Mies menee istumaan vessaan aina kun ollaan lähdössä jonnekin ja on jo vähän kiire
Joten kaikki lasten laittaminen lähtökuntoon, tavarat, eväät ym jää minulle. Istuu helposti puoli tuntia WC:ssä. Olen alkanut miettiä tekeekö tahalteen?
Kommentit (62)
En ymmärrä monien miesten tapaa pesiytyi vessaan. Mieheni ja isäni tekevät molemmat samaa.
Miehelläni on tapana istua vessassa todella pitkiä aikoja kerrallaan. Tämä on raivostuttavaa, varsinkin jos olemme lähdössä jonnekin. Kaikki jää minun hoidettavakseni. Usein kylppärissä on myös jotain mitä tarvitsisin ennen lähtöä, kuten meikkipussi tai tarvitsemani lääkkeet. Mies livahtaa vessaan kysymättä ensin onko siellä jotain mitä tarvitsen, eikä sitten suostu edes siihen, että ojentaisi tarvitsemani ovenraosta. Ja sitten napisee miksi en ole valmis kun tulee pois.
Joskus on ollut aivan hirveä pissahätä, mutta mies on pyynnöstäni huolimatta vain viipynyt ja viipynyt. On ollut lähellä, että olen joutunut oikeasti menemään puutarhaan puskapissalle. Ja joskus hyvin runsaiden menkkojeni aikaan olen vuotanut tamponista läpi kun en ole päässyt sitä vaihtamaan. :(
Tuntuu todella absurdilta omassa kodissa.
Alan olla sitä mieltä, että ulkonäkö on monelle naiselle ainoa tärkeä asia miehessä. Ei kukaan muuten katsoisi sekuntiakaan tälläisiä "miehiä". Näitä tälläisia aloituksia on kaikki internetin foorumit täynnä missä naiset puhuvat miehistään.
T. Mies eikä mikään mieslapsi, joka osallistuu eikä pidä vaimoaan äitinään.