Minkä auton ottaisit jos hinnasta ja kuluista ei tarvitsisi välittää?
Eli bensoja ja huoltojakaan ei tarvitsisi ikinä maksaa. Autoa ei myöskään saisi myydä ja ottaa siten rahoja.
Kommentit (60)
Volkswagen Caddy Max kaikilla herkuilla. Siihen saa hyvin invahissin että tyttöystävä pääsisi sähköpyörätuolilla ajaa suoraan autoon : ). Ei tarvitsisi enää ruuvailla selkänojaa irti ja nostella 100kg takakonttiin. Noh onneksi pyörätuolin saa helposti!
Jonkun maastokelpoisen farmarin. Mahtuis koira/treenikamat hyvin eikä tarvis tuolla metsäteillä kiviä väistellä.
Hummerin. Sanon aina miehelle, että voitettuani mahtipotin lotossa, ostan turvallisen ja sporttisen Volvo XC60:n tms. Oikeasti haluaisin Hummerin. Silloin ei haittaisi, vaikkei minulla olekaan ajokorttia :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hummer
Hyvä on, ehkä minun pitää tyytyä Simpsoneita tuttuun Canyoneroon: "12 metriä pitkä, 2 kaistaa leveä, 65 tonnia Amerikan ylpeys! Canyonero! Canyonero!"
"Can you name the truck with four wheel drive, smells like a steak and seats 35, canyonero, canyonero, well it goes real slow with the hammer down, its the country pride truck endorsed by a clown, canyonero, canyenerrroo,..........12 yard blown, 2 lanes wide, 65 tons of american pride, canyenero, canyeneroo, top of the line in utility sports, unexplained fires are a matter for the courts, canyenero, canyeneroo, She blinds everybody with her super high beams, shes a squirrel squashin deer smackin driving machine, canyonero, canyeneroo!!!! AGHHH!, AGH, YAH, yah!."
Mie sanoo rolls royce phantom.
mulle jokin kiva jokin kiva avoauto. Sama sama, vaikka mersu. Sillä ajan nytkin.
Tesla S 85 mulle kans. Kiihtyvyys 0-100 vähän yli 4 sek.
Maybach, ja väri mielellään vanha kulta :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 19:51"]
Maybach, ja väri mielellään vanha kulta :)
[/quote]
Pahus, ehdit ensin. Mulle kelpaisi tämäkin
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 18:31"]
Hummerin. Sanon aina miehelle, että voitettuani mahtipotin lotossa, ostan turvallisen ja sporttisen Volvo XC60:n tms. Oikeasti haluaisin Hummerin. Silloin ei haittaisi, vaikkei minulla olekaan ajokorttia :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hummer
Hyvä on, ehkä minun pitää tyytyä Simpsoneita tuttuun Canyoneroon: "12 metriä pitkä, 2 kaistaa leveä, 65 tonnia Amerikan ylpeys! Canyonero! Canyonero!"
"Can you name the truck with four wheel drive, smells like a steak and seats 35, canyonero, canyonero, well it goes real slow with the hammer down, its the country pride truck endorsed by a clown, canyonero, canyenerrroo,..........12 yard blown, 2 lanes wide, 65 tons of american pride, canyenero, canyeneroo, top of the line in utility sports, unexplained fires are a matter for the courts, canyenero, canyeneroo, She blinds everybody with her super high beams, shes a squirrel squashin deer smackin driving machine, canyonero, canyeneroo!!!! AGHHH!, AGH, YAH, yah!."
[/quote]
Joku huumorintajuton kusipää miinustaa!
Maybacheja on harvoin saatavilla, joten ilomielin suon sinulle tuon nettiautossa myynnissä olevan :) odottelen sitä oikean väristä kohdalle tulevaksi :D
Toyota land cruiser kaikille mahdollisilla lisävarusteilla ja isoimmalla bensakoneella mitä löytyy :)
Nuorimies24
Pakettiautoksi rekisteröity Citroen BX.
Cadillac Escalade
Ford Excursion
Ja noi siis kevyt kuorma-autoina kiitos nam! :)
Katumaasturin ja vain japanilaisen. Auton pitää toimiakin eikä seisoa säännöllisesti korjaamolla.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 20:33"]Cadillac Escalade
Ford Excursion
Ja noi siis kevyt kuorma-autoina kiitos nam! :)
[/quote]
Tai HMMWV eli Humvee. ;) Mielellää vielä minigun replika kiinni perää ni avot! Miun auto!!! :)
Tällainen olisi magee
Jokin TEAT olisi myö upea omistaa.
Audi rs 6