Naisella on neljä translasta
Äiti kertoo, että vuonna 2022 heidän kaksoistyttärensä kertoivat, että eivät koe olevansa sitä sukupuolta, joksi ovat syntyneet. Kohta myös alle 10-vuotias poika ilmoitti saman asian, mutta vain toisinpäin.
Kun tähän lisätään vielä perheen nuorin, joka ilmoitti, että ei ole tyttö, ei poika eikä mitään siltä väliltä, niin äidin hämmästys oli suuri: perheessä oli neljä trans-lasta.
Lasten onni on kuitenkin se, että vanhemmat uskoivat lapsia. Äiti kertoo:
Ihmiset sanoivat, että hullua kuunnella lapsia; hehän ovat vain lapsia eivätkä voi tietää mitä ovat. Mutta kyllä he tietävät, äiti toteaa topakasti.
Nyt on kulunut kaksi vuotta siitä kun perheen tyttölapset ilmoittivat olevansa poikia, poikalapsi olevansa tyttö ja neljäs poika ilmoitti, että ei ole tyttö, ei poika eikä mitään siltä väliltä. Tytöille on leikattu poikamaiset tukat ja pojalle puettu hame. Neljäs, joka ei ole mitään sukupuolta, eikä mitään siltä väliltä, viihtyy myös uudessa roolissaan erittäin hyvin.
Perhe on onnellinen, ja se lienee pääasia
https://pt-media.org/2024/03/03/perheen-aiti-transusoi-kaikki-nelja-las…
Kommentit (10)
Onko tämä ihmiskunnan uusi normaali?
Jos minä koen itseni Aleksanteri Suureksi, niin silloin minä olen Aleksanteri Suuri. Jos joku sen kiistää, nostan syytteen räsismistä.
Ei voi mitenkään olla mahdollista.
Joskus vaikuttaa siltä, että lapset ilmoittelevat näistä asioista vain miellyttääkseen vanhempiaan tai muita ympäristönsä aikuisia. Jos kannustetaan olemaan jotakin muuta ja saa ilmoituksellaan erityistä huomiota, totta kai lapsi kokeilee kaikki tarjotut keinot.
Kuulostaa vanhemman manipuloinnilta.
Maailma meni pilalle vuonna 1947 kun transistori keksittiin. Putkivahvarit on seksuaalisesti normaalin väestön vehkeitä.
Ongelma on siinä, että ihmiset lokeroivat itsensä ja toisensa. Mitä väliä onko tyttö vai poika? Jossain vaiheessa kuitenkin löytävät paikkansa.
Loppu hyvin, kaikki hyvin.