Mun mielestä nuo housut on liian pienet.
http://uusikuu.indiedays.com/2014/09/22/asu-paivan-vareissa/
Olkootkin, että hän jos kuka voi noin tiukat housut laittaa jalkaan (minä en missään nimessä voisi), mutta silti. Nyt menee jo makkarankuoren puolelle.
Sanokaa mitä tahansa tästä avauksesta, niin sanoin tämän ilmoille silti.
Kommentit (11)
Jaa-a, hankala sanoa. Aika monilla tuollaisissa tyköistuvissa housuissa tulee tuollaisia vekkejä, eikä se kerro siitä, että koko olisi pieni. Seuraava koko saattaa nimittäin jo mennä käytön myötä turhan löysäksi. Onkohan uudet housut? Voivat vielä tuosta muokkautua. Itse en kuitenkaan katsois, että onpa vetänyt liian pienet housut jalkaan.
Huonot on ja tosiaan makkarankuorifiilis.
Mutta en osaa sanoa että johtuuko se nyt pienestä koosta vai tekeekö materiaali tuon efektin?
Jaa no...ei musta noissa mitään vikaa ole. Tuollaiset "nahkahousut" rypyttyy helposti noin vaikkei olisi pienet. Musta vähänkään löysöt housut on kauheat.
Noissa ovat saumat kovilla. Ehkä tyttö tykkää elää yllätyksellistä elämää?
Näin miehenä voisin sanoa, että just hyvät byysat oli. Kateelliset AV-mammat täällä valittaa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:15"]Näin miehenä voisin sanoa, että just hyvät byysat oli. Kateelliset AV-mammat täällä valittaa.
[/quote]
Seksikkyys ja tyylikkyys ovat kaksi eri asiaa.
Mun mielestä jaloista sopivat. Mutta vyötärö näyttää kitkaleelta. Ehkä liian matala vyötärö?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:15"]
Näin miehenä voisin sanoa, että just hyvät byysat oli. Kateelliset AV-mammat täällä valittaa.
[/quote]
Väärin sanottu, miehet eivät saa pitää pinkeistä ja seksikkäistä jutuista, vain virttynyt college ja oma mamma saavat olla kuolauksen kohteena. Silloinkin vain jos mammaa niin huvittaa. Muuten se on sikamaista.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:20"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:15"]
[/quote]
Väärin sanottu, miehet eivät saa pitää pinkeistä ja seksikkäistä jutuista, vain virttynyt college ja oma mamma saavat olla kuolauksen kohteena. Silloinkin vain jos mammaa niin huvittaa. Muuten se on sikamaista.
[/quote]
Mä oon sinkku. Eli defaulttina sika AV-mamman papereissa.
Samaa mieltä. Vakohan noissa jo hinkkaantuu! Eikä ilmastointikaan pelaa.