Lue keskustelun säännöt.
  poikaystävän naiskaveri
30.07.2014 | 
                  Poikaystäväni petti minua erään tytön kanssa. He olivat pussailleet ja nukkuivat monta yötä vierekkäin. Poikaystäväni sanoo että ovat vain hyviä kavereita. He myös näkevät sillointällöin ja aina jos mulle ja poikaystävälle tulee riitaa se lähtee heti sinne naiskaverilleen. Poikaystäväni ei halua lopettaa ystävyys suhdetta vaikka pyydän. Minusta heidän ystävyys ei ole oikein mua kohtaan. Mitä te tekisitte?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä ainakin antaisin poikaystävän henggailla tyttökaveri/en kanssa.
Olen luonteeltani mustasukkanen, kontrolloiva ja alistava tyttöystävä kenen kanssa poikaystäväni on sietänyt katsella mun mökötystä, kiukuttelua, huutoa ja sitä ihanaa raivoa mustasukkaisena nimittäin poikaystävän naisystävistä/tutuista. Mä olen luullut että poikaystäväni pettää tai pettäisi just niitten tyttöjen kaa joita olen nähnyt ja viettänyt iltaa... sitten kun kaveri on lähtenyt tiedätte millainen riitaa siitä syntyy kun oletetaan kaikenlaista tarinoita "sä katsoit sen tissejä sillee!" Tai "mikäs tyttö tuo oli joku sun heilas vai?!" Mietin tässä kuinka lapselliselta kuulostanut, ja kyllä poikaystäväni joutunut ärähtää takas kun mitta menee täyteen, mieti asiaa toisin päin. Sä kutsuisit poikakavereita kylään ja kuuntelet kuinka poikaystäväsi koiskii mustasukkaisena ILMAN MITÄÄN SYYTÄ. Siksi, poikaystävät tai siis miehet eivät mielummin ota tyttöystävää mukaan jos ei jaksa katella turhia mökötyksiä, valituksia tai huomiokipeyttä. Mä voin sanoa että en kasva koskaan aikuiseksi, siksi koska mulla on herkät tunteet ja vilkasmielikuvitus että tähän päivää asti olemme hyvin pärjäneet... siksi pitää antaa välillä simaa ja periksi. Ei aina kaikkee epäilyksiä kannata ottaa tosissaan voi tulla erehdyksiä monille, mutta ne ketkä epäilee ja sättii oli mies tai nainen... olen hämilläni miksi? Aina pitää yrittää luottaa edes pikkuisen 😃