Toivon asiallisia vastauksia. Jos mahdollisten oireiden vuoksi pelkäät ottaa koronarokotetta
niin eikö itse tauti pelota? Long covid? Kysyn tätä siis ihan vilpittömstä mielenkiinnosta. En ole kiinnostunut salaliittoteorioista joten toivon ettei tähän ketjuun nyt tule mikrosiru-valtaeliitti jne. juttua (huttua).
Kysymys oli siis heille jotka jättävät, tai harkitsevat, rokotteen skippaamista mahdollisten oireiden vuoksi.
Kommentit (218)
Olisi niin ihanaa kun vielä saisimme täysin rokottamattomina kirmata, ja käyttää oikeutemme sairastaa isorokon, kurkkumädän, sikotaudin, vihurirokon, jäykkäkouristuksen ja ainakin myös polion - ja kaikki nämä nautinnollisine jälkitauteineen! Ja isovanhemmat ja perussairauksia sairastavat läheisemme saisivat nauttia influenssan tai koronan aiheuttaman ennenaikaisen kuoleman! Kyllä rokotukset vaan on saatanasta!
Vierailija kirjoitti:
Olisi niin ihanaa kun vielä saisimme täysin rokottamattomina kirmata, ja käyttää oikeutemme sairastaa isorokon, kurkkumädän, sikotaudin, vihurirokon, jäykkäkouristuksen ja ainakin myös polion - ja kaikki nämä nautinnollisine jälkitauteineen! Ja isovanhemmat ja perussairauksia sairastavat läheisemme saisivat nauttia influenssan tai koronan aiheuttaman ennenaikaisen kuoleman! Kyllä rokotukset vaan on saatanasta!
Mitä kitiset? Johan suojasit itsesi? Anna muiden tehdä omat valintansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/milloin-suomen-vaesto-on-suojattu-k…
En ota rokotetta, koska minulla on ollut veritulppia ja niistä on jäänyt pysyviä vaurioita. Jos saan koronan, niin saan todella tehokkaat verenohennuslääkkeet, mutta jos otan rokotteen, niin en saa mitään lääkkeitä, vaikka riski veritulpalle minun tapauksessa on olemassa.
Olen suojautunut todella hyvin tässä koko koronan ajan, eikä minua haittaa jatkaa samalla linjalla. En pelkää koronaa, mutta rokotetta kyllä.
Jos jossain vaiheessa tulee rokote, mikä olisi minulle täysin turvallinen, niin otan sen, mutta siihen asti en ota riskiä uusista tulpista.
Rokotetta ei ole tutkittu tarpeeksi. Se on minun ainoa syy.
Vierailija kirjoitti:
On tarpeeksi tutkittu tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi. Jonkun muun mielestä puolivuotta rokotuksia on liian lyhyt aika sanomaan mitä vuoden tai kahden kuluttua on selvinnyt. Ei tästä tartteis vängätä, nää on enemmänkin kokemusasioita useammalle kuin pelkkään tieteeseen perustuvaa. Ja ei tarvitse näsäviisastella tieteellisistä tutkimuksista, jos sinulla ei ole linkata sellaista koronarokotteen pitkäaikaisvaikutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Uskon Jumalaan, joka on kaikin tavoin suurempi kuin tauti.
Haluaako Jumala että kieltäydyt kaikesta lääke- ja muusta hoidosta vai ainoastaan kulkutautiepidemiarokotteista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi. Jonkun muun mielestä puolivuotta rokotuksia on liian lyhyt aika sanomaan mitä vuoden tai kahden kuluttua on selvinnyt. Ei tästä tartteis vängätä, nää on enemmänkin kokemusasioita useammalle kuin pelkkään tieteeseen perustuvaa. Ja ei tarvitse näsäviisastella tieteellisistä tutkimuksista, jos sinulla ei ole linkata sellaista koronarokotteen pitkäaikaisvaikutuksista.
Tarkoitin että kun ei ole terveydelliset tarkoitukset piikittämisessä niin sitten riittää.
Asiantuntijalausuntoja on laajalti varoittamaan.Ei päivälehdessä eikä uutisissa.
Vierailija kirjoitti:
Voit olla rokotettu, ja silti saada koronan. Ei se 100% suoja ole
Rokotetut tuppaa saamaan sen lievimmän koronan. Sairaalahoidossa ei taida olla montaakaan rokotettua. Mut jos tykkäät saada sen hankalimman mahdollisen sairaalahoitoineen ja pitkine jatkovaivoineen niin ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lässytä moskovanspämmijä. Et ymmärrä tieteestä mitään mutta silti yrität tuputtaa väkisin vahingollisia neuvojasi eurooppalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä lässytä moskovanspämmijä. Et ymmärrä tieteestä mitään mutta silti yrität tuputtaa väkisin vahingollisia neuvojasi eurooppalaisille.
Mietin aina tällaisten kommenttien kohdalla, että miten jotkut oikeasti kehtaa nolata ittensä aivan täydellisesti. Oot surkuhupaisa, ei voi muuta sanoa.
-eri
Rokotekielteisten tai niin kuin he itse sanovat "kriittisten" argumentit pohjautuvat epäluuloihin ja vääriin tietoihin, jotka on jo ajat sitten kumottu. Esim. Tuo kun joku sanoi, että koe-eläimet kuolivat. Kyseessä ei edes ollut sama rokote mitä ihmisille nyt annetaan! Tai että pitkäaikaisvaikutuksista ei vielä tiedetä mitään. Tiedetään, koska jokaisessa annetussa Rokotteessa vakavat pitkäaikaishaitat ovat massatasolla tulleet ilmi 3-6 kk rokotusten aloituksesta. Muita kumottavia argumentteja?
Aloituksessa toivotaan asiallisia vastauksia. Ootteko muuten huomannut, että rokottamattomat osaavat perustella valintansa asiallisesti. Sen sijaan rokotetut ovat niitä, jotka suoltavat asiattomia vastauksia ja kommentteja jatkuvasti. Se kertoo omalta osaltaan karua faktaa rokotettujen ja rokottamattomien ihmisten eroista. Enkä voi todellakaan sanoa, että rokotettujen hyväksi!
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa toivotaan asiallisia vastauksia. Ootteko muuten huomannut, että rokottamattomat osaavat perustella valintansa asiallisesti. Sen sijaan rokotetut ovat niitä, jotka suoltavat asiattomia vastauksia ja kommentteja jatkuvasti. Se kertoo omalta osaltaan karua faktaa rokotettujen ja rokottamattomien ihmisten eroista. Enkä voi todellakaan sanoa, että rokotettujen hyväksi!
Klassinen peliliike. Vedotaan tunteisiin ja valheellisesti esitetään perättömiä. Tyypillistä rokotekriittisten agendaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen peliliike. Vedotaan tunteisiin ja valheellisesti esitetään perättömiä. Tyypillistä rokotekriittisten agendaa.
En ole rokotekriittinen, olen ottanut monia rokotteita elämäni aikana ja ihan vapaaehtoisesti ilman kritiikkiä.
Tässä sinulle yltä yksi lainaus todisteeksi, mutta olethan huomannut toki itsekin, ettei väitteeni ole perusteeton. Siksi lähdit syyttelemään rokotekriittiseksi ja puhut jostain ihme agendasta.
"Älä lässytä moskovanspämmijä. Et ymmärrä tieteestä mitään mutta silti yrität tuputtaa väkisin vahingollisia neuvojasi eurooppalaisille"
En pelkää koronaan sairastumista, vaikka olen riskiryhmään kuuluva. Olen nuorempana vältellyt fobiani takia ulosmenemistä tiettyinä aikakausina, ja sitä elämää en halua takaisin.
Uskon että korona läpikäy valtaosan väestöstä, oli rokotetta tai ei. En usko hätäisesti kehitellyn rokotteen voimaan, enkä luota siihen, että piikki olisi ongelmaton. Nythän noita muunnoksia on kymmenkunta erilaista eikä loppua näy, yksi rokote ei edes suojaa jokaista vastaan koska aina kehittyy uusi versio.
Jos sairastun, sairastun. Jos kuolen, kuolen. Se on elämää.
Nyt jaettava koronarokote on kokeellinen geeniteknologinen injektio, ei tavallinen rokote. Sen turvallisuustutkimukset ovat kesken ja meneillään on kliinisen testauksen vaihe, joka päättyy 2023 ja jossa koehenkilöinä ovat kaikki jotka nyt ottavat rokotteen. Rokotteen ottajien on syytä tietää, että he ovat tutkimusryhmä. He maksavat terveydellään mahdollisista pitkän aikavälin haitoista.
Koska rokotettavat ihmiset ovat koekaniineja aineelle, jonka kliiniset turvallisuustutkimukset ovat kesken, on järjetöntä ja epäeettistä kehittää "rokotepassia" tällaiselle injektiolle ja edellyttää sitä ehtona jonkin palvelun saamiseen, liikkumiseen tai yhteiskunnalliseen osallistumiseen.
Kokonaisuus on suurempi kuin vaan joku levitetty korona.