Mieheni vanhemmat ostivat meille auton!
Vanha oli hajoamssa, oli pakko vaihtaa joten löydettiin 4000e maksavan auton ja tuli sitten puheeksi anoppilassa että käytäis pankisa neuvottelemassa lainasta. Sanoivat sitten että voivat kyllä lainata meille rahat, ja appiukko kävi sitten kanssani autoliikkeessä.
Nyt ilmoittivat että ei tartte maksaa, saadaan se ennakkoperintönä!
Oli kyllä ihana yllätys, vaikka vhän lusmuolo onkin... =)
Halusin vain jakssa teidän kanssanne tällaisen vähän positiivisemman tarinan appivanhemmista =)
Kommentit (68)
Ihan ok ja kiva varmaan naiselle, mutta miehenä kyllä hiukan nolottaisi.
Ei hyvää päivää näitä persaukisia surkimuksia. Ettei 4000€ autoa olis ilman lainaa pystynyt ostamaan. Huhhuh!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:56"]
Ei hyvää päivää näitä persaukisia surkimuksia. Ettei 4000€ autoa olis ilman lainaa pystynyt ostamaan. Huhhuh!
[/quote]
Itse olen tälläinen opiskeleva yhden lapsen yh-isä jolla ei ole varaa ostaa edes sitä 2000e autoa. Vaikka sille olisikin tarvetta. Onneksi sinä et sentään ole samanlainen surkimus kuin minä :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:56"]
[/quote]
Itse olen tälläinen opiskeleva yhden lapsen yh-isä jolla ei ole varaa ostaa edes sitä 2000e autoa. Vaikka sille olisikin tarvetta. Onneksi sinä et sentään ole samanlainen surkimus kuin minä :)
[/quote]no niinpä, tasan eivät mene lahjat ja ahkeruus ja fiksuus, minä nimittäin en opiskelijana ostanut pelkästään autoa vaan myös oman asunnon
Miksi joillekin on niin vitun vaikeaa olla iloinen toisen puolesta?
Neljällä tonnilla ihan käyttökelpoisen kulkupelin, kun itse olin nuori niin moinen olisi kelvannut paremmin kuin hyvin.
Kenen nimiin auto tuli? Sinun vai miehesi vai molempien?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:07"]
Kenen nimiin auto tuli? Sinun vai miehesi vai molempien?
[/quote] Minun.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:06"]
[/quote]no niinpä, tasan eivät mene lahjat ja ahkeruus ja fiksuus, minä nimittäin en opiskelijana ostanut pelkästään autoa vaan myös oman asunnon
[/quote]
Voi tsiisus! Nyt kumarran sinua: ihan oikein auton ja asunnonkin???????????? :O :O :O :O
On siinä meillä tapaus, on kerrakseen...
Hieno homma! Meilläkin meidän vanhemmat ostaa meille ja lastenlapsilleen milloin mitäkin, viimeksi keväällä ylioppilaalle yksiön.
Hienoa!!! Osoititte vastuullisuutenne kun etsitte tuon hintaista autoa. Luulen että siksi myös heltyivät. Itsekkin haluaisin lapsille taloudellista apua, ruokkimatta hölmöilyä.
Hehhee, täällä palstamammat tukehtuu kateuteen jos joku saa 4000 euron auton....
4000 euron arvoisesta lahjasta pitää maksaa lahjavero.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:16"]
[/quote]
Ap puhui ennakkoperinnöstä.
[/quote]Ei tarvitse jos Se on ennakkoperintö kuten ap kertoi.
Neljän tonnin auto on siitä halvemmasta päästä mutta mukavat appivanhemmat ovatkin sellainen juttu joita ei kaikilla ole.
Taitaa määrättyä porukkaa vituttaa jos jollain on mukavia sukulaisia? Hyvä!
Neljän tonnin auto on siitä halvemmasta päästä mutta mukavat appivanhemmat ovatkin sellainen juttu joita ei kaikilla ole.
Taitaa määrättyä porukkaa vituttaa jos jollain on mukavia sukulaisia? Hyvä!
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:17"]
[/quote]
Ap puhui ennakkoperinnöstä.
[/quote]miniä EI ole appivanhempiensa perillinen eli joutuu kyllä maksamaan lahjaveron
Auto maksoi 4000e, vahasta saatiin 400e joten auton hinnaksi tuli 3600e. Ei mene lahjaveroa =)
No sehän on kiva. Saako 4000e autonkin?