Tunnetko yhtään murhaajaa?
Millainen mies/nainen on kyseessä? Millainen oli henkirikos jonka hän teki? Olitko yllättynyt, että hänestä tuli murhaaja?
Kommentit (31)
T. Tarkin olen tuntenut. Viimeisestä tapaamisesta kyllä vuosikymmen aikaa. Ei vaikuttanut tulevalta murhaajalta, ressukalta lähinnä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:25"]
Jeesus kuoli ristillä meidän kaikkien syntien tähden, joten joo, tunnen paljonkin. Lisäksi vielä Raamattu sanoo että kun on rikkonut yhtä käskyä vastaan, on rikkonut niitä kaikkia vastaan. Sikäli ei me olla mitään puhtaita pulmusia meistä kukaan ilman Jeesuksen anteeksiantamusta.
[/quote]
Siistiä, tunsit siis Jeesuksen?
Periaatteessa ihan mukava tyyppi?
On teilläkin kriteerit. Ei siinä ihan supliikki riittäis jos saisin tietää että joku ihminen on polttomurhannut toisen...
Tunnen yhden (taisin tuntea useammankin siellä asuessani) israelilaisen joka kehui tappaneensa useita ihmisiä 80-luvulla sodassa. Yksi oli kuulema n 5 v. poika. Jonka tappoi ettei tartte jäädä orvoksi.
Sairas tapaus.
Itä-hakkilassa tappoi vaimonsa viime syksynä.
No, toi Manssosen Kaarlo oli tuosta meidän naapurista lähtöisin. Ihan mukava poika nuorena.
Tunsin yhden surmaajan, tappoi väärän ihmisen ja sitten itsensä. Älyttömän herttainen ja mukava poika oli lapsena, sittemmin huseerasi hormonien kanssa, se kai sekotti pään.
Keskustelu jatkukoon. Eli tunnetko ketään murhaajaa?
Yhden tunnen joka teki aikoinaan murhan rikollisjärjestön lukuun. Olin tuntenut hänet jo tuota ennen vuosia. Vähän erikoinen tyyppi ollut aina, mutta ei mikään aggressiivinen, joten siksi yllätti että ryhtyi niinkin raakaan tekoon. Toki teko oli varsin kylmäverinen, joten ehkä sopikin tuollaiselle rauhallisesti käyttäytyvälle.
Tunnen useita, kun olen ollut vankilassa töissä. Ulkonäön perusteella ei voi päätellä, kuka on murhaaja.
Tunnen kaksikin surmaajaa, molemmat miehiä.