Tää av on nykyään mun facebook
Täällä sentään saan kommentteja ja tykkäyksiä, joita en facebookissa saa. Kiitos, että olette mun kavereita täällä <3
Kommentit (18)
Mäkin käyn nykyään vaan täällä ku fb-kavereilla on niin tylsät jutut.
Minä en tiedä, mitä teen täällä... miksi luen keskusteluja. Miksi pitää päästä kommentoimaan jotain? En ymmärrä... Miten tästä pääsee eroon?
Mä tykkään että täällä ei tarvii tykätä ja et kaikki ei tykkää. Facis kaikki on niin tekopyhää kulissi elämää.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:07"]
Minä en tiedä, mitä teen täällä... miksi luen keskusteluja. Miksi pitää päästä kommentoimaan jotain? En ymmärrä... Miten tästä pääsee eroon?
[/quote]
ihan samat ajatukset. Kertokaa meille!
Mä en ymmärrä tätä " kieltä' mitä täällä puhutaan. up, kiroilut, jamikä on se tulenliekin näköinen joittenkin keskustelujen alussa, osaako joku selittää?
Varsinkin toi up ihmetyttää ja liekki. Kiroileminen kertoo paljon sen kirjoittajasta.
Minäkin olen niin yksinäinen oikeassa elämässä että on ihanaa kun joku täällä ihan oikeasti lukee minun juttuja ja joskus jopa peukuttaa :)
En ole fb:ssa, tää on parempi kanava. En ole kyllä yksinäinen, täällä on kivaa:)
Oon välillä halunnut lopettaa tän palstailun, mutta täälä on ihan mukavaa jengia, jolta saa joskus jopa hyvää palautetta. Facessa en kehtaisi käyttäytyä ihan samoin...
Itse olen 20v eikä lapsia eikä mitään ja olen aivan umpikoukussa tähän! Täällä sitä istutaan kauniit kesäpäivät sohvalla tietokoneella....
Sama, tämä korvasi facetilini heti kun poistin sen :)
Just ni. Siirryin ensin täältä facebookiin joskus 2007 ja nyt teen paluuta AV:lle, kun fb on niin kuollut.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:27"]
Mä en ymmärrä tätä " kieltä' mitä täällä puhutaan. up, kiroilut, jamikä on se tulenliekin näköinen joittenkin keskustelujen alussa, osaako joku selittää?
Varsinkin toi up ihmetyttää ja liekki. Kiroileminen kertoo paljon sen kirjoittajasta.
[/quote]
up: ketjun nosto, joku kommaa ketjuun up (engl. ylös) jos se on pudonnut liian alas (voi siis kirjoittaa mitä vaan, aina kun ketjuun kommentoidaan jotain niin se nousee hetkeksi etusivulle ylimmäksi josta taas pikku hiljaa tai nopeasti tippuu alas)
liekki: vilkkaasti keskusteltu/luettu aihe.
ap: ketjun aloittaja (ketjukohtainen, joka ketjulla on oma ap:nsa)
JSSAP: jätä se sika, ansaitset parempaa
wt: white trash, roskasakki, usein esim tatuoitu, raskaanakin tupakoiva ja viinaanmenevä äiti
lassukka: naistenvihaaja, joka vihaa naisia koska ei itse saa niitä
vela: vapaaehtoisesti lapseton
ikis: ikäerorasisti, jonka mielestä kaikki alle 22v on nappuloita jotka ovat liian nuoria asumaan omillaan saati hankkimaan lapsia
siinä alkajaiseksi :)
Minäkin olen facessa mutta ei mulla ole sinne mitään päivitettävää. Normaalia perhe-elämää ja lapsia, ruuanlaittoa jne. Jotenkin tuntuisi työläältä hakea vanha digikamera ihan sitä vasten että voin jollekulle esitellä arkipäivän asioita. Ja sitten pitäisi mennä katsomaan, mitä niihin on kommentoitu ja kommentoida takaisin...mulle ihan liikaa vaivaa. Samalla energialla menen käymään ihmisten luona ihan perinteisesti kylässäkin.
Täällä voi ihan vaan vaikka keskustellakin, asioista joista en koskaan keskustelisi naamakirjassa, koska en kuitenkaan olisi rehellinen ilman anonyymiteettiä.
Aika erikoista, että tässä ketjussa ei ole yhtään alapeukuttajaa tähän mennessä. Haluaisin kysyä mistä luulette ettette saa tykkäyksiä ja kommentteja Facebookissa?
En kirjoita faceen mitään koska elämäni on niin tylsää ettei siitä löydy mitään kirjoitettavaa.
Niin on munkin. Huomasin muuten tässä hiljan, kun joku vähän tärkeämpi juttu olisi ollut kerrottavana, miettiväni että kumpaan sen kerron, facessa niille ns. läheisille ihmisille jotka eivät joko näe päivityksiäni tai välitä kommentoida/peukuttaa niitä, vai tänne jossa saa edes paskaa niskaan niin että tietää olevansa elossa.
Päädyin kirjoittamaan tänne. Molempiin en kuitenkaan kehdannut.
Tykkään