Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulun asuinalueet

Vierailija
30.07.2014 |

Hei, olen tässä ostamassa ensimmäistä asuntoani Oulusta, ja olen asunut täällä vasta vähän aikaa, joten en tiedä vielä mistä asuntoa kannattaisi alkaa etsimään. Olen kuitenkin nuori vielä, joten mahdollisimman läheltä keskustaa olisi asunto kiva hommata. Tuiran alueella on pari kivaa asunto Valtatie 77 ja myllytiellä. Mutta mitä olen nyt lukenut, niin uskaltaako sieltä asuntoa ostaa? Ja saako sitä sitten myytyä eteenpäin tulevaisuudessa, mietin vain asuinaluiden vaikutusta jälleenmyyntiin.. Entä millaista seutua on puolivälikangas?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttais Tuiraan enkä varsinkaan Valtatielle. Exäni asui siellä kun oli halpa kämppä ja voin kertoa, että yksin pimeällä ei tullut mieleenkään lähteä ulos.. Jos keskustan läheltä haluat, niin Raksila (puuraksila!!), Karjasilta, Myllytulli vois olla kivat. Heinäpää haisee ja Ety-Lyötyn pilaa metelöivät junat.

Vierailija
2/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Valtatie 77ssä, ihan mukava ja rauhallinen talo oli, paljon vanhuksia. Kerran joku mamu ryösti jonkun puukolla, ja n. 10 vuotta sitten potkiskeltiin ovia öisin, mutta pitkään aikaan ei mitään kuulunut. Osta vaan sieltä asunto, saattaa olla minun entinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helvetissä muuta Tuiraan, Oulun slummi ja mamukeskittymä. Heinäpää on jees.

Vierailija
4/4 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:06"]

En muuttais Tuiraan enkä varsinkaan Valtatielle. Exäni asui siellä kun oli halpa kämppä ja voin kertoa, että yksin pimeällä ei tullut mieleenkään lähteä ulos.. Jos keskustan läheltä haluat, niin Raksila (puuraksila!!), Karjasilta, Myllytulli vois olla kivat. Heinäpää haisee ja Ety-Lyötyn pilaa metelöivät junat.

[/quote]

Valtatien päässä on ihan ok rauhallista. Valtatie 73, 75 ja 77 ovat pääosin omistusasuntoja joissa asuu pääosin mummoja ja pappoja. Keskemmällä Tuirassa (esim. Kalliotie ja sen lähistö) on rauhatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme