Haluaisin hemmottelevan miehen!
Oon kyllästynyt suomalaiseen suhdekulttuuriin. Suomiäijä ei tahdo hemmotella naistaan missään olosuhteissa ja saada naistaan tuntemaan naiseksi ja arvokkaaksi.
Olen vanhanaikainen siinä mielessä että olen nainen joka haluaa näyttää myös naiselta, saada sen takin päälle autetuksi, ovet avatuksi ja kukkakimpun silloin tällöin. Mikä siinä on niin vaikeaa olla avulias ja kohtelias MIES?
Kommentit (37)
Mulla on tuollainen mies ja ihan on suomalainen. Tuollaisesta olen aina haaveillut, mutta täytyy myöntää, että on ollut totuttelemista tuollaiseen käytökseen, aiempi kuin oli sellainen, joka ennemminkin läväytti oven nenän edestä kiinni.
Muuta ulkomaille. Täällä on tasa-arvo, ja siitä ei wanna be-prinsessan takia luovuta.
Hyi että mä taas vihaan hemmottelevia miehiä! Miksi mun pitäis saada erikoiskohtelua vain siksi, että olen nainen? Et sinäkään miehellesi kukkia varmaan ole viemässä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:27"]Hyi että mä taas vihaan hemmottelevia miehiä! Miksi mun pitäis saada erikoiskohtelua vain siksi, että olen nainen? Et sinäkään miehellesi kukkia varmaan ole viemässä.
[/quote]
Ei mun mies kukilla mitään tekisikään. Mutta hemmottelisin kyllä asioilla joista hän pitää kiitoksena siitä että arvostaa naiseuttani. Ruoka, puhdas koti, hyvä seksi, tai jokin esine jota hän on himoinnut pitkään, esim. tietyntyyppinen superakku jolla voi ladata puhelimia ties missä. Mutta kun miehille itselleen ei kelpaa kaksisuuntainen kaista. Niiden pitäs saada kaikki mahd. vähällä vaivanäöllä ja panostuksella. Jos naisella on odotuksia niin itketään vaan tasa-arvoo ja sitä kun ei saa pakottaa mihinkään. Ja mielummin oon prinsessa kun mettäläinen mitä tulee tapoihin...
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:25"]Muuta Puolaan?
[/quote]
Onko Puolalaiset miehet muka tollasia?
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:25"]Muuta Puolaan?
[/quote]
Onko Puolalaiset miehet muka tollasia?
[/quote]
Jos pitää miesten ritarillisuudesta niin Puola voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto... musta se olisi vaan lähinnä karmivaa.
Mulla on tuollainen mies, ja Se on ihanaa :)
Mulla on :) Tekee ruokaa ja muutenkin kotitöitä, ostaa kukkia, tuo kuohuviiniä sänkyyn jne. Ja kyllä mäkin häntä hemmottelen. Meillä on ihana parisuhde <3
Hemmotteletko itse miestä? Mulla on myös ihana hemmotteleva mies, mutta vastaavasti hemmottelen kyllä häntä myös. :)
Mä hemmottelisin, mutta olen ns. alussa ujo. En ole hyvä keksimään puheenaiheita uusien tuttavuuksien kanssa, joten en pääse puusta pitkälle, näyttämään kuinka hemmottelisin naistani. t.Mies
Kai tässä on ongelmana se, että epäitsekästä, normaalia ja kohteliasta käytöstä ei pitäisi sanoa toisen ihmisen hemmotteluksi. Jos kohtelee toisia ihmisiä kauniisti, ei siitä tarvitsisi mitään palkkiota odottaa. Ei kenenkään tarvitsisi valittaa ettei saa seksiä tarpeeksi, jos ei käyttäydy itse niin, että hänen kanssaan sitä seksiä haluaisi. käyttäytyminen ei ole työ, mistä pitäisi palkkiota odottaa.
Miksi haluat tappaa kukkia? Miksei kuolleita elaimia mieluummin lahjaksi?
Mä itse olen tyttöystävälleni kohtelias, avaan ja pidän ovia aina auki, istuttaessa vedän sen tuolin pöydän alta niin et siihen pyatyy istuun, käyn itse välillä aina poimimassa metsästä erilaisia kukkia ja teen niistä sitte kukkakimpun rakkalleni :) kerran oon ostanukkin ruusun, ostan lempisuklaata kaupassa käydessäni aina välillä ja joskus useemmankin levyn kerralla :D esimerkiks semmosia tilanteita varten jos harmitttaa joku tai mun tyttö on vihanen mulle jostain asiasta niin saatan nappasta vaan sen suklaalevyn yhtäkkiä, antaa pusun ja halin ja pyysän et rauhottuis et sovitaan puhumalla ja että ei tarvii olla vihanen :)