pistin akan kiertoon
No niin, loma loppui ja meni aivan päin helvettiä. Tänä aamuna ilmoitin, että akka saa alkaa etsiä asuntoa itselleen, mulle riitti.
Kommentit (25)
Oletko asunnon omistaja? Jos olet niin nostat vaan tavarat ja lumput ulos kämpästä ja lukot vaihtoon.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:38"]Oletko asunnon omistaja? Jos olet niin nostat vaan tavarat ja lumput ulos kämpästä ja lukot vaihtoon.
[/quote]
Jes. Oppii akka tavoille.
Exä teki viis vuotta sitten mulle samalla tavalla. Sen verran tuli pätäkkää erossa, että ihan kirjaimellisesti lähdin kiertoon eli tein maailmanympärysmatkan. Ihan huikein kokemus, mitä vaan voin kuvitella.
Jep olen omistaja. Annoin kaksi päivää aikaa.
t. ap
älä sitten ainakaan suomalaista enää ota jos yhdestä pääsit eroon! Minä vaihdoin saksalaiseen ja olen tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:46"]
Exä teki viis vuotta sitten mulle samalla tavalla. Sen verran tuli pätäkkää erossa, että ihan kirjaimellisesti lähdin kiertoon eli tein maailmanympärysmatkan. Ihan huikein kokemus, mitä vaan voin kuvitella.
[/quote]
Jep. minä olen turvannut selustani niin että akka ei saa penniäkään.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:47"]älä sitten ainakaan suomalaista enää ota jos yhdestä pääsit eroon! Minä vaihdoin saksalaiseen ja olen tyytyväinen.
[/quote]
Suomalaiset ovat nalkuttavia pirttihirmuja.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:47"]
älä sitten ainakaan suomalaista enää ota jos yhdestä pääsit eroon! Minä vaihdoin saksalaiseen ja olen tyytyväinen.
[/quote] Tsih, osaan sieluni silmin kuvitella, kuinka käskyt tulee saksaksi ja reikä moppaa.
Akallas ei ainakaan seura lopu, tässä eronneiden vaeltavassa laumassa. Toivottavasti löytää paremman, mikä on aika todennäköistä.
Porvoossakin näköjään taas helteinen päivä :)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:54"]
Akallas ei ainakaan seura lopu, tässä eronneiden vaeltavassa laumassa. Toivottavasti löytää paremman, mikä on aika todennäköistä.
[/quote]
Ei se parane. Tietynlaiset ihmisethän vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:56"]
[/quote]
[/quote]
Ap:n kaltaisesta erehdyksestä ihan varmasti oppii...
Mies ei tee noin ellei ole uutta näköpiirissä, yleensä nainen ottaa hatkat ja on valmiiksi katsottu jo asuntokin.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:37"]No niin, loma loppui ja meni aivan päin helvettiä. Tänä aamuna ilmoitin, että akka saa alkaa etsiä asuntoa itselleen, mulle riitti.
Iso-Jarmo?....:D
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 10:56"]
[/quote]
[/quote]
Ap:n kaltaisesta erehdyksestä ihan varmasti oppii...
[/quote]
*reps* Pari otetta ystäväpiirin emännistä...yhdellä kolmas argressiivinen juoppo ja yhdellä muuten vaan juoppo, yhdellä ties kuika mones elämäntapa pettäjä :D
Heh hee, loman jälkeen avioerotilastot poksahtelevat, kun se lomakumppani onkin niin superärsyttävä. Voi olla provokin, mutta sama se: kiertoon vaan. Tuskin hänkään jää sinua kaipaamaan.
Säälittäviä luusereita ne, jotka hylkäävät oman aviosiippansa monen uskollisen yhteisen vuoden jälkeen jonkun pilalle menneen lomansa takia!!! No, eipä tuollaisesta ole mitään järkevää syytä pidellä kiinni, huoriin hänellä kuitenkin on hinku ja siksi laittaa oman parisuhteensa poikki kylmästi vaan! Yksi äijä lisää kierrätettäväksi. Säälittävää!
Jipii!!!!