Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat miehet ja vauvat

Vierailija
22.07.2021 |

Itseäni on alkanut ihmetyttämään tämä nykyajan moraalittomuus lastenteon suhteen. 60-vuotiaat, jopa vanhemmat pariutuu nuorehkojen naisten kanssa. Siinä ei sinänsä mitään pahaa ole eikä kuulu mulle, mutta sitten lasten teko. Itse menetin vanhemman 35-vuotiaana ja se otti todella koville. Kaipaus monen vuodenkin jälkeen kova. Olin kuitenkin jo lähes keski-ikäinen menetyksen hetkellä. Mutta kun esim. Renny Harlin on 61-vuotias vai onko jo 62-vuotias ja höpöttää lapsista, jopa viidestä. Eikö pariskunta yhtään huomioi, että Rennyn ikä ei ole sopiva pikkuvauvan isäksi. Riski kuolla tuossa iässä esimerkiksi kaavaimeen on jo huomattavan korkea. Ja kun pitäisi pysyä elossa parikymmentä vuotta ja olla pirteä iskä, mutta lähenteleekin vanhuutta. Aina tietysti voi lässyttää, että nuorikin voi kuolla, mutta se on huomattavasti harvinaisempaa. Missä vastuu siitä kipeästä tunteesta, kun jo lapsena tai nuorempana menettää vanhemman? Missä realiteettien taju? Joku ikäraja pitäisi olla lisääntymisellekin, jos ei yhteiskunnallinen niin korvien välissä oleva. Jos ei noin viisikymppisenä ole lisääntynyt, niin kyllä se järjellä ajatellen kannattaisi unohtaa niin naisen kuin miehenkin, vaikka vielä biologisesti olisi mahdollista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerojankuttaja aloitti taas.

Tämä on hauska palsta.

Vierailija
2/3 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on tärkeä. Lapsista kuuluu kantaa vastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei miehet tuollaisia asioita ajattele yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi