Miksi tuntemattomat miehet lisäävät minut facebookissa?
En koskaan hyväksy heitä mutta joka toinen kuukausi joku mies (yleensä muualta maailmasta) lisää minut. Mietin miksi ja mitä järkeä. Käykö näin muillekin?
Olen ihan kivan näköinen mutta en mielestäni mikään huippukaunotar 38v. perheenäiti.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 08:05"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 07:55"]
En ymmärrä, miten perheenäidillä on aikaa hullutella fb:ssä, outoa.
[/quote]En olekaan perheenäiti ja olen koko ajan vapaa, mutta ei tule mieleenkään levitellä asioitani fb:ssä
Mutta av:lla hulluttelu ok? :D
[/quote]
Minuakin pyydetään kaveriks jotkut intialaiset miehet, mut en todellakaan hyväksy niitä. Mulla on vain kavereina mun koulukavereita ja äiti.
Kuuntelin kerran bussissa sivukorvalla kun kun joku nainen kertoi kaverilleen jostain juurikin turkkilaisesta johon oli tutustunut facebookissa ja tapaamassa tätä ja kaikkea... Kun käännyin lähteäkseni huomasin naisen ja hän ei kyllä ollut mikään klassinen kaunotar.
Mut olenpahan itsekin saanut noita, turkkilaisilta näitä "olet kaunis" -viestejä, mutta myös suomalaisilta. Yhdellä näkyi olevan sama paikkakunta kuin entisellä koulukaverillani, liekö siellä kaverilistalla myös..?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:54"]
Suomimammat peloissaan kun ihmiset lähestyy. Ihan normaalia monissa maissa yrittää tutustua.
[/quote]
Ei hei todellakaan ole. Tuo on niin perinteinen suomalainen naiivi ajattelutapa, että ajatellaan miesten tulevan hieromaan tuttavuutta vain ystävyys ja hyvät aikeet mielessä.
- Ranskalainen
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:14"]Sama juttu. Lisäksi tulee Muut-kansioon ihmeviestejä (Hello beautifull!) miehiltä ympäri maailmaa. En hyväksy ketään kaverikseni. Mulla on ikää 42 vuotta, enkä laita mitään paljastavia kuvia.
[/quote]
Sama! :DD Olen 19-vuotias. Joka viikko joku ahmed, george tai joku vastaava pyytää kaveriksi. Kuukausittain saan muut kansioon viestejä. Kerran joku Hiwa pisti ruusun kuvan ja kirjoitti siihen jotain runollista huonolla englanninkielellä :D
Mulle tulee niitä tuntemattomien ulkomaalaisten kaveripyyntöjä vähintään yksi viikossa.. En tiedä miten ne mut löytää o.O
Lisäksi ne tykkäilee mun lapsen kuvista ja seuraa mua facebookissa.. Eilen viimeksi tuli ilmoitus "xxx seuraa sinua"
Mullekki lähettelee ulkomaalaiset miehet toistuvasti kaveripyyntöjä, en ymmärrä miks?! Mistä johtuu? Ja joskus mulle tullaan chattiin kirjotteleen viestiä mut en vastaa niihin enkä hyväksy pyyntöjä.
15 v tyttö
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:26"]Yleensä Intialaisia yms. Miehet jotka minua pyytävät kaveriksi näyttävät AINA yli 30 vuotiailta. Minulla facebookissa on profiilikuvana mustavalkoinen naamakuva. En koe itseäni mitenkään kauniiksi ja sukunimeni on hyvin tavallinen suomessa. Jotenkin oksettavaa kun aikuiset miehet..
Tyttö14v
[/quote]
Mikä sun nimi on siellä oon 12v poika
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 04:00"]Mullekki lähettelee ulkomaalaiset miehet toistuvasti kaveripyyntöjä, en ymmärrä miks?! Mistä johtuu? Ja joskus mulle tullaan chattiin kirjotteleen viestiä mut en vastaa niihin enkä hyväksy pyyntöjä.
15 v tyttö
[/quote]
Mikä sun nimi siellä on oon 12v poika
Olet kivan näköinen ja haluavat tutustua. Ei siinä välttämättä mitään huijaus- tai terrorismiyritystä ole! Kaikki eivät halua yrittää iskea huippukaunottaria, tai tietävät että huippukaunottarien kanssa heillä ei ole mahdollisuutta.
Monessa kulttuurissa se että nainen on varattu ei oikeastaan merkitse mitään iskemisyritysten kannalta, uskovat että on miehensä vastuulla pitää nainen niin tyytyväisenä että ei katso muualle. Tyhmä ei ole se joka pyytää.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:06"]
Jotain outoa niissä pyynnöissä on. Työkaveri sai Turkkilaisilta mieheltä viestin jossa profiililuvan kehuttiin kaunista hymyä. Harmi vain, että kuvassa oli omatekoinen Teddy-nallle.
[/quote]
Mulla sama juttu. Paljon tulee kaveripyyntöjä just Turkin seudulta ja kehuja kuinka kaunis olen. Profiilikuvani esittää kissaani eikä mulla ole koskaan aiemminkaan ollut yhtään itseäni esittävää kuvaa profiilissani. Toisaalta kissani on kyllä kaunis, mutta jotenkin silti luulisin, ettei niiden miesten tarkoitus sitä ole mun kauttani lähestyä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 07:55"]
[/quote]
Mutta av:lla hulluttelu ok? :D
Mullekin on tullut noita turkkilaisilta miehiltä. En ole vastannut mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 21:43"]
Joku pielessä yksityisyysasetuksissa.
[/quote]
Miten niin? Säädin asetukseni niin, että minulle voi lähettää yksityisviestejä vain kaverit. Silti näitä viestejä ilmaantui muut-kansioon. Eihän niihin tarvitse vastata. Ja aina voi ilmoittaa systeemiin, ettei tunne viestin lähettäjää. FB hoitaa sitten itse asian loppuun omalla tavallaan (piilottaa minut viestin lähettelijältä).
Mulle tuli vuonna 2009 tuollaisia ulkomaalaisten miesten kaveripyyntojä yli 60 ja viestejä lähes yhtä monta. Useimmissa yritettiin just kehua kauneutta ihan ylimalkaisesti tyyliin "I have never seen so astonishing beauty " yms. Nyt ei ole tullut enää neljään vuoteen yhtään pyyntöä.
pakko runkata