Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpailuhenkinen ja katkera sukulainen tekee näin

Vierailija
30.07.2014 |

Mitä voi tehdä vai unohdanko koko tyypin kokonaan? sukulaisellani on erityisen kilpailuhenkinen ja katkera teini-ikäinen tytär joka käyttäytyy huonosti kaikkia kohtaan:

jos kerron että minulla on tietyn rotuinen koira niin tämä sukulaistyttö alkaa heti vihata ja pilkata tätä tiettyä rotua kehuen oman koiransa maasta taivaisiin. Hän menee myös kaikkiin keskustelufoorumeille heti haukkumaan miten tyhmä, ruma ja huonoa rotua koirani on. Tyttö kehuu olevansa eläintenystävä ja eläintenpelastaja, vaikka hän kohdistaa aiheettoman vihansa ihmisten lisäksi myös viattomiin luontokappaleisiin haukkumalla tietyn rodun edustajia. Jos joku kertoo tälle tytölle harrastavansa liikuntaa niin tyttö vastaa siihen heti että hän juoksi ainakin 15km puolessa tunnissa jne. Jos kerron että olen tyytyväinen itseeni tai elämääni, niin tämä tyttö heti sanoo ettei minulla "ole mitään elämää" ja että olen tyhmä ja ruma ja vietän kuulemma 24/7 netissä koskaan käymättä ulkona. Jos joku kertoo tytölle suorittaneensa opinnot loppuun niin tyttö toitottaa heti kateellisena ja kilpailuhenkisenä että hän on käynyt korkeakoulut ja ties mitä kaikkea, vaikka se hänen ainoa koulunsa on "elämänkoulu".

Tyttö käy myös netissä arvostelemassa kaikkia muita naisia, hän kun on sitä mieltä että kauniilla naisilla on vain ja ainoastaan suorat vaaleat hiukset niin kaikki muu on hänen mielestään rumaa ja hän kovaan ääneen toitottaa mielipiteensä joka ikisellä keskustelufoorumilla ja kokee että hänen mielipiteensä on ainoa ja oikea. Tämä tytär tekee myös niin että käy haukkumassa muidenkin sukulaistensa ulkonäköä täällä ja muilla keskustelusivuilla ja syyttää sitten muita tästä, vaikka hän on itse keksinyt mm. sen että hänen mielestään afrohiukset ja lyhyet hiukset naisilla on "rumia". Jos myyn tavaraa nettikirppiksellä niin sukulaistyttö pistää heti omia vaatteitaan eurolla myyntiin ja kovaan ääneen toitottaa kuinka halvalla juuri Hän myy ja että minä olen vain myyjänhuijari joka ei toimita myytyjä vaatteita perille. Tyttö myös kuvittelee että on vain yksi ja ainoa tapa elää, hän tuomitsee muut naiset  siitä jos nainen ei heti kaksikymppisenä hommaa miestä, omaa taloa ja lapsia. Hän ei tajua sitä että joku on voinut tulla vaikka petetyksi suhteissa tai ettei kaikki hoidu hetkessä. Sitä paitsi jokaisella on oikeus valita miten elää eikä se kuulu hänelle!

Onneksi sukulaisellani on toinenkin lapsi joka on paljon rehellisempi ja aidompi ihminen kuin tämä tapaus, mutta hän onkin poika eikä teini-iän ongelmissa tuskasteleva katkera tyttö. Tosiaan toivon että tytön käytös muuttuu viimeistään sitten kun täyttää 20-30v, mutta koska hän on aina käyttäytynyt huonosti niin pahoin pelkään ettei hän koskaan muutu ja jää katkera olemaan yksin ilman ketään ystäviä ja sukulaisia, sillä ei kukaan tuommoista käytöstä voi loputtomiin sietää. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:22"]

Väitän, että sukulaisen puolelta tulisi hyvin erilainen tarina, jonka mukaan ap on se hankala.

Mutta mikä on totuus, kun esillä on vain toisen osapuolen kertomus?

[/quote]

Emme ole olleet missään tekemisissä ainakaan yli viiteen vuoteen emmekä ole edes nähneet, mutta tämä sukulaistyttö etsii jatkuvasti esim. fb profiilini käsiini ja aloittaa häiriköimisen ja tekee myös muuta vastaavaa. Minulla ei myöskään ole puh.numeroa tämän takia ja toivon ettei tarvitse edes sukujuhlissa tähän ilkeään ihmiseen törmätä. Luulen että hän on kateellinen minulle jostain, tosin niin hän on muillekin kateellinen ja kokee hirveää tarvetta kilpailla kaikkien kanssa eri asioista ja haukkuu oman äitinsäkin hiustyyli ja hiusten väriä täällä.

Vierailija
22/25 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää taas se vainoharhainen aspergertyyppi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitusta miinustavat ovat aivan selvästi tuon teinin rikoskumppaneita, hävetkää ja kasvakaa aikuisiksi

Vierailija
24/25 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:22"]

Väitän, että sukulaisen puolelta tulisi hyvin erilainen tarina, jonka mukaan ap on se hankala.

Mutta mikä on totuus, kun esillä on vain toisen osapuolen kertomus?

[/quote]

Emme ole olleet missään tekemisissä ainakaan yli viiteen vuoteen emmekä ole edes nähneet, mutta tämä sukulaistyttö etsii jatkuvasti esim. fb profiilini käsiini ja aloittaa häiriköimisen ja tekee myös muuta vastaavaa. Minulla ei myöskään ole puh.numeroa tämän takia ja toivon ettei tarvitse edes sukujuhlissa tähän ilkeään ihmiseen törmätä. Luulen että hän on kateellinen minulle jostain, tosin niin hän on muillekin kateellinen ja kokee hirveää tarvetta kilpailla kaikkien kanssa eri asioista ja haukkuu oman äitinsäkin hiustyyli ja hiusten väriä täällä.

[/quote]

Pyydä poliisilta puhelinnumero, kun ip-osoitteenkin kertoivat.

Vierailija
25/25 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb-profiili "salaiseksi", nettikirppareilla et myy omalla nimellä, uusi sähköposti jne. Mikä tässä on niin vaikeaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi