Minkälaista miestä etsit?
Kommentit (56)
Ei mulla mitään niin tarkkoja speksejä ole. Sen pitää olla 180 cm pitkä, ja paino tietysti pituus miinus sata. Lyö golfissa parin kentällä kuin kentällä, mielellään alle.
Ei pidä vaaleanpunaisista sukista. Osaa kutoa, neuloa ja meikata minut paremmin kuin minä minut.
Osaa jodlata. Tämä on tärkeä, koska naapurin jännämummoille pitää saada jotain ihmeteltävää.
Virheetön rallienglanti. Siis kielitaidolla ei muuten ole merkitystä, mutta pitää osata sanoa "up into ass of timo" oikealla nuotilla. Tätä tarvitaan.
Sitten jotain pikkujuttuja, kuten ruskeat silmät ja ihan mauton slaikkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen 40 -vuotias nainen. Etsisin mielellään akateemista miestä rinnalleni, jolle kelpaisi tällaiset hyvin suurikokoiset riippuvat rinnat, jotka omistan. Kunpa joku voisi rakastaa niitä!
Et kuulosta sen koommin akateemiselta kuin naiseltakaan, Pera.
Estävätkö riippurinnat saamasta tutkintoa vai perutaanko se sen jälkeen kun rinnat alkavat riippua?
Etsin hellää miestä jonka kainaloon on turvallista käpertyä iltaisin. Miestä joka osaa keskustella sekä kuunnella. Miestä johon voi luottaa ja joka osaa kantaa vastuuta elämässä. Olen hyvin ujo enkä oikein osaa ottaa miehiin kontaktia. Lisäksi minua lähestyvät pääasiassa sellaiset rääväsuut ja muut ekstrovertit, jotka lähinnä vain pelottavat minua.
Yhteen erittäin mukavaan työkaveriin olen ollut ihastunut jo pidemmän aikaa, mutta en tietenkään ole uskaltanut lähestyä häntä enkä tiedä olisiko hänellä edes mitään tunteita minua kohtaan. Välillä nukkumaan mennessäni ajattelen miten ihanaa olisi jos hän olisi siinä vierelläni. Tällaista on ujon arki, kaikki asiat jää vain ajatuksen tai fantasian tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei koskaan etsi hiljaista miestä. Erikoista kun ottaa huomioon, että iso suomalaisista miehistä on sellaisia
No senhän takia niitä ei tarvitse erikseen etsiä. Tunnen tusinoittain hiljaisia miehiä. Kaikilla on jo vaimo ja lapset, että en minä heistä mitään saa.
On luonteeltaan, Rakastava, Osaa sanoa Rakastan Sinua, pyytää anteeksi ja sanoa myös , oikeassa kohdassa Ei , ja sanoa Kiitos.
Hänellä on kaikki yhden vertaista ei pilkkaa ketään Erilaisuudellaan,
EI OLE: Narkkari, alkoholisti, naisten mies, väkivaltainen, rikollinen , rasisti, epä hygeninen .
Hauskaa, fiksua, hyväkäytöksistä, lempeää, hellää, hyväkäytöksistä, turvallista ja miehekästä miestä, joka kantaa vastuunsa ja jonka kanssa saataisiin elämämme sovitettua jotenkin yhteen. Joka haluaisin viettää suurin piirtein samanlaista elämää ja nauttisi samantyylisistä asioista. Rehellisyys ja luotettavuus on itsestäänselvyys. Eli sellaista, jonka kanssa on kiva ja hyvä olla ja jutut ja huumori osuu yksiin. Eipä ole tullut vastaan tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Etsin hellää miestä jonka kainaloon on turvallista käpertyä iltaisin. Miestä joka osaa keskustella sekä kuunnella. Miestä johon voi luottaa ja joka osaa kantaa vastuuta elämässä. Olen hyvin ujo enkä oikein osaa ottaa miehiin kontaktia. Lisäksi minua lähestyvät pääasiassa sellaiset rääväsuut ja muut ekstrovertit, jotka lähinnä vain pelottavat minua.
Yhteen erittäin mukavaan työkaveriin olen ollut ihastunut jo pidemmän aikaa, mutta en tietenkään ole uskaltanut lähestyä häntä enkä tiedä olisiko hänellä edes mitään tunteita minua kohtaan. Välillä nukkumaan mennessäni ajattelen miten ihanaa olisi jos hän olisi siinä vierelläni. Tällaista on ujon arki, kaikki asiat jää vain ajatuksen tai fantasian tasolle.
Oih<3 Ja vaikutat hei mukavalta ihmiseltä. Jos olet oikeassa elämässä samanlainen niin eiköhän se työkaveri myös pidä sinusta. Rohkeasti vaan käyt kysymässä sitä vaikka kahville töiden jälkeen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih<3 Ja vaikutat hei mukavalta ihmiseltä. Jos olet oikeassa elämässä samanlainen niin eiköhän se työkaveri myös pidä sinusta. Rohkeasti vaan käyt kysymässä sitä vaikka kahville töiden jälkeen:)
Pelkään vaan sitä jos hän kieltäytyy. Miten vaikuttaa työsuhteeseen jatkossa?
Mitat vois olla 42 / 90 / 60
Kuume, ikä, ja miljoonat pankkitilillä
Siis valtaosahan näistä "tälläistä miestä ei ole" ei oikeasti etsi vaan ainoastaan odottaa.
Jos etsisi, niin aktiivisesti tutustuisi miehiin, avaisi keskusteluita, koittaisi löytää sen miehen. Taitaa tyypillisempää olla vaan netissä valittaminen, baarissa paikoillaan istuminen, ihmetteleminen miksi toi ei tee aloitetta ja tinderissä pienimmästäkin syystä hylkääminen.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään vaan sitä jos hän kieltäytyy. Miten vaikuttaa työsuhteeseen jatkossa?
Miten sinä käyttäytyisit, jos kieltäytyisit? Tuhoutuuko työsuhde, jos joku ehdottaa sinulle jotain työpiiristä?
Miksi hän käyttäytyisi eri tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei koskaan etsi hiljaista miestä. Erikoista kun ottaa huomioon, että iso suomalaisista miehistä on sellaisia
Eipä niitä tarvitse etsiä kun suurin osa on sellaisia. Mutta onhan se suhteen syntymisen kannalta hyvä miehen saada edes jotain sanottua. Ei nainen oikein voi väkisin käsiksikään käydä. Meillä töissä on niin hiljaisia miehiä, etteivät edes uskalla moikata. Ja menee pasmat sekaisin heti jos niille menee juttelemaan. Sinänsä hassua, että tällainen täti on joidenkin mielestä pelottava.
Velaton omistuasunto kantakaupungissa