Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella ahdistavaa olla kaunis nainen. Äsken kaupassa...

Vierailija
30.07.2014 |

Lihahyllyllä kun ostin nakkeja perheelleni illaksi, joku päälle 50v mies sanoi "grilli-ilta vai?", sanoin "joo... miksköhän nää nakit on niin kalliita?" Niin se hetken rauhassa mietittyään tokaisi "no jaa... onhan ne.. mutta jos tulet meille niin saat ilmaiseksi nakkia.. eikä siis yläpään reikään vaan niihin kahteen muuhun". Olin aivan hämmentynyt ja lähdin samantien pois. Nyt masentaa. Usein saa kuulla kaikenlaista, varsinkin partaveikoilta. Eikö voi jättää rauhaan kun tietää ettei niillä ole mitään mahiksia muhun???

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partaveikoilta...siis noin kolmekymppisiltä hipstereiltä?

Vierailija
2/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva provo :D mullekin tapahtuu tuollaista vaikka olen ihan tavallisen näköinen 20v. nainen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kauneudesta johtuu tuollaiset kommentit :D provo

Vierailija
4/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja sit sä heräsit.

Vierailija
5/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joku Samantha Brickin sielunsisko

Vierailija
6/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin törkeä kielenkäyttö on kyllä enemmän alentavaa kuin mitään iskemistä. Nuorempana sitä piti kuunnella enemmän, nyt ei onneksi enää niinkään. Eikä minusta naisten pitäisi tuollaiseen törkeyteen edes alistua. Kun osaisi oikeasti puolustautua.

Vierailija
7/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih:D ois nyt tarjonnut edes makkaraa eikä nakkia, vois käydä parempi flaksi :'D

Vierailija
8/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä auttaa tohon, vähän vanhempana äijät ei uskalla enää aukoa päätään, kun tietää, että yli kolmikymppinen nainen pistää tollasille ehdottelijoille jauhot suuhun kirjaimellisesti. Nuoret naiset taasen vaieten sietää mitä tahansa ahdistelua.

Vierailija
9/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuule miehenäkään helppoa näin tasa-arvon aikoina. 

Olin tänään siwassa katselemassa einestiskillä Saarioisten valmislaatikoita kun siihen pelmahti av-mamma ja sanoi "mitä sinä poika noita katselet, tulet meille niin saat kunnon looraa". 

Nyt oon istunut suihkun nurkassa koko illan eikä itkusta vaan tule loppua :((

Vierailija
10/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun kauneudesta johdu vaan äijä ääliöydestä

Vierailija
11/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ap, jos äijä olisi jollekin rumalle naiselle sanonut noin, niin ruma nainen olis heti syttynyt ja lähtenyt ottamaan nakkia ilmaiseksi?

Vierailija
12/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:51"]

Meinaatko ap, jos äijä olisi jollekin rumalle naiselle sanonut noin, niin ruma nainen olis heti syttynyt ja lähtenyt ottamaan nakkia ilmaiseksi?

[/quote]

En mutta rumalle tuskin miehet aukovat niin paljoa.

Vierailija
13/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä vaan olet niin halvan näköinen, laatudaameja ei nakkimiehet häiriköi.

Vierailija
14/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:47"]

Ei ole kuule miehenäkään helppoa näin tasa-arvon aikoina. 

Olin tänään siwassa katselemassa einestiskillä Saarioisten valmislaatikoita kun siihen pelmahti av-mamma ja sanoi "mitä sinä poika noita katselet, tulet meille niin saat kunnon looraa". 

Nyt oon istunut suihkun nurkassa koko illan eikä itkusta vaan tule loppua :((

[/quote]

Rivo-Riitta Fingermarketissa? Kiitä onneasi, ettet ollut kalatiskillä.

Vierailija
15/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähikaupassa ja valitsemassa illaksi miehelle syötävää. Joku komea kaveri tuli viereen ja alettiin puhua makkaralaaduista. Mies sanoi, että HK:n sininen on hyvää kastikkeisiin kun taas Wilhelm hyvää grilliin. Lopuksi vielä tokaisi, että jos kunnon kyrsää haluat niin kapua satulaan. Menin aivan veteläksi, mutta lähdin jostain kumman syystä miehen mukaan. Lopun varmaan arvaattekin.

Vierailija
16/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori ap, mutta olet nimenomaan ruma, jos mies ei ollut komea ja karismaattinen.

Vierailija
17/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kauniille naisille miehet uskaltaa mitään sanoa. Kauneus pelottaa miehiä, etenkin just niitä partaveikkoja.

Vierailija
18/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis osa lukijoista kyseenalaistaa koko tarinan, osa haukkuu rumaksi ja osa huoriksi? Todellako, vielä nykyään?! Hävettääpä taas olla nainen. Vähän solidaarisuutta kehiin, siskot!

Onhan toi tosi inhottavaa, ja olen todistanut kauniin naisen ei-niin-hyvännäköisenä kaverina, että kauniit joutuu kuuntelemaan törkeyksiä enemmän. Ja olen ollut tyytyväinen siihen, että olen itse tavallisen näköinen.

Vierailija
19/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä niin päin, että tavismuijille voi heittää mitä vain läpällä. Kunnon kaunottaria ei uskalla edes lähestyä!

Vierailija
20/21 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, jotku kauniit on ihan ressukoita, haavoittuvan näköisiä, joille voi heittää mitä vaan, samoin rumat. Itsevarmoille harvempi uskaltaa.