Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä on kaikilla tileillä yht. rahaa?

Vierailija
30.07.2014 |

Myös lasten tilit, jotka ovat hallinnassanne ja näkyvät omassa verkkopankissa.

Minulla on 5.971,24 €, joista omalla KÄYTTÖtilillä on 34,20. Olen lapsiani köyhempi :( :(

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1342 € ;) Oon opiskelija, eikä mulla oo koskaan ollut näin paljon rahaa!

Vierailija
62/69 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 12:12"]

Minne se sisälukutaito on taas kerran kadonnut? Kysytään rahojen määrää tileillä ja luetellaan rahojen määriä osakkeissa, henkivakuutuksissa ym?

[/quote]

Se henkivakuutusraja on tilillä ja käytännössä koska tahansa irtisanottavissa, jolloin tosin menetän korkoedun. Minusta se on rahaa tilillä siinä missä mikä tahansa muu raha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 senttiä, mulla ei oo lapsia

Vierailija
64/69 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tileillä yhteensä ehkä 1000 Euroa. Lapsilla on joku 10 000 Euroa per nenä... Tuli taloudellisia vastoinkäymisiä ja rahat on tosi tiukassa. Osakkeissa on runsaasti rahaa ja sitten mulla on noin 6000 Euron vararahasto rahastona, jonka aion nyt realisoida. Ehkä tää tästä. Asunnosta on velkaa, mutta onneksi on tuo rahasto ja sitten suorissa osakkeissa ehkä 30 000 Euroa, niin ei tarvi taloa myydä ainakaan heti.

Vierailija
65/69 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eri tileillä yhteensä n. 45 000 e. Tyttären rahoja noista n. 15 000 e. Sitten on rahaa sijoitettuna rahastoihin sekä osakkeisiin hieman enemmän kuin mitä pankkitilillä. Joissa myös tyttärellä osuus.

Ollaan kotiutettu rahaa sijoituksista, koska pitää vaihtaa ainakin minun autoni uudempaan.

Ollaan ihan tavallisia keskituloisia ihmisiä, emme ole kumpikaan vielä perineet mitään. Mutta ollaan jo nuorina sijoitettu rahoja jonnekin. Nuorempina tietty vähemmän, nyt velattomina jää enemmän. Osinkotuottoja tulee jo noin 5000 euroa vuodessa ja sitten myydään osakkeita jos ovat selvästi voitolla. Mutta osingoilla jo saa paljon paremman koron kuin pankista.

Jos olisin tuo, jolla oli paljon rahaa pankki tilillä, niin ostaisin heti hyvien osingonmaksajien osakkeita millillä. Voi että mitkä vuosittaiset tulot siitä saisi. Hajauttakaa, niin ei tule tappioita. Ostakaa edullista, nostakaa osinkoja, myyjää kalliilla.

Vierailija
66/69 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä kaikilla tileillä joku reilu 8000 e. Mulla on säästötili ja asp-tili käyttötilin lisäksi.

Vierailija
67/69 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 49.000€. Lapseton nuorehko pari joka on vain kovasti säästänyt pienistä tuloistaan:) Rahaa saa myös kekseliäisyydellä aina lisää jos jaksaa nähdä yhtään vaivaa, palkkatöiden lisäksi jos on pienet tulot tai työtönkin.

Sen ymmärrän, että työelämästä poissa olevilla tai opiskelijoilla ei ole juuri ollenkaan rahaa, mutta miten työtätekevät ihmiset voivat elää niin ettei jää säästöjä ollenkaan? Kun pienituloisetkin pystyvät säästämään, niin kuinka suurempituloisille se sitten on mahdottomuus? Ehkä jotain pielessä taloudenhallinnassa silloin? Vähän ihmetyttää jos on lapsia ja ei mitään kykyä säästää, eikö lapsia varten pitäisi jo opetella hoitamaan raha-asioita? Mutta sehän on nykyajan ilmiö, ihmisillä ei ole varaa enää mihinkään ilman osamaksuja ja säästää ei osata kun kaikki rahat laitetaan huolettomasti turhuuksiin. Jokainen tyylillään:)

Vierailija
68/69 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asp-tilillä n.21000e. Sitä on säästetty yli 6 vuotta.

Käyttötilillä 217e. Ei muita tilejä.

Vierailija
69/69 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASP: 8000 ( saatu ennakkoperintönä...)

säästö- ja hätävaratili noin 4900

käyttötili noin 450 ( 250 palkka tuli juuri:) )

Eli noin 13350 euroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi