Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin hemmottelevan miehen!

Vierailija
30.07.2014 |

Oon kyllästynyt suomalaiseen suhdekulttuuriin. Suomiäijä ei tahdo hemmotella naistaan missään olosuhteissa ja saada naistaan tuntemaan naiseksi ja arvokkaaksi.

Olen vanhanaikainen siinä mielessä että olen nainen joka haluaa näyttää myös naiselta, saada sen takin päälle autetuksi, ovet avatuksi ja kukkakimpun silloin tällöin. Mikä siinä on niin vaikeaa olla avulias ja kohtelias MIES?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olen tyttöystävälleni kohtelias, avaan ja pidän ovia aina auki, istuttaessa vedän sen tuolin pöydän alta niin et siihen pyatyy istuun, käyn itse välillä aina poimimassa metsästä erilaisia kukkia ja teen niistä sitte kukkakimpun rakkalleni :) kerran oon ostanukkin ruusun, ostan lempisuklaata kaupassa käydessäni aina välillä ja joskus useemmankin levyn kerralla :D esimerkiks semmosia tilanteita varten jos harmitttaa joku tai mun tyttö on vihanen mulle jostain asiasta niin saatan nappasta vaan sen suklaalevyn yhtäkkiä, antaa pusun ja halin ja pyysän et rauhottuis et sovitaan puhumalla ja että ei tarvii olla vihanen :)

Vierailija
22/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon siis mies :D t. 34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen mies ja ihan on suomalainen. Tuollaisesta olen aina haaveillut, mutta täytyy myöntää, että on ollut totuttelemista tuollaiseen käytökseen, aiempi kuin oli sellainen, joka ennemminkin läväytti oven nenän edestä kiinni.

Vierailija
24/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Puolaan?

Vierailija
25/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ulkomaille. Täällä on tasa-arvo, ja siitä ei wanna be-prinsessan takia luovuta.

Vierailija
26/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että mä taas vihaan hemmottelevia miehiä! Miksi mun pitäis saada erikoiskohtelua vain siksi, että olen nainen? Et sinäkään miehellesi kukkia varmaan ole viemässä.

Vierailija
27/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:27"]Hyi että mä taas vihaan hemmottelevia miehiä! Miksi mun pitäis saada erikoiskohtelua vain siksi, että olen nainen? Et sinäkään miehellesi kukkia varmaan ole viemässä.

[/quote]

Ei mun mies kukilla mitään tekisikään. Mutta hemmottelisin kyllä asioilla joista hän pitää kiitoksena siitä että arvostaa naiseuttani. Ruoka, puhdas koti, hyvä seksi, tai jokin esine jota hän on himoinnut pitkään, esim. tietyntyyppinen superakku jolla voi ladata puhelimia ties missä. Mutta kun miehille itselleen ei kelpaa kaksisuuntainen kaista. Niiden pitäs saada kaikki mahd. vähällä vaivanäöllä ja panostuksella. Jos naisella on odotuksia niin itketään vaan tasa-arvoo ja sitä kun ei saa pakottaa mihinkään. Ja mielummin oon prinsessa kun mettäläinen mitä tulee tapoihin...

Vierailija
28/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:25"]Muuta Puolaan?

[/quote]

Onko Puolalaiset miehet muka tollasia?

Vierailija
29/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 13:25"]Muuta Puolaan?

[/quote]

Onko Puolalaiset miehet muka tollasia?

[/quote]

Jos pitää miesten ritarillisuudesta niin Puola voisi olla ihan varteenotettava vaihtoehto... musta se olisi vaan lähinnä karmivaa.

Vierailija
30/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen mies, ja Se on ihanaa :)

Vierailija
31/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on :) Tekee ruokaa ja muutenkin kotitöitä, ostaa kukkia, tuo kuohuviiniä sänkyyn jne. Ja kyllä mäkin häntä hemmottelen. Meillä on ihana parisuhde <3

Vierailija
32/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot osaa

Vierailija
33/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmotteletko itse miestä? Mulla on myös ihana hemmotteleva mies, mutta vastaavasti hemmottelen kyllä häntä myös. :)

Vierailija
34/37 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hemmottelisin, mutta olen ns. alussa ujo. En ole hyvä keksimään puheenaiheita uusien tuttavuuksien kanssa, joten en pääse puusta pitkälle, näyttämään kuinka hemmottelisin naistani. t.Mies

Vierailija
35/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä on ongelmana se, että epäitsekästä, normaalia ja kohteliasta käytöstä ei pitäisi sanoa toisen ihmisen hemmotteluksi. Jos kohtelee toisia ihmisiä kauniisti, ei siitä tarvitsisi mitään palkkiota odottaa. Ei kenenkään tarvitsisi valittaa ettei saa seksiä tarpeeksi, jos ei käyttäydy itse niin, että hänen kanssaan sitä seksiä haluaisi. käyttäytyminen ei ole työ, mistä pitäisi palkkiota odottaa.

Vierailija
37/37 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tappaa kukkia? Miksei kuolleita elaimia mieluummin lahjaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän