Haluaisin hemmottelevan miehen!
Oon kyllästynyt suomalaiseen suhdekulttuuriin. Suomiäijä ei tahdo hemmotella naistaan missään olosuhteissa ja saada naistaan tuntemaan naiseksi ja arvokkaaksi.
Olen vanhanaikainen siinä mielessä että olen nainen joka haluaa näyttää myös naiselta, saada sen takin päälle autetuksi, ovet avatuksi ja kukkakimpun silloin tällöin. Mikä siinä on niin vaikeaa olla avulias ja kohtelias MIES?
Kommentit (37)
Ja kuka ihme alapeukuttaa viestiä jossa todetaan että hemmottelisin vastavuoroisesti miestä. Wtf :D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:25"]Muuta Puolaan?
[/quote]
Onko Puolalaiset miehet muka tollasia?
[/quote]
Jos pitää miesten ritarillisuudesta niin Puola voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto... musta se olisi vaan lähinnä karmivaa.
[/quote]
Kerro ihmeessä miksi se olisi karmivaa? Mikä tapakulttuurissa on karmivaa?
Sama juttu. Viimeisin suhde riitti. Suomalaisen miehen ylläpito on liian vaivalloista mulle, ja sitäpaitsi haluan tuntea itseni naiseksi, enkä työjuhdaksi.
suomimies haluaakin vain itselleen hemmottelua.
Saan varmasti alapeukkua, mutta väitän että valtaosa suomalaisista miehistä on juntteja! Ei käytöstapoja, tilannetajua, arvostusta puolisoa kohtaan vaan sitä pidetään itsestäänselvyytenä, varsinkin jos on yhteisiä lapsia/naimisissa.
Kaverini ollut 10v yhdessä, joista 6v naimisissa ja kaksi pientä lasta. Ihmettelee, kun oma mieheni siivoaa ja tekee minulle ruokaa ja ostaa kukkia.. Ilman syytä.. Hän on kuulemma saanut kukkia kahdesti koko suhteen aikana.. Itsekin olen ollut 8v yhdessä, ja kyllä me kotihommat jaetaan.
Viimeksi pidemmällä sairaslomalla mieheni "hemmotteli" minua kun olin töissä. Vaikka minusta se olisi pitänyt mennä toiste päin! Teki eväät töihin, aamupalat ja ruuat.. Siivos vähän mitä pysty, vaikka oli käsileikattu. Perusteli että jää enemmän yhteistä aikaa, kun hän tekee.. Kun olen töissä. :)
Kyllähän sitä mieskin haluaisi tuntea itsensä mieheksi, eikä orjaksi.
On tainnut tää feminismi paisua siihen mittaan, ettei naisen tarvitse osallistua suhteen ylläpitoon nykyisin.
Täytyy pystyä joustamaan puolin ja toisin ja tästä ei luisteta.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 22:02"]Kyllähän sitä mieskin haluaisi tuntea itsensä mieheksi, eikä orjaksi.
On tainnut tää feminismi paisua siihen mittaan, ettei naisen tarvitse osallistua suhteen ylläpitoon nykyisin.
Täytyy pystyä joustamaan puolin ja toisin ja tästä ei luisteta.
[/quote]
sulla ei oo hajuakaan feminismistä mitä se tarkottaa.
on noita kohtelijait miehiä olemassa. Mulla on työkaveri, joka avaa mulle kaikki ovet, huolehtii, että pääsen joka paikkaan edellä, iltatilaisuuksissa hakee mulle viiniä. Aina ja joka paikassa hän on huomaavainen, todellinen gentleman. Ja hän toimii samoin kaikkien naisten kanssa.
Mulle tuli hemmottelevista miehistä mieleen "Tavallista elämää" sarjassa esiintynyt asianajaja Heikki Lampela. :)
Ei varmasti kerro koko totuutta ihmisestä vain pelkän pinnan.. Mutta jos sais edes puolikaan Heikin joskus! :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:22"]
Oon kyllästynyt suomalaiseen suhdekulttuuriin. Suomiäijä ei tahdo hemmotella naistaan missään olosuhteissa ja saada naistaan tuntemaan naiseksi ja arvokkaaksi.
Olen vanhanaikainen siinä mielessä että olen nainen joka haluaa näyttää myös naiselta, saada sen takin päälle autetuksi, ovet avatuksi ja kukkakimpun silloin tällöin. Mikä siinä on niin vaikeaa olla avulias ja kohtelias MIES?
[/quote]
Toin kukkia rakkaalleni viime viikolla ja eilen hieroin hänen hartioita sekä halasin pitkään töiden jälkeen.. taidan olla sika ?
Mitä feminismi on?
Onko se sitä että toinen sukupuoli on toista arvokkaampi, vai?
"Sen mukaan naisille ja miehille tulee olla samat oikeudet ja mahdollisuudet."
Näin ei kuitenkaan tosiasiallisesti ole eikä tule olemaankaan. Vallitsee äärifeminismi, eli mopo lähtenyt käsistä..
En ole naisvihaaja, en vain ymmärrä että miksi pitää nostaa toista sukupuolta raivokkaasti jalustalle. Rakastan naisia ja heidän oikkujaan.
Mä hakisin tasa-arvoa, niin kuin se vaan on mahdollista toteuttaa. Biologia kuitenkin pakottaa vähän roolijaottelemaan.
Todella loukkaavaa ettei käytöstavoissa ole vastaavia kohteliasuustekoja miehelle naiselta kuin nuo kliseiset miehen velvollisuudet jotka saa jatkuvalla syötöllä kyllä vaikuttamaan orjalta. Tähän lisätään vielä että mies ei saa edes seksiä silloin kuin haluaa tai vaatii naiseltaan jotain niin on heti sika. Tätä menoa kun kattelee pitemmän päälle niin alkaa ne kukkakimputkin jäämään sinne kaupan hyllylle. Joskus se syy voi olla hyvinkin lähellä enkä tällä tarkoita syyttää sinua ap vaan naisten maailmaa yleensä
Mutta miksi naiset sitten valitsevat sen rentun, eikä ritaria ja näin ollen ovat onnettomia?
Tää on se kysymys pitä mun mielestä pitäs pohtia.
No höh... Minä en ole mikään naisellinen nainen, enkä haluakaan olla, mutta kaikki poikaystävät ovat tehneet noin, samoin pari kaverimiestä(eivät ole tuoneet kukkia, paitsi yo-juhlissani aikoinaan) ja töissäkin miehet oven avaa naisille. Minusta se on vähän hassua kyllä nykyaikana, mutta olen sitten vain kauniisti kiittänyt.
Nainen : Tykkää kusipäästä ja rentusta 2 kk myöhemmin --> Huomaa sitten että toisella on aika kusipäistä ja renttumaista käytöstä ,ei sovi laatuun
Hanki venäläinen mies!
Mulla on todella juntti mies (ja on muuten norjalainen). Koko appiukon puolinen suku on aika sovinistista, akka olkoon keittiössä hiljaa ja hankkikoon elantonsa päiväkodissa, siivoojana tai keittiöllä. Kaikki ajatustyö on huuhaata (=korkea koulutus).
Mulla on useampi synnytys takana, kukkia sain ekan kohdalla. Ihan sama olenko raskaana tai kipeänä, raskaitakin kantamuksia olen joutunut kantamaan miehen kattoessa vieressä (kauppakassit, auton renkaat ym.).
Mäkin haluaisin kohteliaan miehen, mutta en ylimaireeta. Pieni huomioiminen joskus edes...
Mun mies on amerikkalainen ja on kyllä herrasmiehen elkeet. Oli jopa kiusallista näiden suomi poikien jälkeen. Yllätän tosin itsekin miehen usein.
Hemmottelun tulee olla molemminpuolista. Tuossa on ylipäätään kyse toisen ihmisen huomioimisesta, arvostamisesta ja kunnioittamisesta. Olen huomannut, että tässäkin pätee se, että kun annat niin saat. Yllätät, huomioit ja hemmottelet, niin saa samaa takaisin jos toinen osapuoli on yhtään järjellä varustettu yksilö. Ei pidä olettaa, että miehellä on velvollisuus yksipuoliseen palvelemiseen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 14:54"]Mä hemmottelisin, mutta olen ns. alussa ujo. En ole hyvä keksimään puheenaiheita uusien tuttavuuksien kanssa, joten en pääse puusta pitkälle, näyttämään kuinka hemmottelisin naistani. t.Mies
[/quote]
Voi kun harmillista kannaltasi :( mikä siinä puhumisessa tuntuu vaikealta? Jos et keksi aiheita niin ole kiinnostunut naisesta. Kysy harrastuksista ja mielenkiinnonkohteista. Samalla selviää naisen itsekeskeisyyskin. Jos ei vastavuoroisesti kysele mitään sinulta, kertoo luonteesta aika paljon.
Ap