Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistiäitini soittelee sukulaisille ja haukkuu …

Vierailija
22.07.2021 |

Mukavalta tuntuu… onkohan tuo ihminen ajatellut yhtään, että hän on ollut se kasvattaja joka kasvattaa lapsensa pärjäämään elämässä.

Kannustaa ja tukee!

Mutta meillä on haukuttu, hakattu ja nälvitty sekä valehdeltu päin naamaa.

Ja vielä jaksaa v”ttuilla.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlainen. Rääpii myös lasteni asioita, juoruaa ja panettelee.

Vierailija
2/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tämä on hirveä kohtalo. Kaltoinkohtelua lapsena ja hirveää kärsimystä aikuisena kun joku panettele ja haukkuu.

Tätä ei tajua ulkopuoliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kyllä se vaan pahalta tuntuu ja joskus pääsee ihon alle vaikka kuinka monesti saman on kokenut.

Joskus ihan fyysisesti painaa rintaa ku sattuu.

Periksi ei anneta. 💪

Tsemppiä ap ja muut!

Vierailija
4/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne sukulaiset siihen vastaa?

Vierailija
5/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti narsistit ovat vakuuttavia eli osa uskoo.

1

Vierailija
6/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1

Eli äitisi sanoo jollekin kummin kaimalle että olet huono ihminen ja tämä uskoo eikä edes ihmette äitisi käytöstapoja. Et silloin kaipaa elämääsi heistä kumpaakaan.

Ei ne sun sukulaisetkaan sitten ihan täyspäisiä ole...juoruakat erikseen, mutta normaali ihminen kyllä kummastelee jos joku ei osaa puhua muusta kuin muiden ihmisten olemisista tai tekemisistä.

Vierailija
7/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaa olla niin fiksun oloisia, että saavat sitten läpi nämä kamalat jutut halutessaan mustamaalata jotakuta vihansa kohdetta.

Vierailija
8/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1

Eli äitisi sanoo jollekin kummin kaimalle että olet huono ihminen ja tämä uskoo eikä edes ihmette äitisi käytöstapoja. Et silloin kaipaa elämääsi heistä kumpaakaan.

Ei ne sun sukulaisetkaan sitten ihan täyspäisiä ole...juoruakat erikseen, mutta normaali ihminen kyllä kummastelee jos joku ei osaa puhua muusta kuin muiden ihmisten olemisista tai tekemisistä.

Ei narsisti tuolla lailla solvaa, vaan esimerkiksi on olevinaan huolissaan siitä, miten laiha lapseni on ja että mitähän sille voisi tehdä ja rivien välissä kuultaa se moite koko ajan. Sukulainen uskoo, että lapsi on liian laiha, saa käsityksen että pelkästä huolestahan tämä ihana mummeli vain puhuu ja alkaa ajatella, että minun vanhemmuudessani on jotain vikaa.

Kun itse asiassa lapsi ei ole millään tavoin liian laiha, kasvaa käyrällään kuin nakutettu, narsistin motiivi ei suinkaan ole vilpitön huoli, eikä vanhemmuudessani ole mitään vikaa.

On vain saatu kylvettyä se siemen. Sen jälkeen natkuttaa samanlaisia pieniä moitteita ja "havaintoja" tälle sukulaiselle.

1

Vierailija
9/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1

Narsisti kääntää asiat aina omaksi eduksi.

Vierailija
10/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut. Narsisti verhoaa kaiken huolen varjoon ja uhriutuu itse kerätäkseen sympatiat. Oma äitini onnistui tässä vuosikymmenet, ja minä sain koko suvun paheksunnan päälleni, kuinka olen paha ja tuhma lapsi, ja kuinka kehtaan aiheuttaa sitä ja tätä huolta äidilleni.

Ei auttanut yrittää pitää puoliaan ja sanoa väliin, että nuo jutut eivät ole totta. Kukaan ei uskonut minua. Äiti hallitsi yhteydenpitoa näihin sukulaisiin ja keräsi myötätunnon ja tuen itselleen, ja toki suku myös halusi kuulla hänen mehukkaita juttujaan. Sellaisia monet ihmiset vain ovat, että he mielellään jauhavat muiden asioita.

Olin pitkälti yli 40v. kun asian oikea laita alkoi valjeta ainakin toiselle puolelle suvusta, kun osa sukulaisista joutui itse äidin ilkeiden puheiden ja juorujen kohteeksi, ja se alkoi pudottaa suomuja heidän silmiltään. Aloin myös itse pitää heihin suoraan yhteyttä, ja kaikki ei ollut enää äitini kertoman varassa. Osat alkavat vaihtua, nyt äitini on se, jonka juttuja ja tekemisiä kauhistellaan ja paheksutaan. Olen toisaalta omalta osaltani huojentunut, että vihdoin totuus on valjennut, toisaalta en halua osallistua tuohon, koska sittenhän tekisin samaa, mitä hän teki minulle.

Vierailija
11/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tosin narsisti on isä. Koko lapsuus hirveää väkivaltaa ja kaltoinkohtelua, aikuisena sitten yhä samaa. Haukkuminen, kiristäminen, uhkailu, avoin pahan toivominen (kunpa ajaisit kolarin! Saisitpa potkut!) ja pahin kaikesta: myös aikuisiällä väkivaltaa.

Narsisti kokee että saa potkia lastaan päähän läpi elämän.

Tätä ei todellakaan ymmärrä kukaan. Paitsi toinen narsistin lapsi.

Vierailija
12/28 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, tosin narsisti on isä. Koko lapsuus hirveää väkivaltaa ja kaltoinkohtelua, aikuisena sitten yhä samaa. Haukkuminen, kiristäminen, uhkailu, avoin pahan toivominen (kunpa ajaisit kolarin! Saisitpa potkut!) ja pahin kaikesta: myös aikuisiällä väkivaltaa.

Narsisti kokee että saa potkia lastaan päähän läpi elämän.

Tätä ei todellakaan ymmärrä kukaan. Paitsi toinen narsistin lapsi.

Kauhea tilanne. Kaikki maailman tuki ja myötätunto sinulle! Kukaan ei ansaitse tuollaista.

Vierailija
13/28 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulais nainen haukkunut kaikki ja vielä uhkailee. Mitä muiden elämään sekaantuu. Lapsia kaksi, mutta onneksi muuttaneet kotoa.

Vierailija
14/28 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on äiti pois pelistä vanhuudenhaurauden takia, siskot jatkaa,etenkin yksi nyt sitten:( tämä ei lopu ikinä siis:( en saa ikinä elää elämääni ja ne on jo tuhonneet kaiken minulta..Olen h ul lu reppana muiden silmissä.

Vierailija
15/28 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1

Ei narsisti tuolla lailla solvaa, vaan esimerkiksi on olevinaan huolissaan siitä, miten laiha lapseni on ja että mitähän sille voisi tehdä ja rivien välissä kuultaa se moite koko ajan. Sukulainen uskoo, että lapsi on liian laiha, saa käsityksen että pelkästä huolestahan tämä ihana mummeli vain puhuu ja alkaa ajatella, että minun vanhemmuudessani on jotain vikaa.

Kun itse asiassa lapsi ei ole millään tavoin liian laiha, kasvaa käyrällään kuin nakutettu, narsistin motiivi ei suinkaan ole vilpitön huoli, eikä vanhemmuudessani ole mitään vikaa.

On vain saatu kylvettyä se siemen. Sen jälkeen natkuttaa samanlaisia pieniä moitteita ja "havaintoja" tälle sukulaiselle.

1

Näyttää periytyvältä, voi voi!

Vierailija
16/28 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/28 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Tuttua on.

Sitä ihmettelen että miksi ihmisillä on niin suuri halu uskoa kaikki ne absurdit väitteet.

Vierailija
18/28 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa settiä meillä. ”Huolestumisen” varjolla haukutaan omaa lasta. Valehdellaan toisen raha-asiat, työasiat, perheasiat sukulaisille ja tuttaville. Hän haukkuu tosin muitakin: ”luin tämän kirjan ja siitä paljastui että Kari X on vakooja” ja ”Perttu Z käyttää huumeita, tottakai käyttää.” Haiskahtaa kunnianloukkaukselta.

En ymmärrä, miten ihmiset voivat uskoa tämän ihmisen tarinoita vuosikymmenestä toiseen.

Vierailija
19/28 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkoholisti, mieheni on pedofiili, ,lapsiamme pidetään nälässä ja kohdellaan kaltoin jne jne jne jne jne jne.

78 perätöntä lastensuojeluilmoitusta, kolme laajennettua lähestymiskieltoa.

Verottajalle tehty perättömiä ilmiantoja, työnantajalleni on soiteltu.

Neuvolaan, lääkärille, naapureille jne.

Lapset on kahdesti kaapattu.

Ja taaaaaas yksi höntti hyväuskoinen sukulainen on uskonut kaiken paskan ja ajelee edestakaisin talomme ohi bussilla, koska narsisti on niiiiiiin huolissaan lapsistamme.

Vierailija
20/28 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on samanlainen. Otan osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi