Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ryhtyisitkö suhteeseen kaukauna asuvan miehen/naisen kanssa?

Vierailija
22.07.2021 |

Olen jonkin aikaa jutellut Tinderissä miehen kanssa, joka asuu varsin kaukana minusta. Olemme tavanneet kerran ja synkkasi tosi hyvin, mutta hän asuu 2 tunnin ajomatkan päässä. Asumme harvaan asutulla alueella, joten siksi varmaan tuli match, kun ihmisiä ei lähellä ole hirveästi.
Onko hirveästi järkeä aloittaa suhdetta, joka olisi varmasti vaikea. Onko jollakulla kokemusta tällaisesta? Viikonloppuisin voisimme hyvin nähdä toisiamme, mutta viikolla ei onnistu. Toki varmaan hieman hankalaa tulisi olemaan.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Ei sopisi ollenkaan elämäntyyliini. Kun etsin parisuhdetta, suljin pois kaikki naiset, jotka eivät asuneet kävely- tai pyöräilyetäisyydellä. Tiesin, että sopiva kyllä löytyy tältä alueelta.

Kumppanini asui tavatessamme alle kilometrin päässä, nykyisin parin sadan metrin päässä.

Mikä se sellainen elämäntyyli on? 🤔

Itselleni olisi hirveän ahdistavaa alkaa deittailemaan naapuria. Näet sen sitten koko ajan. Mitäs jos sinun puolesta ei synkkaa, mutta hän olisi vaikka yli innokas? Mieluummin sitten vaikka se kahden tunnin välimatka kuin 100 metrin välimatka. 😆

Kaupungissa on se hyvä puoli, että täällä on aika paljon ihmisiä. Kävelyetäisyydellä kodistani asuu yli 100 000 ihmistä. Massaan kyllä hukkuu, eikä naapuruus tarkoita samaa kuin maalla.

Minä ajattelen kaupunkilaisena naapuriksi ne ihmiset, jotka asuvat samassa talossa. Kyllä niihin silloin tällöin törmää.

Vierailija
42/44 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Ei sopisi ollenkaan elämäntyyliini. Kun etsin parisuhdetta, suljin pois kaikki naiset, jotka eivät asuneet kävely- tai pyöräilyetäisyydellä. Tiesin, että sopiva kyllä löytyy tältä alueelta.

Kumppanini asui tavatessamme alle kilometrin päässä, nykyisin parin sadan metrin päässä.

Mikä se sellainen elämäntyyli on? 🤔

Itselleni olisi hirveän ahdistavaa alkaa deittailemaan naapuria. Näet sen sitten koko ajan. Mitäs jos sinun puolesta ei synkkaa, mutta hän olisi vaikka yli innokas? Mieluummin sitten vaikka se kahden tunnin välimatka kuin 100 metrin välimatka. 😆

Kaupungissa on se hyvä puoli, että täällä on aika paljon ihmisiä. Kävelyetäisyydellä kodistani asuu yli 100 000 ihmistä. Massaan kyllä hukkuu, eikä naapuruus tarkoita samaa kuin maalla.

Minä ajattelen kaupunkilaisena naapuriksi ne ihmiset, jotka asuvat samassa talossa. Kyllä niihin silloin tällöin törmää.

Olen samaa mieltä. Mutta täällä kauhisteltiin, miten joku voi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka asuu alle kilometrin päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti olen ajatellut, että etäsuhteet ovat todella hankalia. Kannattaako sellaiseen siis ryhtyä tieten tahtoen.

Itse taas olen ajatellut, että etäsuhde olis just ideaali. En todellakaan jaksaisi nähdä seurustelukumppania joka viikko eikä kuukauden tai muutaman tauot esim. olisi mikään ongelma.

Onko tuollainen edes parisuhde enää? Kuulostaa ennemminkin satunnaiselta kirje- ja panokaverilta.

Mikä on parisuhteen määritelmä? Kyllä, lähetimme muun muassa toisillemme kirjeitä ja sillä tavalla on itseasiassa helppo saada syvällinen yhteys toiseen, kun asioita voi pohtia hieman pidempään kuin keskustellessa kasvokkain. Toki ihan normi puheluitakin soiteltiin.

Vierailija
44/44 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saisi etäsuhteesta mitään irti, eikä kiinnostukseni pysyisi yllä ilman seksiä ja yhteistä ajanviettoa.