai :-) Tätä naista ei enää alisteta tai hakata!