Mies ollut kuukauden aikana joka viikonloppu baarissa - Normaalia?
Mielestäni ei. Mies on kuitenkin sitä mieltä että tuossa ei ole mitään epänormaalia ja vetää esiin sen kuinka monet hänen kaverinsakin käy. No juu mutta kun nämä kaverit ovat sinkkuja niin lienee vähän eri asia. Muutenkaan tuollainen joka viikonloppuinen juopottelu ei mielestäni ei mitenkään ole ok, mutta tämän sanottuani päähäni asettiinkin Nipon kruunu...
Kommentit (3)
Itse kyllä edn voisi kuvitella että puolisoni vetäisi viinaa joka viikonloppu baarissa. Kun perheen perustaa niin ketä kiinnostaisi olla baareissa viikonloput, eiköhän silloin vietetä aikaa yhdessä perheen ja puolison kanssa?
Voihan hänellä olla omat syynsä miksei sinun seurasi kelpaa vbiikonloppuisin, antaa ehkä ajattelemisen aihetta! No, meillä on jo lapsetkin isoja muttei baarit vedä kumpaakaan puoleensa, tehdään ihan muita hauskoja asioita yhdessä, kutrn kyläillään ja kutsutaan myös itse ruokavieraita.
Riippuu miehestä, joillekin miehille tuo on normaalia. Itse käyn ehkä noin kolme-neljä kertaa vuodessa. Meitä on moneen lähtöön.
Itse olet miehesi valinnut, ja edelleen valitset. Jos teidän vapaa-ajanviettotavat ja terveyskäsitykset ei käy yksiin, niin vaikea elämä tulee.